حکومت وظیفه امنیت دارد نه نا امنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۹    ۱۳۹۷/۷/۱۶ کد خبر: 155211 منبع: پرینت

متاسفانه در کارزار انتخات پارلمانی بر خوردهای تنگ نظرانه و رقابتهای غیر عقلانی یکی از عوامل و دلایل تکوین فاجعه لعل بوده است. گذشته از آن مقامات حکومت برای دستگیری قومندان علی پور در دام توطیه گران قرار می گیرند و با اقدامات نظامی و حملات مرگبار و نا بخردانه سبب کشتار مردم بی گناه می شوند.

حملات با این بیرحمی هر گز قابل توجیه نیست. ما در آستانه انتخابات هستیم و انتظار می رفت که مناطق مرکزی امن ترین نقاط کشور برای تجلی انتخابات و ظهور دموکراسی مثل گذشته باشد اما مقامات حکومتی و توطیه گران انتخاباتی، منطقه امن را به خاک و خون کشاندند.

حکومت باید به ندای مردم گوش دهد و دست از لشکر کشی بخاطر گرفتاری قومندان علی پور بر دارد و صلح آرامش را به منطقه بر گرداند. حکومت وظیفه دارد که امنیت انتخابات را تامین نماید و نه اینکه خودش سبب نا امنی شود.

مردم شریف و صلح دوست ما باید هوشیار باشند و با اتحاد و همبستگی و رقابت سالم و منطقی بسوی انتخابات به پیش بروند انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری بدیل های دیگری ندارد.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناطقی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند سرِ بد بلای بد!
اشرار ما وشما چی کرده اند :
پولیس ولایت غزنی می‌گوید که انفجاری در یک کارخانه ماین سازی طالبان در این ولایت، تلفاتی به طالبان مسلح وارد شده است
فرماندهی پولیس ولایت غزنی با نشر خبرنامه‌ای گفت که این رویداد امروز دو شنبه (۱۶ میزان) در روستای موشکی ولسوالی قره‌باغ این ولایت رخ داده است.
در خبرنامه آمده است که در نتیجه این انفجار، ۱۶ طالب مسلح به شمول انجینران ماین ساز این گروه کشته شده اند.
در خبرنامه آمده:” این کارگاه ماین سازی در روستای موشکی ولسوالی قره‌باغ این ولایت زمانی منفجر شد که ماین سازان این گروه مصروف ساخت و ساز ۱۶ حلقه ماین بودند.”
گفته می‌شود که در این رویداد تمامی ماین‌های دست ساز طالبان انفجار کرده است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است