تغيیر دهيد تا نجات پيدا كنيد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۷/۷/۱۷ کد خبر: 155229 منبع: پرینت

عبدالله را ترور كنيد، دوستم را در قرنطينه قونيه بفرستيد، خليلي و امرالله صالح را تبعيد كنيد، احمد ضيا، احمد ولي، صلاح الدين را خانه نشين كنيد، عطا و محقق را در يك قصر زيبا خانه بند كنيد اگر نياز شد مانند گٌرگ از آنها استفاده كنيد.

براي نجات مردم نياز به پاك كردن ويروس هاي كٌشتده واگير است. نياز به تغیيرات و حتي در مواردي به بي رحمي در برابر خيانت كاران است. اين راه حل و چاره و مسووليت "كار فهم هاي سياسي"در برابر امروز و آينده مردم است.

ما تمام پايگاه ها، مناطق مهم، فرماندهان را از دست داديم. حمله بر نظام الدين قيصاري و انتقال آن به زندان، حمله به علي پور و تهديد ديگر فرماندهان محلي "ضد طالب" مبني بر انتقال آنها بر زندان از طرف پشتونيست ها زنگ خطري است براي آينده مردم.

فرماندهان محلي فرشته نيستند اشتباهات آنها را نبايد كتمان كنيم اما در مجموع به آنها نياز است در برابر دشمنان خون آشام مردم و مناطق خود دفاع كنند. از آنها بايد حمايت صورت گيرد و نبايد آنها را از دست داد...

وضعيت در صفوف غير فاشيست ها بغرنج، شكننده و شكست پذير است. اين صفوف را بايد از وجود خيانت كاران و دالر پرستان پاك كرد تا قتل و و كشتار مردم پايان يابد، درد و رنج و استرس مردم نسبت به امنيت و آينده بر طرف شود.

گاهي بايد براي منافع مردم رهبران مقدس را نا مقدس كرد، مناديان آزادي ديروز را با زنجير دالر در كاخ ها بست آنها را سرگرم نگهباني باغ ها كرد تا مردم از دست اين خود فروخته ها نجات پيدا كنند.

اگر تغيیرات را با دستان خود مان ايجاد نكنيم ديگر نه عصاي موسي دريا را مي شكافد، نه كشتي نوح نجات مان مي دهد و نه لعنت فرستادن هاي بي اثر...!
تغيیر دهيد افكارتان را، باورهاي تان و ر هبران بي خٌرد تان را يك كٌشتي با تعقل و تفكر سوار شويد در ساحل امن پياده شويد.

گل اميري


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
تغییر
نظرات بینندگان:

>>>   هر زمانیک حرف از تعقل وتفکر زدی تاپه کفروالحاد را برجبین مبارکت میکوبند٬ صدایت را خفه میکنندوشخصیتت را ترور.

>>>   بلی اگر قیصاری را آزاد ماندی به ناموست تجاوز میکند اگر علیپور را وقت دادی تیل داغ ات میکند واگر عطا و محقق را به دل خودش ماندی باز چور و چپاول را از حد خود میگذراند و رو به بچه بازی و رقصاندن بچه میکند باید این جانوران فرن یا اعدام شود یا زندان چون میکروب جامعه هستند

>>>   من فکر میکنم طبقه فارسی وان این مطلب را فهمیده باشند که اگرمتحدانه عمل نکنند تابد نوکر فاشیسم بی عزت وبی آبرو خواهد بود بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است