جنایات عمال فاشیزم دولتی در لعل و سرجنگل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۷/۷/۱۷ کد خبر: 155227 منبع: پرینت

در ولسوالی لعل و سرجنگل عمال شوونیزم و فاشیزم جنایت علیه بشریت را مرتکب شده اند!

در ولسوالی لعل و سرجنگل و حتی تمام مناطق هزاره نشین کدام جبهه جنگی علیه دولت وجود ندارد که دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم نیاز به لشکر کشی داشته باشند، فرمانده علیپور هم در ولسوالی لعل و سرجنگل کدام جبهه جنگی و افراد مسلح ندارد که بهانه ای برای لشکرکشی باشد.

فرمانده علی پور در خانه ای که مهمان بوده است مورد حمله ای پلان شده و سازمان دهی شده تروریزم دولتی قرار می گیرد، اما از قضا و قدر فرمانده علیپور نجات پیدا می کند، یکی از افراد وابسته به فرمانده علیپور، به نام حسین شهیدانی را سپاه و لشکر اشرف غنی احمدزی دستگیر می کنند، از فرط تعصب که در مقابل هزاره ها دارند نام برده را به تانگ می بندند، با کارد می زنند و بالاخره نام برده را عذاب کشی می کنند.

در کدام دین و مذهب به غیر از دین و مذهب فاشیزم اسیر را کشته اند که این ها فقط با نگاهی تعصب اسیر هزاره را هم می کشند، جنایت پیشگان وابسته به فاشیزم یک طفل معصوم، یک زن بی گناه و چندین نفر از ساکنین محله را به قتل می رسانند و ده ها نفر دیگر را زخمی می کنند، اگر این عمل جنایت علیه بشریت نیست، پس کدام عمل می تواند جنایت علیه بشریت باشد؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرجنگل
لعل
عدالت
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور ی که مظهر قانون شکنی است.چطور انتظار داریم قانون را رعایت کند.

>>>   مردم هزاره مسلح شوید.

>>>   شما هم عجیب مردمی هستید!
سال دیگر انتخابات ریاست جمهوری است.
بگذارید که اشرف غنی علی پور را نیز بازداشت کند،همراه قیصازی پیش از انتخابات ریاست جمهوری،به وساطت دوستم و محقق ،هردویشان آزاد میشوند و دوستم و محقق باز رییس جمهور خود را پیدا میکنند و از مردم میخواهند که به اشرف غنی و داکتر عبدالله رای بدهند.
اگر در عوض داکتر عبدالله و محقق ،در انتخابات عطا محمد نور و خلیلی با اشرف غنی یکجا نشوند.
اما من فکر میکنم که حالا باید نوبت عطا محمد نور و خلیلی باشد.
در زمان کرزی اول محقق معاون رییس جمهور بود،بعداً خلیلی شد.بعد از ختم دوره کرزی،نوبت محقق شد که معاون دوم رییس اجراییه شد،حالا نوبت خلیلی است که یا منحیث رییس شورای صلح باقی میماند و یا کدام وظیفه دیگر برایش داده میشود.
اما به گمان اغلب،سرور دانش باقی خواهد ماند.
زیرا اگر تا آخرین هزاره افغانستان کشته هم شود،دانش صدای خود را نمی کشد و فقط خواهد گفت:
انالله و انا الیه راجعون. شاید اراده خدا چنین بوده است.

>>>   من از لطیف پدرام به عنوان رهبر خراسان زمین از مردم خود حمایت کند.ودر مقابل این جنایت سکوت نکند.

>>>   رهبران خراسان کجایید؟؟؟؟
پدرام بزرگ .عارف رحمانی ، بهزاد ودیگر رهبران خراسان سکوت نکنید.
انتقام هم وطنانتان را از متجاوزان افغانستايی بگیرید.

>>>   بله برادران هزاره!! صد ها جانی و آدم کش طالب و داعش در کشور مردم را همه روزه به خاک و خون می کشند اما دولت پی علی پور و علی پور ها میرود!!
از دولت غنی مگر انتظاری غیر از این دارید؟؟
غلام بچه های غنی (زهیر، طهماسی....) و دلقک هایی مانند دانش که تذکره اوغانی گرفت از فرط شرم باید بمیرند.
اگر در میان اقوام غیر هزاره کسی درد هزاره را فریاد کرد او را همین غلام بچه ها صد ها بار توهین میکنند.... متحد شوید ورنه همه را یکی یکی سر میبرند و در نهایت نوبت به دانش بی خاصیت و غلام بچه ها هم میرسد.
داستان زندگی شهید مزاری را نباید از یاد برد!! او با گلبدین هم پیمان شد و خودش را به طالب تسلیم کرد اما طالب با مزاری چه کرد و حالا گلبدین در مورد عزیز ترین قوم کشورم یعنی هزاره های افتخار آفرین چه نظر دارد.... همه میدانند لازم به تفسیر نیست.

>>>   این عمال فاشیستی باید محکمه شوند.خلاف حقوق بشری کار کرده اند فاشیسم تابع حقوق بشر نیست فقط منافع خودرا میبیند.

>>>   آیا مردم مصلح نبودند که درجا همه سربازان میکشتند وبه دم تانگ بسته میکردند. سران هزاره بدانند که وقت اشرف غنی مردم را دل بدرد کرد ازشما وآنوقت شمایک تفاله ای بیش نیستید برای اشرف غنی بدانید بدانید.
بااحترام

>>>   اشرف غنی از فرط قوم گرایی عصبانی است که چرا در مناطق مرکز ی و هزاره جات امنیت وجود دارد و چرا آنان علیه دولت برنمی خیزند تا مانند پشتونها از سوی دولت و آمریکا سرکوب شوند و معادله تساوی بین پشتونها و هزاره ها به وجود بیاید. اشرف غنی می خواهد با این رفتار مردم هزاره را عصبانی کند و آنان را علیه دولت تحریک کند و بهانه ای باشد برای از بین بردن آنان. این بی مغز به حدی بی شعور است که حتی قوم خود را هم دارد از بین می برد. با دامن زدن قوم گرایی تنش را بین پشتون و اقوام غیر پشتون به وجود آورده و آنان را در پیش غیر پشتونها منفور قرار داده است در حالی که در گذشته پشتونها با غیر پشتونها برادروار زنگی می کردن و حتی باازدواجهای بین پسران و دختران شان روابط خانودگی وجود داشت. اما اشرف غنی حرکت قهقرایی و جاهلی را آغاز کرده و با خیال خام خود می خواهد پشتونها و کوچی های را بر اقوام غیر پشتون مسلط کند و این ره را که او می رود به ترکستان است.

>>>   غنی وداردسته اش می خواهند که مثل عبدالرحمن نسل کشی را راه اندازی نمایند اما این را بداند که آن زمان گذشته.
این خواب را به گوربیبری غنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است