هویت فروش های غیر افغان را شناسایی کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۵    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155169 منبع: پرینت

بهترین و ساده‌ترین راهِ رسیدن به دربار و معتبر شدن خود فروخته‌های غیر افغان نزد شوونیست‌های افغان، فقط و فقط دروغ پراگنی‌ها و تایید جعل‌های تاریخی‌ است که معامله گران و خود فروخته‌های غیر افغان همیشه بخاطر رسیدن به اهداف شخصی خود به آن متوصل گردیده اند.

ملت‌ها از روی اسناد و مدارک واقعی تاریخ، جایگاه و قدامت خود را ثابت ساخته و هیچ حکومت و یا حاکمی نمی‌تواند برگه‌های تاریخ واقعی را نادیده بگیرد و تمام نداشته‌های تبار و قوم خود را بر داشته‌ها و افتخارات دیگران برچسپ زده و با نادیده گرفتن زبان‌ها و هویت اقوام دیگر برای اثبات هویت جعلی موفق گردد.

با توجه به تهاجم جهان گشایان مشهور به سرزمین خراسان، اقوام ساکن خود را درج تاریخ و اسناد‌ جهانی کرده است که هیچ گاه نمی‌توان آن را جعل کرد و نادیده گرفت. بنابر این؛ اشخاص و افرادی که در عقب تریبیون‌های حکومتی به توصیف قوم حاکم و به نحوی به توهین قوم و تبار خود می‌پردازند، بدانند که حاکمین گذشته و حال قوم حاکم و استبدادگر، هیچگاه برای افرادی چون شما (منصفین غیر علمی تباری) وفا نکرده و بعد از اتمام حجت انسان‌های چون شما را به دار خیانت و معامله آویخته است.

حاجی داوود کلکانی نیز از جمله بلندگوهای ارگ و غلجایی‌ها است و در تازه‌ترین نوار تصویری که از او در رسانه‌ها دست به دست می‌شود، از روی تملق و معامله‌گری گفته است: پشتون‌ها قوم اکثریت این سرزمین هستند و زبان پشتو زبان اکثریت مردم خراسان/افغانستان است.

یعنی؛ تو تاجیک، هزاره و ازبیکی که اقلیت هستی نباید برای پُست ریاست جمهوری، کرسی پارلمان و و و زیاد کوشش نمایی، زیرا اکثریت پیروز خواهد بود و اقلیتی که در پی تسخیر جایگاه اکثریت دست و پاچه بر می‌زند، بی‌گمان که زمین رویش را بوسه خواهد کرد. و اما من می‌دانم که سرزمین ما با واژه‌ی حقیقی اقلیت و اکثریت اقوام اصلن سازکار نیست و هر آن شخصی که چنین مسایل را فریاد می‌زند جز خود فروخته و دیوث چیزی دیگری برایش اطلاق نخواهد شد.

اگر موضوع اکثریت زبانی باشد، اصطلاح اکثریت و اقلیت را در زبان‌های رایج کشور ما می‌توان بسیار به وضاحت دید و از آن به افتخار استفاده کرد. زیرا اکثریت مردم خراسان/افغانستان پارسی زبانان اند که تاجیک‌ها، ایماق‌ها، هزاره‌ها، قزلباش‌ها و... به این زبان گپ می‌زنند و اقلیتی ازبیک زبان و پشتو زبانان در کشور ما از لحاظ زبانی و گفتاری وجود دارد و بس که این حماقتی بیش نخواهد بود تا زبان محلی و قومی پشتو را با زبان فراملیتی و فرامرزی فارسی دری مقایسه کرد.

حشمت شمال


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هویت فروشی
افغان
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین بسیار زیبا ...
اریائی

>>>   جناب داود کلکانی با چقد دلار به هویت 5هزار اش سر پوش گذاشت؟ آیا می‌توان جد و ابایی خودش رو نیز به مشت دلار به اراج گذاشت؟ قسم که معلومه همه به همه دارند این کار رو انجام میده، نه آفا اشتباه می کنید هویت سرزمین خراسان هویت فرودسی،ها، سعدی، ها، خیام ها، حافظ ها، دیگران که قرن ها دهه ها سال ها، ماه ها، روز ها نسل در نسل فریاد می زنن، به یزدان
گر خرد داشتیم، به چین؟

>>>   منابع در بلخ خبر مي دهد كه عطا محمد نور چندين مقام محلي در بلخ را واسطه كرده بود تا رييس جمهور را ملاقات كند، اما اقاي غني وقت ملاقات براي شان نداده است. منبع مي گويد كه اقاي نور از اصلاحات در حيرتان نگران است چون جلو تاراج وي گرفته مي شود

>>>   افغان غیرافغان میدانیم این مبارزه شما برضد پشتونهاازدهه 70 بدینسو شروع شده وهرگز به منزل مقصود نمیرسد بیغم باش برادر جان
غیرت جنوب

>>>   در جنگل تنها شير ها زندگي نميكنند، حيوانات ديگر از قبيل شغال، روباه و غيره نيز موجود اند.

>>>   خراسانیها خراسان را درخواب هم دیده نمیتوانید
غیرت جنوب

>>>   علی از هزاره جات
دیگر دوران ما بیشتریم تمام شده. اگر شما بیشتر بودید هر روز با اتوبوس از آن سوی دیورند و زادگاه اصلی خود هم خون های خود را وارد افغانستان نمی کردید. شما امروز در افغانستان حداکثر می توانید نسبت به اقوام دیگر کمی بیشتر جمعیت داشته باشید و ادعای اکثریت مطلق بودن دروغ کثیفی بیش نیست.
افغان سازی افغانستان از زمانی شروع شد که دیدند عایدات 200 ساله مزدوری شان دارد از دستشان خارج می شود فکر می کنند با این اقدامات سخیفانه و احمقانه می توانند باز هم بر مردم افغانستان/ خراسان حکومت کنند. خواهید دید در آینده ای نه چندان دور چه اتفاقی خواهد افتاد.
شما فاشیست ها کسانی هستید که حتی به مردم خود هم رحم نمی کنید و یقین دارم مردم پشتون ساکن در خاک افغانستان/خراسان روزی به مردم غیر پشتون خواهند پیوست و این فاشیست ها را به دریا خواهیم ریخت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است