کوتاه سخنی با دو متقلب ملی
امرخیل و کارنامه سیاه و شرم آورش در حافظه و وجدان مردم فراموش شدنی نیست. فایل‌های صوتی امرخیل حکم جعبه سیاه کودتای تقلب را دارد. اینبار حافظه‌ی تاریخی مردم جهت دهنده اراده سیاسی مردم است 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۰    ۱۳۹۷/۷/۶ کد خبر: 154965 منبع: پرینت

آقایان اشرف غنی و ضیاالحق امرخیل لازم می‌دانم چند نکته را با شما در میان بگذارم.

هیچ یک از شما دو نفر نمی‌توانید انکار کنید که رای مردم امانت ملی است و خیانت به امانت ملی، خیانت ملی و اینگونه است که شما دو نفر به دلیل خیانت به رای مردم در انتخابات 2014 از نظر من خایین ملی شناخته ‌می‌شوید.

درست است که در کودتای تقلب 2014 علاوه بر شما دو نفر یک شبکه بزرگ از درون کمیسیون انتخابات شروع تا کارخانه‌های تولیدی رای در اجرای کودتای تقلب نقش داشتند و دخیل بودند اما شما دو نفر همینگونه که امروز شانه به شانه می‌ایستید و به مردم و رقیبان سیاسی تان پوزخند تحویل می‌دهید و بر زخم مردم نمک می‌پاشید در کودتای تقلب و خیانت به رای مردم نیز هماهنگ عمل کردید. برای همین لازم می‌دانم با شما بی‌تعارف گپ بزنم.

آقای غنی!
متن حکمت را خواندم. حکمی که در آن امرخیل را در بست خارج رتبه "مشاور ارشد در امور مردمی و سیاسی" مقرر کرده اید. حالا پرسش این است که وقتی نتیجه خیانت امرخیل با رای مردم در چهار سال گذشته مردم را عملا به خاک سیاه نشانده است و سیاست را به گند کشیده است در ماموریت جدیدش از او چه انتظار دارید و مردم باید آماده چه وضعیت و آماده مواجهه با کدامین توطیه و شرارت شما باشند؟

عجالتا این بحث بجای خودش باشد که در چهارسال گذشته تا آنجا که دستتان رسید علیه سلامت انتخابات پارلمانی توطیه کردید، فرصت سوزی کردید و قانون انتخابات را بارها نقض کردید. گپ کنونی ام این است که با توجه به وضعیت شکننده و بحرانی که کشور و حکومت نامشروع حکومت وحدت ملی در آن قرار دارد این بار بازی با اراده سیاسی مردم و دستبرد زدن به رای و اراده سیاسی مردم و کلا بی‌احترامی به رای مردم پیامد تنبه کننده دارد و بدون تردید به سقوط حکومت وحدت ملی منجر خواهد شد.

شناخت من از وضعیت شکننده سیاسی کشور و وضعیت فلاکت بار حکومتداری نامشروع و مفلوکانه شما همین را می‌گوید و همه ما باید متوجه این مساله باشیم.

پرسش دیگر این است اگر شما از سلامت رای مردم هراس ندارید و اساسا از داوری اراده سیاسی مردم نمی‌ترسید با چه توجیه و با کدام وجدان و شرافت در شرایط حساس کنونی که دیواره‌های اعتماد در حال فروریختن است امرخیل این زغال فروش که هم روی تو را سیاه کرده است و هم روزگار مردم و حال و روز افغانستان را مشاور ارشد در امور مردمی و سیاسی مقرر کرده اید؟ به من پاسخ بدهید از پاسخ فرار نکنید چون این پرسش‌ها، پرسش بخش بزرگی از مردم و ملت دربدر شده‌ی افغانستان نیز می‌باشند.

امرخیل و کارنامه سیاه و شرم آورش در حافظه و وجدان مردم افغانستان فراموش شدنی نیست. فایل‌های صوتی امرخیل حکم جعبه سیاه کودتای تقلب را دارد حافظه تاریخی مردم سرجایش هست و اینبار حافظه‌ی تاریخی مردم جهت دهنده اراده سیاسی مردم است و مسیر رای مردم را مشخص می‌کند.

مشوره من این است که فکر بازی با انتخابات پیش‌رو {انتخابات پارلمانی و انتخابات ریاست‌جمهوری} را از کله تان بیرون کنید چون اینبار قصه فرق می‌کند و بی‌تردید گردن نحیف تان را اگر نشکند بدون تردید خم می‌کند.

حالا در پایان امیدوارم وضعیت حساس انتخابات و وضعیت شکننده حکومت وحدت ملی را جدی بگیرید تا بازی غنی و امرخیل منجر به بحران برای انتخابات‌ پیش رو نشود.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خاینان ملی
اشرف غنی
امرخیل
نظرات بینندگان:

>>>   اگر همه با دزد دهن جوال را نمیگیرند پیشینیان گفته اند که ازموده را از مودن خطاست در دور اول ریاست حمهوری که در مقابل کرزی قانونی قرار داشت وملت بیچاره قکر میکردند که قانونی مسلمان ومجاهد است ندانسته همه به اورای دادند واو برنده ای انتخابات شد ولی خارجی ها شخص مورد نظر خودرا اوردند باز نوبت دوره ای انتخابات عبدالله وکرزی در دور اول رسیدبا وجود این که عبدالله اکثریت ارارا بدست اورده بود خوشبختانه خارجی ها نپذیرفتند و پیروزی عبد الله را نا دیده گرفتند همچنان در انتخابات غنی وعبدالله در هردو دور یا العیاذا بالله رسول کریم ص ندانسته که گفته مسلمان را از یک سوراخ دوبار مار نمی گزد ویا ما مسلمان نیستیم بجای یک بار پنج مرتبه مارا مار گزیده وباز به همان انتخابات میدانیم که تقلبی است دلخوش مینمایم بعضی ها به این نظر اند که شاید این به اصطلاح مخالفین را هر بار فریب میدهند اما عقل سلیم این تعبیر را نمی پذیرد زیرااینطرف هم ابدیده وتجربه کار اند امکان ندارد که اینقدر خام وبی تجربه باشند اما اصل مطلب این است که هردو طرف از یک منبع الهام میگیرند وبخاطر تمثیل دموکراسی غربی ها کارمیکتتد
تبنگ چی

>>>   رئیس جمهور وقت ندارد تا به سوالات بی مورد هر جوالی و تبنگ چی جواب بگوید کاش سوالات هم منطق داشته باشد اقای اشنا در طول 4 سال گذشته سخت کوشید تا به مقام و چوکی درین حکومت برسد ولی بنا بر بیکفایتی و عدم تعهد به منافع علیای کشور که دارد نتوانست به این ارمان دیرینه خود برسد گرچه در اوایل حکومت وحدت ملی سخت مدافع همین حکومت بود ولی زمانیکه مایوس شد بعد از ان دهن ....خودرا علیه رئیس جمهور کشور گشود و گستاخی خودرا اغاز کرد ولی مردم افغانستان میدانند که شخصیت رئیس جمهور کشور به همچو دهان ....خدشه دار نمی شود بلکه برعکس روز به روز محبوبیت رئیس جمهور کشور زیادتر میشود
غلام علی وحدتی از کانادا

>>>   آقای که از کانادا نوشتید ،دوری شما از وطن معلومات تانرا محدود ساخته است درچهارسال ما دولتی هاچه کردیم :
1- بیکاری به اوج خود رسیده .
2- بین ملیت ها فاصله ایجاد شده .
3- مقرری ها به اساس شناخت و ارتباط شده .
4- پشتونهای مشرقی راعلیه پشتونهای جنوب ،جنوبغرب وغرب کشور قرارداده اند.
5- تاحیکان شمال وشمال شرق راعلیه تاجیکان مرکز،شمالغرب وغرب افغانستان ساخته اند.
6- هیچ پروژه برای ازبین بردن بیکاری عملی نشده .
7- بین پشتونهای شریف نامهای غلزی و دورانی بحیث تخم نفاق کاشتند.
8- دهشت افگنان بجای قومهای شریف و با سواد کشور مورد ترحم قرار گرفتند.
9-رئیس جمهور کشور دربین عام مردم و سیاستمداران بیگانه شده است .
10-بی اتقاقی آنقدر توسعه یافته که حتی بعضی روشنفکران هم از آنچه خراب است به اساس مسایل اتنیکی دفاع میکنندمثلا امرخیل خاین درجه یک انتخابات به مشاوریت تعیین میگردد.
باالاخره این وضعیت از کنترول برآمده و هیچکس اعتماد به آینده خودندارد.
با احترام
امیرمحمد خوستی

>>>   اقای غلام علی وحدتی از کانادا درود برشما که واقعیت های عینی جامعه ما را انعکاس داده اید واقعآ که اقای آشنا یک ادم مریض روانی بوده و همواره علیه منافغ علیای کشور جبهه گیری کرده انهم به دستور دشمنان سرسخت مردم افغانستان
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   آشنا با درد و و غم ها آشناست
بی غمان شهر ما در کاناداست

>>>   رئیس جمهور وقت ندارد تا به سوالات بی مورد هر جوالی و تبنگ چی جواب بگوید و سخت مصروف دزدی، چور و چپاول، و سازماندهی تقلب های انتخاباتی بعدی خود است۰
شما هر سوالی دارید میتوانید به مشاور ارشد ریس جمهور ملی اتل امرخیل بابا که یک اوغان اصیل میباشد مراجعه نماید۰

>>>   به اوغانک ها ببینید چگونه از این تقلبکار ها و خائن هایشان دفاع میکنند۰ واقعن شرف که نباشد سخت است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است