متقلب گوسفندی، مشاور ارشد رییس جمهور شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۷/۷/۵ کد خبر: 154916 منبع: پرینت

ضیاالحق امرخیل، رییس پیشین دارالانشای کمیسیون انتخابات به عنوان مشاور ارشد رییس جمهور در امور مردمی و سیاسی، منصوب شد.
اشرف غنی با اضافه کردن یک بست خارج رتبه، امرخیل را به عنوان مشاور ارشد خود مقرر نمود.

در خبرنامهه ریاست عمومی دفتر ریاست جمهوری آمده است: به تأسی از حکم فقرة (۱۳) مادة (۶۴) قانون اساسی، ایزاد یک بست خارج رتبه تحت عنوان مشاور ارشد رییس جمهوری ا.ا، در امور مردمی و سیاسی و تقرر محترم ضیاالحق امرخیل در آن بست، منظور است.

ضیاالحق امرخیل در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به صفت رییس دارالانشای کمیسیون انتخابات اجرای وظیفه می‌کرد. دوره‌ی کاری امرخیل در کمیسیون انتخابات یک دوره‌ی پر جنجال و پرآوازه بود. امرخیل از سوی نهادهای مختلف مدنی به زمینه‌سازی برای تقلب در انتخابات گوسفندی، متهم شده بود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرخیل
مشاور ارشد
نظرات بینندگان:

>>>   نامش که اوغان است بخدا اگر به اندازه یک ذره کوچک هم شرافت و شرم داشته باشد. من منکر این طایفه هستم

>>>   زنده باد اشرف غنی که انسان های وطن پرست واقعی را در راس دولت تعین مینماید.
زلمی

>>>   از خداوندی برای ایشان کامیابی خواهانیم و موفقیت بیشتری نصیب ایشان گردد

>>>   درحقیقت مشاور درامور تقلب انتخابات بعدی است

>>>   شرم آور است برای کسی که انتخابات افغانستان را زیر سوال برد و. در مجامع بین الملی افغانستان را کشور کوسفندی معرفی کرد و تاروپود خیانت را در انتخابات اساس گزاشت و امروز بهصفت نماینده اشد رییس جمهور مقرر گردد هم رییس جمهور ادم خیانت کار است وهم این آدم بیشرم که هنوز هم میخواهد در دستگاه های دولتی کار کند ،او. باید در زندان انداخته شود و. به قید ابد زندگی خود را در زندان بگزراند
عبدالله ریحان

>>>   خب در این کشور هرقدر خیانت کنی به همان اندازه قدر و عزت تان بیشتر می شود. اینجا گوسفند ستان است نمیشه از این ... بیش از این انتظار داشت.

>>>   نیروهای امنیتی از گرسنه گی در پسته هاو جبحه های جان میدهند معلمین مدت یکسال است حقوق نگرفته اند مگر این.... هر خاین ملی و ... را مشاور ارشد خارج رتبه تعین میکند نمی که حقوق و امتیازات این مشاورین بیحد و حساب را از کدام بودجه .... خود می پردازد ؟ ای مردم خواب برده افغانستان به هموش بآیید و بیدار شوید که بی مغز جهان با شما چه کار میکند همه مصاریفش از راه صدقه وکدایی تامین میشود مگر این ....این به گونه گدا متکبری میشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است