امنیت غرب کابل و چند پرسش
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۹    ۱۳۹۷/۶/۳۱ کد خبر: 154822 منبع: پرینت

استاد دانش معاون دوم اشرف غنی و محب‌ الله محب مشاور ارشد امنیتی اشرف غنی اعتراف کرده‌اند که هزاره‌ها در معرض نسل‌کشی قرار دارند.

جوانان با همت و غیرتمند غرب کابل با شمار محدود اسلحه‌ای که در طرح امنیت مساجد از سوی حکومت در اختیارشان قرار گرفته پارسال و امسال امنیت دهه‌ی اول محرم را به خوبی گرفتند که چند پرسش جدی خلق کرده است:

1) شماری از جوانان غیر مسلکی توانسته‌اند امنیت را تامین کنند، چرا حکومت با آن همه نیروی امنیتی و پولیس و نیروهای خارجی نتوانسته‌ است امنیت را تامین کند؟
2) طرح امنیت مساجد با دستور اشرف غنی و نظارت سرور دانش انجام شده اما اشرف غنی احمدزی گفته است که "مسلح‌ سازی جوانان غرب کابل کار دشمنان افغانستان است". حالا دشمن افغانستان چه کسی است؟!

در چهار سال حکومت احمدزی بیش از چهل هزار نفر ملکی کشته شده‌اند که بیشترین آنان را تروریست‌های غنی‌ آزاد کرده کشته‌ اند.

محمدی شاری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غرب کابل
تامین امنیت
مردم هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   دیپوهای ارتش افغانستان که امروز صبح آتش گرفته بود، تا ساعت هشت شب همچنان می سوزند.
به گفته گواهان این دیپوهای ارتش ملی در قوماندانی عمومی لوژستیک واقع قصبه کارگری شهر کابل حوالی ساعت ۹ صبح امروز آتش گرفته ولی تا ساعت ۱۱ پیش از ظهر دستگاه های آتش نشانی به محل نرسیدن.

خبرنگاررانی که صبح امروز برای گرفتن تصویر از این آتش سوزی به محل رفته بودند برایشان اجازه تصویر برداری و پخش خبر از محل داده نشده است.

اکنون که ساعت نزدیک به ۸ شب است این دیپوها همچنان در آتش میسوزد.

گفته های وجود دارد، که این دیپوهای لوژستیکی ارتش کشور ممکن عمدا آتش زده شده باشد که با گذشت ده ساعت نه تنها خاموش نگردیده بلکه همچنان در آتش میسوزد.
--دزدان کلان وسایل را می فروشند بعد تعمیر را هم آتش میزنند تابه انطریق از حساب وکتاب خلاص باشند
وطن فروش تر خائین تر از افغان درجهان کسی یافت نخواهد شد
در زمان نجیب که یک پاکستانی به کمک اشرار خود ما مهمات قرغه را آتش زدند ده بجه شب نجیب رئیس جمهور گلاب زوی وزیرداخله وطنجار وزیر دفاع همه درمحل حضور یافتند اما درحکومت دست نشانده های جان کری خان منتظر اند بسوزد بعد پلان میکنند که بروند وببینند همانطوریکه زمانی بالای السوالی حمله میشود صبرمیکنند تا سقوط کند بعد به فکر عملیات میشوند، خداوند شما خائنین پول پرست را دردو جهان رسوای عام وخاص گرداند با این خیانت های شما
ر

>>>   خود اشرف غنی یک فاشیست نژاد پرست است که در عمل ثابت نموده است که بر ضد دیگر اقوام موجود در کشور بوده و تمام سعی و تلاشش نجات تبار خودش از درگیری های داخل منطعه ایشان است و تمام تروریستهای ادم کشان همتبارش خودش را که در میدانهای جنگ دستگیر گردیده اند و حکم انها اعدام و مرگ است، بی شرف غنی آنها را از زندانها آزاد نموده است، و این یعنی بی شرف غنی خودش یک تروریست به تمام معنی است که بر ضد دیگر قومیتها عمل نموده و در راس ترویستها قرار دارد.

>>>   بد کرده اشرف غنی دیوانه او چی است که گپ او دیوانه باشد بگوید دشمن خو تو هستی احمق لوده کافر لعین.

>>>   ملت هر کاری را که اراده کند میتواند اما حیف که ملت ما اراده به زباله دانی انداختن رهبران سنتی بی کفایت را ندارند مگرنه خیلی پیشتر از این ها غرب کابل امنیت میشد واین همه جوانان با عزت ما در کورس ها ورزشگاه ها به خود خود نمی غلطیدند.
محمدی
کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است