شعارها برای کاندیداها حجاب و نقاب است
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۵۶    ۱۳۹۷/۷/۸ کد خبر: 155035 منبع: پرینت

شعارها برای کاندیداها حجاب و نقاب است برای اینکه به ماهیت شعار دهنده آشنا شوید لازم است که حجاب و نقاب آنها را بردارید.

اگر به یاد داشته باشید که تیم اشرف غنی احمدزی و تیم عبدالله در زمان انتخابات ریاست جمهوری به مردم چه ها گفته بودند و چه شعارهایی می دادند و طرفداران آنها در تلویزیون ها چه یاوه سرایی می کردند اکنون بجای آنها ما و شما می شرمیم چون ما و شما بودیم که آنها را باور کردیم و به یکی از آنها رای دادیم.

در همان ابتدا هم کسی به رای ما اعتماد نکرد و بجای رای انسان ها از صندوق های رای صدای گوسفندان بلند گردید. آنانی که شعار می‌دادند و در تلویزیون ها به نفع این و آن تیم گلو پاره می کردند نمی شرمند چون می دانستند دروغ می گویند و از شعارها بعنوان حجاب و نقاب برای قدرت و جمع آوری ثروت استفاده می کنند که اکثر آنها به قدرت رسیدند و با استفاده از قدرت تا توانستند دزدیدند و به ثروت رسیدند.

اکنون هم شعارها برای بسیاری از کاندیداها به مثابه حجاب و نقاب است تا به کرسی پارلمان برسند و ثروت جمع آوری نمایند این به رای دهندگان محترم تعلق دارد که چگونه افراد نسبی متعهد، نزدیک به مردم، تحصیلکرده، آشنا به درد مردم و غیر وابسته به شبکه های زر و زور و مافیایی اقتصادی و دولتی را از زیر این حجاب و نقاب تشخیص می دهند و رای خود را مسوولانه و آگاهانه به صندوق رای می ریزند.

اگر کسی به شعار معتقد است پس بهتر است که شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی یکی را از بامیان و دیگری را از جلال آباد بطور نمونه به دقت مطالعه نمایند و بعدا نتیجه گیری و برداشت نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاندیداها
شعار
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   شعار دادن آسان است،اما عمل مشکل و بهانه آسان است.
طور مثال من شعار میدهم که اگر منحیث وکیل من را انتخاب کنید،من صلح و امنیت را انشأالله به یاری خدا در افغانستان دوباره می آورم.

حالا اگر بعد از چهار سال دوره وکالت من ،صلح در افغانستان برقرار نشد،بهانه من آسان است:
من صلح را در افغانستان میخواستم،اما خدا یاری نکرد.این که چرا خدا یاری نکرد،به خودش ارتباط دارد و نه من حق دخالت در کارهای خداوندی را دارم و نه هم شما.
زیرا دخالت درکارهای خداوندی،نشانه کفر است و نه من خدای ناخواسته میخواهم که کافر شوم و نه هم شما.
اما یک راه وجود دارد که اگر مردم خیرات کنند و خیرات شان درست از طریق وکلای با وجدان به مردم غریب و مظلوم و جنگ زده برسد.امکان دارد که نظر خدا تغیر کند و صلح در افغانستان بیاید.
به همین منظور من منحیث وکیل شما،یک حساب بانکی اعانه برای جنگ زده های افغانستان باز کردم.شما میتوانید اعانه های خویش را به این حساب بانکی انتقال دهید،تا ببینیم از خدا چه خواهد آمد.
بدینصورت هم شما وکیل میشوید و هم به مردم دروغ نمیگویید و هم از مردم نیز یک مقدار پول اعانه جمع آوری میکنید.
هم خدا راضی که در مملکت چنین اشخاص زندگی میکنند،جنگ را ادامه دهد و هم مردم راضی که به وکیل انتخابی شان،رای اعتماد بدهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است