فرمانده علیپور هم مسلح است و هم مسوول
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۷    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155194 منبع: پرینت

کسی که آرامش و امنیت مردم خود را تامین می کند و مردم از کار او راضی هستند مسوول است. مسوول دیگر تعریف ندارد فرمانده علیپور هم مبارز و مقاوم ضدتبعیض، ضدتروریزم و ضدکاروان های مسلح غیرمسوول کوچی های اشغالگر و چپاولگر به مثابه نماد از دوران امیر عبدالرحمن است.

غیرمسوول ارگ نشینان و کسانی هستند که در بدل تطمیع و امتیاز در خدمت ارگ نشینان قرار گرفته اند و از ازدواج ارگ نشینان شوونیست و فاشیست با جریان تروریزم طرفداری می نمایند تا هرکسی را که با تروریزم مقابله نمایند در زیر نام غیرمسوول حذف فیزیکی نمایند.

آنچه دردآور است این است که دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم مهارت آن را پیدا کرده اند که در حذف فیزیکی فرماندهان تاجیک ها از تاجیک ها استفاده کردند در حذف فیزیکی فرمانده های ازبک از ازبک ها استفاده کردند و بالاخره در حمله مسلحانه بسیار سازمانده شده و مجهز برای ترور فیزیکی فرمانده علیپور از مارهای درون آستین جامعه هزاره و جریان هزاره هایی که در خدمت ارگ وسیله شده اند تا فاشیزم و تروریزم در افغانستان مسلط گردد صورت گرفته است.

هر هزاره و غیر هزاره که فرمانده علیپور را غیرمسوول می دانند در خدمت فاشیزم و تروریزم قرار دارند و مستقیما همکاری با فاشیزم و تروریزم دارند هر رسانه و مطبوعات که از فرمانده علیپور به نام غیرمسوول یاد می کنند وابسته به جریان های فاشیزم و تروریزم هستند و بالاخره هر هزاره که حمله تروریستی بالای فرمانده علیپور را محکوم نمی کنند در خدمت شوونیزم و فاشیزم در آمده اند و کمر برای نابودی خود و قوم خود بسته اند چون امیر عبدالرحمن خان هزاره های همکار خود را بعد از پیروزی به قتل رسانید فرزندان آنها را به برده و زنان آنها را به کنیز تبدیل کرد.

اشرف غنی احمدزی هم چیز کمی از امیر عبدالرحمن خان ندارد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
علیپور
اشرف غنی
مردم هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   قبیله هیچگاه خوش ندارد کسی در مقابل اهدافش قرارگیرد و لو که عضو نظام باشد و خدمت گار سرسپرده ، تا سرحد مرگ جزا میبیند ، ولی یک تعداد بی خردان هیچ پند نمیگیرند و در غلامی و بوت پاکی از یک دیگر سبقت میجویند و افتخار هم میکنند. با این رهبران بنام و فروخته شده داخلی نمیشود کاری از پیش برد چون اینها خود اراده ندارند تکانی بخورند در جهت خدمت به مردم. از پهلوانان پنبه یی نمی شود توقعی کرد.
خارکش

>>>   علی پور با ارتکاب جرم اگر جرمش ااثبات شده باشد باید محاکمه شود باید پاخوده از گلیم خود بیشتر دراز نکند این دیگه چه بی شرمی وبی حیای است یک بار دوستم دست به تظاهرات میزند ویک بار قوم هزاره ای قیم خو دولت داری نمیشود باید دولت جدیت قاتعیت خود را ثابت کند تا جلوی این زورگوی ها گرفته شود
احمد
هروی

>>>   اشرف غنی وامیرعبدالرحمن خان تا فعلا درسرمردم میخ نکوبیده ونه هم رقص مرده تماشا کرده است آنوقت کجا بودی که صدایت رامیکشیدی وچرا حالا اینقدر شؤونیزم ، فاشیزم وتروریزم گفته میروی
خیریت خوباشه

>>>   واقعآ همینطور است آقای عدالت واقعیتهای جامعه وتاریخ سیاه گذشته را تعریف نموده اید.امروز همه چیز واضع گردیده برای چند نفرکوچی پراگنده در دشتها وکوه ها که تعدادشان هم مشخص نیست 10 کرسی در پارلمان داده اند وبرای ولایات غور.پنجشیر دایکندی دو دو نفر خود قضاوت کنید این نواده های مزدور عبدالرحمن ....دوباره سیاستهای اجدادخاین خود را تعقیب واجرا مینمایند .با برادران پشتون خود کدام مشکلی نداریم حتی این کوچیهاحقوق پشتونها را هم پایمال نموده اند.برعلاوه اینکه ده کرسی درپارلمان برای شان داده شده آنها در دیگر ولایات هم کاندید های دارند شاید اینبار پارلمان کوچیها نامگزاری شود.بیایید از قهرمانان خود مانند علیپور ها دفاع نماییدتا مانند قیصاری در چنگال گرگان درنده تاریخ گرفتار نشوند .به امید پیروزی حق برباطل یاهو
اکمدازکابل

>>>   هزاره ها! علیه نظام که صدراعظم دانا٫ بینا٫ مقتدر وباکفایتش (کشتمند)از شما بودرزمیدید وخیانت را افتخار فکر کردید. حلا بچشید ونوش جان کنید.

>>>   تبصره و نقطه نظریات آقای عدالت منظقی و بجاست.
ناظر

>>>   مجازات های امیر عبدالرحمان خانی:
واسکتبری, قیل وفانه, چشم کشیدن, تیلداغ, چنواری, تیرباران, به توپ بستن و پراندن, به حلقه دار حلق آویز کردن, تبعید ومصادره دارایی های شخصی. لشکرکشی واسیر گیری, توزیع زمینهای یک قوم به قوم خودش (ارزگان,غزنی,نورستان) که زمین های هزاره ها درارزگان و غزنی را به پشتون ها....

>>>   تمامی مجازاتهای امیر عبدالرحمان خانی را تنها شفیع دیوانه باستشاره مزاری تنها در کابل تطبیق کرد. بریدن سینه زنان و در سر مردم میخ زدنها و گرفتن لکها افغانی از یک مرد که شبش باو سپرده شده بود تا نگهداری کند ابتکارات
جدید در این سلسله بود!!!

>>>   کاش افغنانستان رهبری چون امیر عبدالرحمن خان میداشت تا گلیم همه گویا مجاهد و طالب و علیپور و قیصاری را جمع میکرد و مردم از شر این همه قوماندانان دزد بیغم میشد. امیر افغانستان بیصاحب صد پارچه را متحد ساخت. اقای عدالت شما هزاره ها همیشه از امیر با انضباط گله دارید یکبار سر تانرا در گریبان تان بکنید و فکر کنید که پدران شما یعنی چنگیز و اولا ده اش در حق مردم افغانستان چه کرده است. انها امدند و مجموع تمدن کشور را با نفوس ان نابود کردند.بفرمایید تاریخ را بخوانید.حالا شما علیه اقوام تبلیغ میکنید وزیادتر دشمنی علیه هزاره های بی بضاعت خلق میکند تمام نوشته ها در این سایت علیه قوم پشتون تبلیغ میکند و نفاق ملی را دامن میزنید. خداوند داناست.

>>>   مناطق مرکزی افغانستان به همه ای اتباع افغانستان تعلق دارد ، دولت های سابق. زمین های این مناطق را به هزاره ها قباله نداده است ، شصت سال قبل به مشکل هزاره در کابل دیده می‌شد اما امروز نیم شهر کابل و بخصوص دشت برچی و کارته سخی و بعضی مناطق دگر به شمول هزاران نوع تجارت و دستفروشی به هزاره تعلق دارد ، کی شما را به کابل دعوت کرده بود ؟؟؟؟، خود تان آمدید و کسی هم مزاحم تان نه شد و از بهترین نوع زندگی در کابل برخوردار شدید ،حالا اگر پشتون و یا تاجیک به بامیان و هزاره جات می‌رود و طرح زندگی میریزند عصبانی نه شوید ، خدمت تان عرض کنم که در ۲۵سال آینده پروگرام های شهرسازی بامیان و بعضی مناطق دگر رویدست گرفته خواهد شد و باشندگان جدید از ملیت های دگر همسایه ای تان خواهد شد .
و من الله توفیق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است