دامن بی بی گل در گرداب فساد مالی تر شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۷/۷/۳ کد خبر: 154876 منبع: پرینت

کمک ۲۸۰ میلیون دالر ی «پروموت» برای زنان کشور از سوی رولا غنی به قول الله گل مجاهد «ایل و میل» شده است اما کوچک‌ترین صدایی از حنجره‌های مدافعان پروژه بگیر حقوق زن در کابل بلند نمی‌شود.

این کمک‌ها می‌توانست تغییر بزرگی در زندگی زنان نیازمند افغانستان رونما کند. بخشی ازین پول‌ها را زنان ریاست اجراییه و وزارت امور زنان نیز مصرف کرده اند که پای اینان نیز از فساد بدور نیست و شاید به همین داکتر عبدالله گزارش «سیگر» را نادرست خواند.

متاسفانه مدافعان حقوق زن که سالانه یک‌بار در ۸مارچ با چادرهای بنفش پشت درب ارگ و سپیدار برای یک شکم نان و چندتا عکس فیسبوکی صف می‌بندند، این روزها همه خاموش اند. گویی مرده باشند.

همزمان یک شمار زیادی از زنان «سلبریتی‌»که با شعار های بالا بلند دفاع از حق زن افغانستان خودشان را نامزد پارلمان کرده اند چرا خاموش اند و دادخواهی را اینجا تمرین نمی‌کنند؟

یگانه زنی که در این راستا تا کنون صدا بلند کرده است خانم فتانه گیلانی است اما بقیه با نگرانی از اینکه شاید از رفتن در مجالس ارگ و سپیدار محروم شوند مهر سکوت بر لب زده اند. خاموشی خجالت بزرگی است!

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بی بی گل
فطرت
نظرات بینندگان:

>>>   برای پتانه گیلانی سهم نداده اند که این ظلم است باید بی بی گل برای این جاسوس پاکستانی ها هم ازان پول های باد آورده بدهد

>>>   دقیقآ چون بعد ار اخذ معاش های گذاف با استفاده از ویزه خاص مهاجرت در امریکا از زندکی خوب برخوردار شدند

>>>   زیادترین قسمت این پول ها را زهره یوسف زن همان دزد مشهور طیاره دزدی کرده و از جمله در کالیفورنیا امریکا یک خانه بسیار مجلل خریده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است