تبلیغات میلیون دالری نامزدان انتخابات پارلمانی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۷/۷/۱۰ کد خبر: 155063 منبع: پرینت

روز گذشته در جلسه علنی مجلس در حالیکه فقط تعداد بیست تن از نمایندگان حضور داشتند، از تبلیغات های میلیون دالری برخی از نامزدها سخن به میان آمد.

چمن شاه اعتمادی در جلسه روز گذشته مجلس گفت: از نامزد وکلا جداً تقاضامندیم که عرف مملکت را درنظر گرفته کمپاین کنند؛ برخی نامزدان گفته اند که حاضر اند از ۵۰۰ تا یک میلیون دالر صرف کمپاین تبلغاتی شان کنند؛ کسی که اینگونه وکیل شود، چگونه از مردم نمایندگی خواهد کرد؟

همچنین غلام حسین ناصری دیگر عضو مجلس نیز گفت: یک نامزد انتخابات از حدود یکماه به این طرف هرچاشت مردم غرب کابل را پلو می‌دهد تا در انتخابات به او رای دهند؛ این نامزد تاهنوز پنجصدهزار دالر را اینگونه مصرف کرده است.

ناصری از این نامزد نام نگرفت، اما تاکید کرد که برادر این نامزد که سواد صنف ۱۲ را هم ندارد، پول‌های کمکی مردم عربستان را در جریان ماه رمضان جمع آوری کرده و به کابل فرستاده است ولی او در جریان کمپاین خود مصرف می‌کند.

علی اکبر قاسمی دیگر عضو مجلس در اینباره ابراز داشت: موسسه دموکراسی برای افغانستان که از سوی داوود نورزی و اجمل غنی پسر کاکای رییس جمهور غنی راه اندازی شده، به ۱۵۰ نامزد جوان انتخابات پارلمانی موتر و حتی پول نقد داده است تا کمپاین‌های شان را به پیش ببرند که این کار انتخابات پارلمانی را به بیراهه می‌برد.

تبلیغات انتخاباتی از روز جمعه ششم میزان آغاز شده و قرار است تا ۲۶ میزان ادامه داشته باشد. قرار است انتخابات پارلمانی به تاریخ ۲۸ میزان برگزار می‌شود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
تبلیغات
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   قسم بخدا است من چهل سال وظیفه اجرا کرده ام یک هزارافغانی ندارم اینها اینقدرپولها راازکجا کرده اند که باز غمخواری مردم را دعوی دارند
خلاصه هیچ پولداربه درد غریب نمیخورد

>>>   این یک ماه بهترین بازار است برای کارگران روز مزد درمرکز وولایات که از پول این نامزدان استفاده کنند ونیز عرضه پول از خزانه نامزدان به بازار بیشتر میشود کاروبار هوتل ها رونق میگیرد گاش انتخابات وکلا سال یکبار می بود اقلا چند هزار مرد غریب کار میتوانستند چند روزی شکم سیر پلو چلو بخورند

>>>   بی ناموس ها برای بیناموسی بشتر پول حرام خود را مصرف میکند تا بتواند برای یک دوره دیگر زنهای خود را بالایی وزیر و ریس دولت و دیگر میلیونر ها حامله نمایند و ثمر بیشتر به وجود بیاورد.

>>>   اگر به تعداد 150 جوان تعلیم یافته به کمک موسسه دموکراسی برای افغانستان وارد ولسی جرگه شود کمک ازین بزرگتر برای افغانستان نخواهد بود و ولسی جرگه از کمیشنکاران قاچاقبران غاصبین جنایتکاران جنگی پاک خواهد شد
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   نمیدانم چرا؟
معیار خوبی ، هوشیاری ، اخلاق ، برتری و خدمتگذاری تنها پول است نه صداقت ومتعهد بودن به قانون ، مردم ووطن
بدین حساب یک انسان بی پول هرگز نمیتواند به چنین کرسی ها برسد زیرا به معیارات پولی برابر نیست
این است تبعیض علنی طبقاتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است