فریب خط و خال زنان آرایشی و نمایشی را نخورید
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۲    ۱۳۹۷/۷/۱۴ کد خبر: 155146 منبع: پرینت

مواظب باشید که فریب خط و خال این روباه‌های رنگ شده‌ی طاووس‌نما را نخورید!
همین زنان آرایشی و نمایشی را می‌گویم که به میدان انتخابات آمده‌اند!
اینان از فقر زیبایی ظاهری و باطنی به آرا و سرخی رو آورده‌اند.
اصلاً از کجا معلوم که اینان چنان باشند که خود را می‌نمایانند؟!
شرط می‌بندم اگر یک سطل آب بر سرشان بریزید، مکارگی‌های ‌شان هویدا گردد!
در ثانی فرض کنیم که اینان زیبا باشند! خوب این زیبایی برای شما چه سودی دارد؟!
فکر می‌کنید که می‌آیند و شبی در کنار شما می‌خوابند؟!
اینان می‌روند و در آغوش گُنده‌پول‌ها می‌خوابند! آنهم در دوبی و پاریس و لندن و واشنگتن و...!
آن وقت برای شما چه باقی می‌ماند؟ جز راه رفته...!

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان
آرایش
نظرات بینندگان:

>>>   عجبببببب

>>>   تبارک الله

>>>   همان قسمی که در جریان نامزدی نامزدان انتخابات.مردم رای و تذکره هایشان را در بدل چند صد افغانی بفروش میرساندند،حالا در جریان انتخابات نیز میتوانند مردم رای شان را .... بفروشند.
منتهی اجازه ندارند همراه سطل آب،آرایش نامزدان را خراب کنند.
زیرا این مود خواهد شد و مردانی که ازدواج میکنند نیز در شب عروسی در هوتل ها عروس ها را در سرشان یک سطل آب میپاشند و در نتیجه آرایش شان خراب میشود و از زیر پلو ملی میبرآید و نامزدان عروس ها از عروس ها طلاق میگیرند و طلاق خواهند گرفت و عروسی خراب خواهد شد.

>>>   حیف که تخت وتاز تان به طبقه اناث هستند که درجامعه ما محروم ومظلوم اند.شما اگر تاریخ اسلام را ببینید طبقه اناث درصدر اسلام برای گسترش اسلام وکومک به لشکریان اسلام کومک های فراموش ناشدنی کرده اند.شما در فامیل تان نگاه کنید که زنان چه اندازه به تربیه اولاد ها و هماهنگی فامیل تان دست دارداحیانا اگر این هماهنگی بنا بر علت موقتا تعطیل گردد در فامیل تان خدای نخواسته نارسائیها وبد بختی ها رونما میشود.جامعه هم بدون حضور زنان خیلی بیمارو ناهماهنگ خواهد بود.شما به آرایش ظاهری زنان کاندیداتوری تنقید نکنید افکارعالی جامعه شناسی زنان را مطالعه کنید وبدانیدکه جامعه بدون شرکت زنان درحال سردرگمی و مریضی لاعلاج مواجه خواهدبود.زنان فقط برای همبستر شدن نیست بلکه برای رشد و هماهنگی جامعه نقش سازنده دارند.
والسلام علی عبادالله الصالحین.
الحاج انجنیر عبدالرشید ناصری از آسترالیا

>>>   کاملا درست است

>>>   مسعود حسيني ، اگر اشتباه نكنم خودت بحيث به اصطلاح استاد در دانشگاه هرات تشريف داري ؟! اما طرز ديد تو خيلي از ديدگاه يك روشنفكر تحصيل كرده ، متفاوت است . مثلاً خودت تا هنوز نياموخته يي كه براي برخي موارد ؛ استثنأ قائل شوي. هر كسي زيباروي باشد و در پارلمان راه يابد ، الزاماً ضعف اخلاقي نميداشته باشد. مثلاً بانو ناهيد فريد ، خانمي دانشمند و زيبا روي عضو پارلمان ، از كركتر عالي و اخلاق نيكو نيز برخوردار است . پس وقتي بعنوان يك آدم تحصيل يافته و روشنفكر ، چيزي مينويسي ، مواظب باش كه كُلي گويي را كنار بگذاري و همه را با يك چوب نزني !

>>>   کمیسیون انتخابات باید در روز رای گیری آرایش های همه این وکیله هارا پاک کاری نماید تا صرف چهره اصلی شان ظاهر شود آن وقت اختیار هرکس که برای شان رای میدهند یانه !

>>>   این یعنی چی این مطلب سردرگم و بی معنا اگر به خانم شما بگوید بیا وکیل میشوی باز شما خود تان در نیم شب برایش خواهید گفت که بروید که ریس محترم تان چی می‌گوید که به هزارها را دیده ایم که پدر ها و شوهر ها برای خدمت ریس نیم شب روان ایشان کرده است

>>>   این آرایش گران می خواهند در فلم کارکنند یا کمیشن کار شوند ؟؟؟؟

>>>   تا جاييكه ديده ميشود مردم افغانستان به ظاهر اشخاص هم راي ميدهند. بياد دارم زمانيكه در دانشگاه كابل محصل بودم شكريه باركري با چادر سرخ و صبرينا ثاقب با لبخند زيبا در تصاوير شان در اولين انتخابات ولسي جرگه كانديد بودند. در پوهنتون و ليليه مركزي بين بچه ها شب تا صبح صحبت اين دو ماه روي پري پيكر بود. و بياد دارم كه اكثر اين جوانان روشنفكر و تحصيل كرده ما به شمول خودم با اين بانوان بخاطر ظاهر زيباي شان راي داديم. من تصوير شكريه را دوست داشتم بنابران من براي شكريه جان راي دادم . حالانكه نه شكريه را از نزديك ديده بودم و نه تا حال ديده ام و نه كدام خويشاوندي با من داشت. حتي همزبان من هم نبود. ان زمان انقدر تعصبات قومي كه حالا وجود دارد وجود نداشت و معيار راي دهي فارغ از قوميت و زبان بود. از ديدگاه مديريت كمپاين هاي انتخاباتبي كه بنده از قضا فعلا تجربه و تخصص بين المللي در ان دارم هر راي دهنده معيارات خود و اختيار خود را دارد كه به چه كسي راي دهد. يكي از معيارات ميتواند زيبايي هاي ظاهري باشد.
موفق باشيد
جاهد

>>>   واقعیت همین است

>>>   امرزوجامعه غرب میخواهد به هر شکل ممکن که باشد زنان پاک دامن کشور مارااز جاده اخلاق اسلامی وانسانی خارج نمایدمانند زنان خودشان که به هرمردکه خواست خوشگذرانی وشب نشینی نمایدیهود ونصارابه بهانه های مختلف شما می بینید که پروژه های گمراکننده رادرسرتاسر کشور ما با مصرف ملیون هادالر براه انداخته گاهی به نام ستاره افغان چند تافاحشه های بد اخلاق ورقاصه های تربیت شده در خارج به دور از آغوش فامیل به شکل دستوری با لباس های نیمه برهنه مانند آریانا سعید ، سیتا قاسمی ، مژده جمال زاده ، غزال عنایت ،شهلا زلاند ، آرزونیکبین ، وچند تابد اخلاق دیگر که قلم از گرفتن نام های کثیف شان می شرمد در بخش رقاصه گری تربیت وگمرا مینماید ودر بخش دیگر دختران جوان بین سنین 17 و20 ساله را تحت نام سیاحت، سیمینار ها ِ کنفرانسها ،مسابقات ورزیشی وتعلیمات به دورازسرپرستی فامیل های شان به خارج از کشورماروان میکنند در حالیکه اسلام عزیز وقرآن پاک حتی رفتن زن راجهت ادای فریضه حج که یکی ازارکان اسلام است بدون داشتن محرم شرعی منع قرارداده است چطور وجدان دارند همچو پدر ها ، برادر هاکه اولاد شان ویا خواهر شان بدون محرم شرعی به خارج توسط یهود ونصارا ببرند وآنها به سر وگردن بلند به گردند از این کده زندگی نگین وشرم آور دیگر درکجاست ویا دختران شان در موسسات وانجو ها با مردان انگلیس هاوامریکایی هادر یک دفتر تکی تنها خلوت نمایند پدر وبرادران شان هم خوش خادباشند که نورچشمی شان معاش دالری دارد بهتر است همچو پدر ها وبرادر ها زهر بنوشند امروز اگر یک پسر بچه تحصیل یافته ما به یکی از این دفتر ها ویا موسسات به خاطر کاربرود برایش جواب میدهد که کار نداریم برعکس اگر یک دختر بیسوادکه مقبول باشد برود بدون ملاحظه برایش در همان دفتر کار است وفورآ شامل کار میشود .

>>>   اینها تقلب را از همین حالاشروع کردند، کسانیکه براستی مقبول نیستند نباید خودرا کاندید کنند

>>>   اصل زنان بدرد نمایندگی نمیخورن ذات زن برای این کار ساخته نشده

>>>   این خود یک تقلب بزرگ می باشد.

>>>   این شاید تنها نوشته خوب سید مسعود حسینی در طول عمرش باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است