اشتياق براي معاون شدن احمق ها!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۲    ۱۳۹۷/۷/۱۲ کد خبر: 155121 منبع: پرینت

در هيچ كشوري در جهان به اندازه خراسان پٌست معاون رياست جمهوري اهميت ندارد و جالب تر آن در هيچ كشوري به اندازه خراسان معاون رییس جمهور بي صلاحيت و بي اهميت نيست و حتي بيشتر وقت ها از طرف ریيس خود معاونين آن تحقير و توهين شده اند!

سران غير پشتون تحقير شده زير يك سقف واحد جمع شوند و از همه اقشار مذهبي، سياسي، مدني و... استفاده كنند، يك كانديد واحد را براي رياست جمهوري معرفي كنند آنگاه حتي اگر سرباز باشند ارزش شان بهتر از معاون رئيس جمهور است.
جنگيدن و رقابت براي پٌست بي ارزش خواسته انسانهاي بي ارزش است آنهاي كه هميشه درگير تمايلات شخصي،زود گذر و مقطعي از نام يك چيز بزرگ ندانسته براي كوچك كردن خود هستند!

بزرگواران اگر جايگاه و منزلت خود تان را نمي دانيد شكوه و عظمت مردم تان را ببينيد و به آنها احترام بگذاريد، مردم تان را با رفتن پيش فاشيست ها براي معاون شدن تحقير و توهين نكنيد،بنشينيد در خانه هاي تان جايگاه تان به مراتب بهتر از معاون بي ارزش و تحقير شده نزد فاشيست ها خواهد بود.
راستي اين كرزي، غني اتمر و... كيست
كه شما براي معاون شدن در كنار آنها شور اشتياق داريد!
بس كنيد اين حقارت را...
ما از نوشتن و گفتن به شما...ها خسته شديم اما شما نه به حرف مردم خود گوش كرديد و نه توهين و تحقير فاشيست ها به شما احمق ها درس داد!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
احمق ها
معاون
نظرات بینندگان:

>>>   اقای امیری !انهاییکه در فکر معاون شدند هستند میدانند که ریس جمهور را امریکایی ها تعین میکنندوانها درین پست چانس ندارند.بنا به دنبال معاونیت هستند.مگر از نظر شما به یک ادم بیکاروخانه نشین پست ریات جمهوری یک هدیه جانانه نیست .
عاقل

>>>   حقيقت همين است كه گفتيد ، كجاست إنسانيت و وجدان اين سخن را بشنود؟
<<<مهجر كابلي

>>>   برادران تاجك پنجشيري كه باز هم در اشتياق معاون شدن استند، در أصل مردمان هـيچكاره و بيكاره بودند و استند. انها از جهاد مسعود استفاده كرده خودرا صاحب همه چيز ساختند. حالا هم بخاطريكه از خيانت ها و دزدي هاي شان پرده برداري نشود و باز هم زر أندوري كرده باشند، ميخواهند مصونيت سياسي داشته باشند. در غير ان انها ظرفيت رهبري را ندارند.

>>>   بسیار زیبا واموزنده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است