چه گوساله گوساله است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۸    ۱۳۹۷/۷/۱۴ کد خبر: 155145 منبع: پرینت

گویند کسی گوساله را دزدیده وآن را در جای پنهان کرده از اینجهت همیشه گرفتار عذاب وجدان خود بوده وفکر میکرده که همه عالم وآدم ازگوساله دزدی او خبردارند چنانچه بهرجایی که در ( کوچه – بازار – محله – باغ و مزرعه ) خود دو نفر از همسایه های خود را میدیده که باهم صحبت میکنند فکر میکرد ه که راجع به گوساله دزدی او صحبت میکنند و همیشه دور پرسانی میکرده که در مجلس و گفتگوی شان چه گوساله گوساله بوده است؟

حالا کسانیکه در انتخابات های گذشته تقلب های آشکاری را انجام دادند وهمه جهان وملت افغانستان از تقلب عریان شان آگاهی دارند که تقلب شان سبب چه مصیبت ها و بدبختیها ی در وطن گردیده و کشور را تا پرتگاه جنگ داخلی کشاند که با پا در میانه وزیر خارجه وقت امریکا آقای (جان کری) مشکل با ایجاد حکومت وحدت ملی ظاهرا به پایان رسید ولی حالا می بینید بدون شرم وحیا باز پوز داده از خود عکس های سلفی گرفته و در صفحات مجازی بنشر میرسانند و ادعای وکالت سفارت و وزارت نیز دارند!
معلوم میشود که وجدان بعضی از انسانها همیشه بخواب عمیق فرو رفته و هرگز بیدار نمیشود.
فااعتبروا یا اولی الابصار

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیرخواه
گوساله
نظرات بینندگان:

>>>   دولت غم همه چیز را خورده است.
در آغاز ثبت نام برای انتخابات،تمام مراکز پبت نام خالی بود و هیچ کس نبود.
آهسته آهسته هر روز در رادیو ها و تلویزیون ها و اخبار و نشرات و سایت های انترنیتی اعلان کرد صد هزار نفر و دوصد هزار نفر و پنجصد هزار نفر و یک میلیون و تا نه میلیون نفر خود را ثبت نام کردند.
زیرا در آغاز ثبت نام مردم را خواب برده بود و آهسته آهسته بیدار شدند و به مراکز پبت نام شتافتند.
بعداًخودشان چند نفر را وظیفه دادند که دعوی کنید که در بعضی ورق های ثبت نام،عکس های هنرمندان هندی و پاکستانی پیدا شده است و باید باطل شود.
عاجل کمیسیون انتخابات یک تعداد رای ها را در پکتبا و پکتیکا باطل کرد.
یک تعداد پشتون ها گفتند که این کار خوب نیست که تنها پشتون ها متقلب معرفی شوند،باید دیگر اقوام نیز متقلب معرفی شوند.
در نتیجه در بدخشان نیز یک تعداد ثبت شده گان باطل اعلان شد.
بعداً گلبدین و یک تعداد رهبران احزاب دیگر جمع شدند که امکانات این که نه میلیون نفر ثبت نام کرده باشد،نیست،بنأ باید یک کم ذره کم کنید.
در نتیجه کمیسیون انتخابات یک تا یک ونیم میلیون ثبت نام شوندگان را باطل اعلان کرد.
بعداً دعوی شد که باید سیستم بیومتریک ایجاد شود.در نتیجه دولت بیست و پنج هزار دستگاه بیومتریک از کشور آلمان خواست.
به هرصورت شما هرکار که کنید،کمیسیون انتخابات هم در انتخابات پارلمانی و هم در انتخابات ریاست جمهوری،کسانی را انتخاب میکنند که خودشان میخواهند و نه رای مردم در نظر گرفته میشود و نه هم خواست احزاب.
از همان آغاز ثبت نام برای انتخابات که تقلب صورت گرفته است،تا شمارش آرا و اعلان نتایج نهایی انتخابات.همه و همه تقلب صورت میگیرد و شما هیچ کاری کرده نمیتوانید.
در نهایت شما دست به تظاهرات مدنی میزنید و داعش و طالبان که آنهم خود دولت است،شما را اخطار میدهد که برضد تان حملات انتحاری صورت میگیرد و در نتیجه یک حمله انتحاری صورت میگیرد و یک تعداد کشته و زخمی میشود و باقی به خانه هایشان میروند و چند روز در رسانه ها به دولت داو و دشنام میدهند و در نهایت چند روز بعد آب به آب خانه مینشیند و اگر انتخابات پارلمانی باشد،وکلا به کار خود شروع میکنند و اگر انتخابات ریاست جمهوری باشد،رییس جمهور به کار خود شروع میکند.
بنأ دولت انتخابات را از الف تا یا پلان گذاری کرده است و برای هرمرحله آمادگی گرفته است و شما تشویش نکنید.
مه میترسم که اپوزیسیون را نیز خود دولت رهبری میکند و تظاهرات مدنی را نیز خود دولت به راه می اندازد و حملات انتحاری و تلفات را نیز خود دولت سازماندهی میکند.
در نتیجه خود کوزه و خود کوزه گر و خود گل کوزه.
شما اخطار های عطا محمد نور را به دولت ببینید که آدم فکر میکرد که هر وقت او داکتر عبدالله و یا اشرف غنی را ببیند،خام خواهد خورد.
حالا به موش مرده تبدیل شده است.
همینطور خلیلی و دوستم و دیگران.
بنأ شما خود را تکلیف ندهید،همه چیز فقط مثل یک تیاتر قبلاً تمام صحنه هایش از قبل طرح ریزی و پلان شده است تا شما را نشان بدهند که در افغانستان دموکراسی است.
من که در غرب هنوز دموکراسی را مشاهده نکردم،شما نباید به موجودیت دموکراسی در افغانستان باور داشته باشید.

>>>   گوساله ایکه در نزد خود ما بزرگ شده باشد چی ضرورت به دیدن دنانهایش ؟
ر

>>>   بلی دوستان ضرب المثل است
دیوانه پروای قبات ندارد==
مرغ دوزد همیشه شتر دوزد میشود==
این بی حیاها آشنا را فدائ بیکانه میکند==
کاو را خیرات بز غاله میکند===
این بی حیاها آشنا کش بیکانه پرست است==
این بیکانه پرستی از دوران عبد الرحمن قاتل باقی است
وسلام هم وطن مهاجر

>>>   انتخابات وبایومتریک خیلی مطمئن وبدون تقلب است‌. دربعضی ممالک بایو متریک نمی شوند. مثلا آسترالیا حتی اوراق رای دهی با قلم پنسل مارک و نشانی میشود. چون در ممالک پیشرفته مردم یک دفعه به نماینده مورد نظر خود رای میدهد لذا تقلب وجود ندارد. من سال گذشته عملا دررای دهی سهم گرفتم وبه نماینده مورد نظرم رای داده ام . بهرصورت انتخاب شخص مورد نظر در انتخابات ولسی جرگه و یا پارلمان کار آسان نیست. باید شخص فعال ،صحتمند،دارای تحصیلات عالی دانشگاهی ویا تعلیمات عالی فقهی باشد.روابط فامیلی ورفقایت شخصی ویا گرفتن پول درانتخاب نماینده پارلمان کار مناسب ودرست نیست. چون انتخاب یک شخص غیر فعال و غافل برای مردم خود مصدر خدمت شده نمی تواند.امید وارم که ملت شریف ومومن افغانستان هرچه گسترده تر در انتخابات قریب الوقوع به نمایندگان واقعی و فعال خودها رای دهند و انشالله که یک انتخابات بدون تقلب و صحیح با شرکت هرچه بیشتر ملت مومن وزجرکشیده درکشور جنگزده افغانستان باشد.
ومن الله التوفیق.الحاج انجنیر عبدالرشید ناصری از آسترالیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است