به علیپور دست نزنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۸    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155168 منبع: پرینت

در شرایطی که حکومت قادر به تامین امنیت مردم نیست و شهروندان در محاصره دشمن قرار دارد، چرا باید حکومت دست به عمل نابخردانه‌ی بزند، و به جای اینکه حلقه محاصره دشمن را فشرده‌تر بسازد، به صورت مستقیم با مردم طرف می‌شود.

هنوز چکمه‌های کاماندوهای ارتش از گرفتاری قیصاری خونین است. گرفتاری قیصاری توسط نیروهای امنیتی اشتباه محض بود و ارگ تاوان آن را پرداخت کرد. آنچه در غور دارد اتفاق می‌افتد بدون هیچ تردیدی اشتباه جبران ناپذیر است.

اگر رهبران حکومت وحدت ملی به عدالت باور ندارند و مردم برای شان مهم نیست، حد اقل این هشیاری را به خرج بدهند که دست زدن به لانه زنبور خطرناک است.
علی‌پور تنها فرمانده خیزش مردمی نیست، محبوب مردم نیز هست.

داوود ناجی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
علیپور
ناجی
نظرات بینندگان:

>>>   این قهرمانان و محبوبان دیگر چانس دزدی قتل و قتال چور و چپاول و قطاع الطریقی را ندارد و کسانیکه از همچو جنایتکاران دزدان حرفوی قاتلین مردم غریب و بیگناه حمایت میکنند باید بدانند که دربین مردم هزاره جای ندارند
قربانعلی ارزگانی

>>>   مثل ملا لندي كمي دست ميزنند تاعكس العمل را ببينند

>>>   اقاناجی قومپرستی و نژادپرستی چه است؟ ایا نوشته شما بوئی فاشیستی نمیدهد؟ افسوز با حال طبقه روشنفکر ما با این برداشت شان از وطندوستی !!!!!

>>>   در شرایطی که طالب و داعش دمار از روزگار مردم در آورده است دولت غیر قانونی و قبیله گرای غنی دنبال فرماندهان ضد طالب افتاده است. ملت بدانید که غنی مانند سلفش کرزی غیر پشتون هارا خطرناکتر از طالب میداند، علت مدارای کرزی وغنی به برادران طالب و حزب اسلامی شان، صرف همین مسله بود. کرزی و غنی عقده شکست داکتر نجیب در مقابل فرماندهان عمدتان غیر پشتون را هرگز از یاد نخواهد برد. خرد جمعی مردم پشتون همین است که طالب بهتر از تقسیم قدرت با غیر پشتون هاست. پشتون روشن فکر طالب متحجر و افراطی را بیشتر از هزاره و تاجیک تکنوکرات و روشنفکر دوست دارد. اگر غیر پشتون ها در حقیقت حرف های این جانب شک دارند، برادران پشتون تبارم میدانند که سطور بالا عین حقیقت است. شاید به زبان اظهار نکنند اما در قلب خود همه شان طرف دار تسلط مطلق پشتون بر سایرین اند. دلیل عزیز بودن طالب برای پشتون ها این است که طالبان قادر شدند قدرت را از غیر پشتون ها دوباره برای پشتون ها اعاده کنند.

>>>   زندوجاوید باد مجاهید نصتو جناب آقای علی پور = ج ع ف ر =

>>>   اشرف غنی با این تصمیمات و عمل کرد خود فاشیست بودن خود را بارها به اثبات رسانده است. جانیان و قاتلان مردم را در زیر بغل گرفته و به جای آنها کسانی را که از کشور و مردم در مقابل دشمنان دفاع می کند و هیچ جرمی را مرتکب نشده تحت تعقیب قرار داده و برای دستگیری او مردم بی گناه را می کشد. اشرف غنی به خاط اینکه کوچی های در این چند سال اخیر نتوانسته برای تخریب خانه مردم مناطق مرکزی و کشتار آنان وارد این منطقه شوند، عصبانی شده و می خواهد این مانع را از فراروی کوچی ها بردارد. اشرف غنی قیصاری را به جرم اینکه طالب کش بود و امنیت منطقه را تأمین کرده بود دستگیر کرده و افرادی موثر او را به شهادت رساند امروز می خواهد علی پور را از سر راه طالبان و کوچی ها بردارد. طالبان مسلح در اطراف کابل ئ در تمام ولایات کشور با کمال آرامش در قرار گاه های خود مست مست جلسه های نظامی برپا می کنند و در راه های مواصلاتی پوسته های خود را برقرار نموده و موترها را با مسافرینش می برد و هر که را که دلش بخواهند می کشند، دولت هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد همچنین داعش های جانی را در درزآب از مهلکه نجات می دهد و آنان را با حترام به کابل می برد اما به جای آن قیصاری و علی پور و امثال آنان را که برای امنیت کشور و مردم جان شان در کف گذاشته و جان فشانی می کنند، دستگیر نموده و مجازات می کند. گلبدین را که قاتل مردم کابل است و شهر کابل را با خاک یک سان کرد و در راستای مخالفت با همین دولت به اصطلاح دموکراسی با عملیات انتحاری جان انسانهای بی گناه را گرفت، امروز به بهانه صلح از او تقدیر شده و در بهترین جای کابل اسکان داده شده و از بیت المال، حقوق صدها میلیونی به او داده می شود و به افرادش اسلحه و مهمات تعلق می گیرد، اما کسانی که از کشور و مردم در مقابل دشمن دفاع می کند باید مجازات شوند!!

>>>   نظر اقای قربانعلی ارزگانی مورد تائید ما مردم هزاره قرار دارد مامردم هزاره به هیچ صورت از جنایتکاران مانند علیپور حمایت نمیکنیم و از حکومت میخواهیم تا این جنایتکار را هرچه زودتر دستگیر نموده وبه پنجه قانون بسپارد
حسین علی بامیانی

>>>   مردم غیور هزاره نگزاریث که اغای علیپور مثل دیگر مردم هزاره از بین برود همه مردم غیور هزاره پشتیبانی خود را از شیر مرد هزاره اغای علیپور اعلام میکنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است