آیا دموکراسی همین است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۱    ۱۳۹۷/۷/۶ کد خبر: 154970 منبع: پرینت

- آیا دموکراسی همین است؟
انسان‌ هایی‌ که ذره ای از تعهد به مردمسالاری ندارند بازیگران نظام سیاسی به‌ نام دموکراسی می‌شوند. این چه شوخی تلخ است که متخلفین اصلی جریان دموکراسی بجای آنکه در برابر قانون و ارزش‌ های نظام سیاسی پاسخ دهند در بالاترین سمت‌ های نظام سیاسی (که گویا نظام قانون‌اساسی است) قرار می‌گیرند.

- آیا دموکراسی همین است؟
انسان‌ هایی‌ که خون شهروندان ما را ارزانتر از آب بر خاک ریختند حالا نظام و نهاد دموکراسی را انتخاب می‌کنند. گویا اینها قباله ی بهشت را از نزد سربازان خدا برای خود و جنایتکاران همپیمان خود دزدیده‌اند و بی محابا از فروانی این دنیا تحت قیادت دشمن دیروز و سخی امروز (امریکا) لذت می‌برند.

- آیا دموکراسی همین است؟
فرزندانِ گرگ‌ های پیر در کمینگاه گوسفندان نوباوه نشسته اند تا دوباره بر آنها فرمان رانند و به ترتیب آقازاده‌های قانون‌ساز بر افغانستان حاکم شوند این گرگ‌ زاده‌ ها با همان قبا و شعار می‌ آیند که پدرانشان خون کودکان، زنان و دوشیزه‌ها را پس از تجاوز در زیر درختان اکاسی ریخته بودند.

حوادثی‌که در کشور من به‌ نام دموکراسی اتفاق می‌افتد درست برخلاف دموکراسی و حاکمیت قانون است. دموکراسی بدون عدالت و قانونیت به معنای هرج و مرج است وقتی قاتلان مردم بیایند و با استفاده از پول، سلاح و دین بر مردم حاکمیت کنند دموکراسی نه بلکه اتوکراسی یا نظام استبداد ایدیالوژیک است.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دموکراسی
نظام سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   "آیا دموکراسی همین است؟"
نخیر!! این انارشیزم نوع "غنی" است.!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است