اشرف غنی رسما امرخیل را معرفی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۷    ۱۳۹۷/۷/۱۳ کد خبر: 155131 منبع: پرینت

اشرف غنی رسماً ضیاالحق امرخیل را به عنوان مشاور ارشد در امور مردمی و سیاسی معرفی کرد.
به گزارش دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی، پیش از چاشت روز گذشته در محفلی که به مناسبت معرفی ضیاالحق امرخیل به عنوان مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور مردمی و سیاسی با اشتراک سیاسیون، بزرگان از ولایات مختلف، جوانان و فعالین مدنی در قصر سلام خانه ارگ برگزار شده بود، امرخیل را رسماً معرفی کرد.

امرخیل با ابراز سپاس از این اعتماد رییس جمهور غنی تشکر نموده، گفت که وی با تمرکزی که در طول چهار سال گذشته بر جوانان داشته، جوانان نیز با توان تمام از برنامه‌های همه‌جانبه رئیس جمهور حمایت خواهند کرد.
براساس فرمان اشرف غنی تاریخ 4 میزان 1397، ضیاالحق امرخیل، رییس پیشین دارالانشای کمیسیون انتخابات به صفت مشاور ارشد رییس جمهور در امور مردمی و سیاسی، تقرر یافت.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
امرخیل
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان همه أمور سرچپه روان است، براي رسيدن به مقام و موقف ضرورت به دانش، تعليم و تحصيل نيست. خيانت بيشتر، موقف بلندتر . واگر خيانت به سويه ملي باشد، باز پاداش ان چوكي وزارت وَيَا مشاور ارشد است. جوانان بيجا پشت تعليم و تحصيل را گرفته اند. براي آينده بهتر فقط درس خيانت و جاسوسي را در مكتب فاشيزم خواندن است.

>>>   یک خائن ملی که با عمل کرد خائنانش انتخابات را به رسوائی خجالت آور کشاند باید محاکمه و مجازات سنگین میشد باالعکس از طرف جناب رئیس صاحب گوسفندی چوپان و گوسفند چاق کن آن مشاور ارشد در امور مردمی و سیاسی مافوق رتبه تعین میشود آیا از این رئیس جمهور توقع خدمت صادقانه و عاری از هر گونه ملیتگرائی خدع وفریب کاری را دارید ؟؟؟

>>>   درکشور ما فعلا روز گار طوری شده که.تبر زن وکوس تيزن.یک رقم روان است.حالا ریس جمهور این مغزی متفکر فکر می کند که زمان تیرکمانشاه است.درکشور ما میلیون ها نفر دانشمند.تحصیل کرده استاد .فیلسوف.وجود دارد و این ها انسان های بیطرف اند که اصلا به هیچ حزب و تنظیم ربط ندارند.فقط عاشق کشور شان است.آخی تابه کی.خوداش را میزند به کوچه حسن چپ.شخصی را که بعنواني مشاور خودش مقرر نموده.یک بیسواد محض.و سوابق اش هم با گاو وگوسفند تقلب وبا ده ها فلاکتي دیگر بوده..البته در چوکات ریاست جمهوری .نقش مشاور مثلی سمبولیک است.اما امرخيل از اینکه غنی را با تقلب های زیاد بقدرت رساند.حالا غنی میخواهد وعده های که به امر خیل داده بود. انجام بده.چون موقع که امر خیل برای کثیف کاری هاورسوايي هایش نزد مردم متهم شد تا حالا ریس جمهور نتوانست کاری برای آمر خیل بکند.البته مقصري اصلی کرزي است که چنین شخصی بیسواد و چوپان را ریس کمسيون انتخابات تعیین نموده بود.کرزي برای اینکه به آن مقاصد شوم و پلید اش برسد.اکثریت اشخاص که در چوکات و اداره های کاربردی حکومت مشغول کار بودن بیسواد.کم دانش.گنگس وگيچ ضعیف ناتوان بودن.این نوع اشخاص برای کرزي بهتر بودن چون کرزي میتوانست آب را گلی نموده ماهی بگيرهد

>>>   اشرف عنی واقعن شرم وحیا ندارد

>>>   به این کشور کسی خدمت نخواهدکرد, چون اگر خدمت منی مجازات میشوی اگر خیانت کنی مشاور ارشد میشوی .
فرهاد فضلی هروی

>>>   خود اشرف غنی فساد پیشه است وامر خیل خاین وتقلب کار را دوست دارد دوباره غرض تقلب مقررش کرد .
بااحترام
خاکسار

>>>   حقيقت كه بايد در افغانستان خيانت كرد دزدي چپالوگري كرد البته اين براي هركس خو نيست تنها براي مافيا قدرت دار ها است ني براي هركس وطن پرست در زندان است مثل بشر دوست از مجلس كشيده ميشه توهين ميشه تهمت برايش زده ميشه.

>>>   او به رییس جمهور درامور تقلبات خدمت کرد حالا این هم باو کمک کند.

>>>   (درافغانستان همه أمور سرچپه روان است، براي رسيدن به مقام و موقف ضرورت به دانش، تعليم و تحصيل نيست. خيانت بيشتر، موقف بلندتر . واگر خيانت به سويه ملي باشد، باز پاداش ان چوكي وزارت وَيَا مشاور ارشد است. جوانان بيجا پشت تعليم و تحصيل را گرفته اند. براي آينده بهتر فقط درس خيانت و جاسوسي را در مكتب فاشيزم خواندن است).


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است