ما برق و سرک می خواهیم (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۷/۷/۸ کد خبر: 155021 منبع: پرینت

شاید هر بار سخن از راه و روشنی برای برخی تکرار، خسته کن و ملال آور باشد، اما برای من و برای هم قطاران عدالتخواه ام به یک مسوولیت تبدیل شده است، چون رفتن به آن مسیر، اولویت همه ی ما از باب تحقق عدالت و تامین حقوق شهروندی است. همه باید "راه" گفت و "روشنایی" تا ناکجاها باید این دو اولویت را فریاد کرد.

بگذارید اگر امروز کسی این فریادها را نمی شنود، حداقل این فریادها در دل تاریخ ماندگار شود، ما شاید همیشه در الکین و جاده های پست و بلند نمانیم، اما این فریادهای حق و عدالت که به ایستاده گی دربرابر استبداد و ظلم صورت می گیرد، افتخار از یک نسل خواهد بود که هیچگاهی در برابر پادشاهان ستم پیشه که به دروغ خود را زیرنام "جمهوریت و عدالت" پنهان ساختند، سکوت نکردند.

به عنوان عضوی خانواده راه و روشنی از کلیه کاندیدای محترم ولایت غور در مجلس نماینده گان نیز یک خواهش دارم. اگر واقعاً خود باور به شعارهای تان دارید و دم از عدالت می زنید و در آرزوی رفاه اجتماعی مردم تان هستید، بیایید حرف را کم کنید، فقط متحدانه در کنار مردم تان ایستاد شوید و انتخابات را تحریم کنید. در وضعیت فعلی این اقدام می تواند ماندگارترین تصمیم باشد که ارزشش ارجح تر از هزارها نماینده گی در خانه ملت خواهد بود.

باورم این است؛ با این اقدام حداقل ترین کاری که می توانید انجام دهید این خواهد بود که کار 20 کیلومترسرک عملاً شروع می شود و 40 کیلومتر دیگر در بودجه مالی 98 که کمتر از دوماه جهت تصویب به پارلمان فرستاده می شود گنجانیده خواهد شد.

شما هم می دانید و ما هم خوب می دانیم، آنهایی که شانزده سال پیش هم کاندیدای مجلس از غور بودند با همین شعارها آمده بودند که برای تان سرک می سازیم و برق فراهم می کنیم، اما چه شد؟ همه می دانند وکالت در افغانستان فقط برای خود فرد است تا برای جمع، اما خواهش ما اینست که فقط یک روز در خدمت مردم باشید و آن هم به مقصد بایکوت انتخابات، بقیه روزها در خانه ملت برای خود تان مبارک؟!

باحرمت
راغب


ما برق و سرک می خواهیم

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برق و سرک
راغب
نظرات بینندگان:

>>>   برق مربوط وزارت آب وبرق وسرک مربوط وزارت فواید عامهد میشود وکلا صلاحیت آنرا ندارند

>>>   درخواب هم نمی بینید ، شما هیچ هنری ندارید ، نه به یک کشور خارجی جاسوس میشوید نه یک سرک وپل راتخریب کرده میتوانید نه اختطاف ، نه سوزاندن یک مکتب ، نه قتل پولیس واردوی ملی ، برای شما مردم بی هنر برق و سرک لازم نیست،

>>>   اول به پخته گی برسید،بعداً برایتان سرک و برق داده میشود.
از قرن ها بدینطرف شما غور مانده اید.
باید نام خود را تغیر دهید و در عوض غور،نام خود را پخته بگذارید.
اما مردم فکر نکنند که در ولایت پخته،پخته کشت میشود.زیرا بین پخته و پخته غرق است.
در یکی حرف پ پیش دارد و در دیگرش حرف پ زبر دارد.

>>>   شما از بید سیب می خواهید ، وقتی رای دادن شد به پنشیری ها رای میدهید سرک وبرق را از غ می خواهید ؟؟؟

>>>   شما که قبلا به قانونی وبعدا به عبدالله رای دادید ، پنشیر هم سرکش قیر شد وهم صاحب برق است وهم از طریق سولز ها برق قویتر برای شان ساخته میشود فعلا به شما ضرورت نیست ، آنها به هدف رسیده اند هرزمانی اگر کاندید شدند آن وقت صرف به رای شما نیاز دارند شما خاموش باشید !

>>>   اگربراستی برق وسرک می خواهید مانند مردم پکتیکا سرک ها مکاتب کلینیک هاپل ها رابا تراکتور به به خاک یکسان کنید تا حکومت بدانید شما هم کسی هستید یکبار تصویر ویرانی سرک قیر شده پکتیکا غزنی راتوسط تراکتوربدست اشرار بی فرهنگ ببینید !
حکومت به اینگونه مردم سرک میسازد مکتب میسازد برق میرساند،

>>>   اذ كي ميخواهيد؟
شوونيذم قبيله كه يا شما دشمن است

>>>   تا زمانیکه حکومت در دست اوغان است به شما هیچ چیز داده نمیشود و همه ثروت و امکانات فدای اوغان های لر و بر میشوند، بنام طالب، صلح با طالب و امثال۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است