اعلامیه ایتلاف در مورد استفاده از بایومتریک در انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۹    ۱۳۹۷/۷/۹ کد خبر: 155056 منبع: پرینت

اعلامیه کمیته سیاسی ایتلاف بزرگ ملی در مورد استفاده از تکنالوژی بایومتریک در انتخابات پارلمانی.

کمیته سیاسی ایتلاف در یک نشست فو ق العاده مسایل سیاسی و وضعیت جاری در کشور را بررسی و در زمینه انتخابات پارلمانی چنین فیصله به عمل آورد:
1- انگشت نگاری و بایومتریک رای دهنده در روز انتخابات یک اصل تغییر ناپذیر بوده، از آن با تمام توان حمایت می نماید.

2- ایتلاف بزرگ ملی از طرح احزاب و جریانهای سیاسی و جامعه مدنی مبتنی بر تغییر سیستم به "ام دی آر" و بایومتریک رای دهندگان در روز انتخابات و تامین نظارت موثر به منظور شفافیت و معتبر بودن نتایج انتخابات، پشتیبانی می نماید.

3- هرگونه مخالفت با جریان انگشت نگاری و بایومتریک رای دهندگان در روز انتخابات از سوی حلقات داخلی و برخی منابع خارجی در حکم حمایت از بحران، تایید تقلب و بی نتیجه کردن انتخابات است.

بنابراین ایتلاف بزرگ ملی با قاطعیت اعلام می دارد که در موارد فوق به حیث اصول پافشاری نموده و در جهت تامین شفافیت انتخابات به صورت جدی تلاش خواهد نمود.

کمیته سیاسی ایتلاف بزرگ ملی
مورخ 9 میزان 1397


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
بایومتریک
نظرات بینندگان:

>>>   ایتلاف وسایر ظاهرا اپوزیسیون بیچاره وبی قدرت هستند تقلب کار ها عمل مبکنند واینها صرف بیا نیه میدهند وهمه میدانند که این بیا نیه ها دردی را دوا نمیتواند اگر اینها نیز جزآی برنامه وپروگرام نباشند وواقعا مخالقین شعوری وخود جوش متقلبین برایند بارهم خلع سلاح وفاقد قدرت اجرای وعملی میباشند زیرا پروسه ای تقلب ازفرسنگ ها دور طرح وپی ریزی میگردد که مقابله با ان از وسع وتوان اینها بیرون وخارج به نظر می اید برای بیرونی ها نیر این جستک وخیزک های به اصطلاح اپوزیسیون به فال نیک گرفته میشود ودر بیرون ان را به تمثیل دموکراسی تعبیر می نمایند واین درست به قول ۵۰ سال قبل مرحوم هاشم میوندوال میماند که فرمود<امور مملکت برما سپردنداما کلیدش را برای ما ندادند>در واقع کلید اداره ای کشور و...وکلید تقلبات وانتخابات !!! وانتصابات همه بدست ترزامی وترامپ است وداخلی ها <هردوجانب > فاقد صلاحیت وتوان اجرای وعمل میباشند واز بیشتر ازبیست سال قبل نابوت استقلال وازادی و... درین کشور قفل ومهر ولاک گردیده بود
تبنگ چی

>>>   salam
ایکاش.عطا چور در اعتلاف ملی نمیبود این بیدانش کشور اعتلاف را به بیراهه میکشد .میگوید که اگر خارجی ها مداخله نکند در مدت سه روز ارگ را میگیرم.پدر کس مانع من نمیشود.این است دانش وسیاست ،عطا چور.صرف اعتلاف وجمعیت را بدنام کردن است.امیر حبیب الآه شهید هم برای نه ماه ارگ راگرفت.مگر با اعتلافش به دار آویخته شد.عاقبتت بخیر که قبل از گرفتن ارگ به جهنم نروی.
بنجشیری باشنده بلخ.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است