هزاره هایی که به دربار فاشیزم رفتند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۳۰ کد خبر: 154778 منبع: پرینت

هزاره هایی که روز گذشته به دربار فاشیزم رفته اید ، زندگی هزاره ها را در حدود سه و نیم سال گذشته از نظر بگذرانید و شش ماه باقی مانده را با آن مقایسه نمایید!

از اینکه ریس جمهور غنی در این ملاقات چه گفته است و یا چه نگفته است ، چه وعده داده است و یا چه وعده نداده است می گذریم ، چون ریس جمهور غنی در وعده و وعید دادن هرچه به دهنش آمد می گوید همانگونه که در گفتن آن بی باک است هزاران مرتبه به اجرا کردن آن بی باک تر است.

یک تعداد از هزاره های دولتی و به خصوص دلقک ها و گودیگگ های که طوق فاشیزم را به گردن خود آویزان کرده اند و هزاره های بی خبر از دنیای سیاست را در پیاده کردن سیاست فاشیزم مورد سوء استفاده قرار می دهند چنان در تارنمای فیسبوکی خود ها از وعده و وعید های سرقافله جریان فاشیزم به وجد آمده نقل و قول می کنند که گویا در شش ماه باقی مانده چیزهایی که در مدت اضافه از سه سال انجام نشده است انجام می شود ، خوب من از هزاره های دولتی که با بردن هزاره ها در در بار فاشیزم لاف و گذاف می زنند یک خواهش ساده دارم و آن اینکه به تعداد ۳۷ نفر از محصلین هزاره از طریق نتیجه امتحان کانکور به طب نظامی معرفی شده اند و وزارت دفاع آن ها را قبول ندارند می گویند تحصیلات باید قومی باشد ، آیا شما هزاره های دولتی باور می کنید که سرقافله شوونیزم از این موضوع بی خبر است و آیا شما این موضوع را حل کرده می توانید؟

گذشته از همه چیز ، هزاره های که به در بار فاشیزم مشرف می شوید باید به یاد داشته باشید که در افغانستان امروز در پشت پرده هر اقدام یک معامله وجود دارد ، آن های که شما را به در بار فاشیزم می برد در حقیقت بالای شما معامله انجام می دهند و در نزد فاشیزم برای خود جایگاه و پایگاه کمای می کنند ، پس شما نباید در بدل یک شکم پلو و یا نقل و نبات دربار فاشیزم خود را مورد معامله برای دگران قرار دهید ، کارکرد سه و نیم ساله ارگ در مورد هزاره ها معلوم است و شاید هیچ خانه هزاره بدون ماتم و غم نباشد ، تروریزم در کوچه و پس کوچه هر هزاره رسیده است ، مناطق هزاره نشین تحت محاصره تروریزم است و غیر از چند هزاره خنثی شده و بدون خاصیت که توجیه کننده سیاست فاشیزم هستند اکثر وزارت خانه ها از وجود هزاره ها تصفیه شده است بازهم از این دولت چه توقع دارید که هرگاه و بیگاه زیب دسترخوان فاشیزم می شوید و بسیار ارزان خود را مورد معامله قرار می دهید ، من از قشر جوان یک گله دارم و آن اینکه قشر جوان مغرور ، کاکه ، با هدف ، بلند پرواز و بی باک می باشند و به آسانی در تلک تطمیع گرفتار نمی شوند ، این چه راز و رمزی است که جوانان هزاره از همه بیشتر به دربار شوونیزم و فاشیزم مشرف می شوند؟

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیزم
هزاره ها
نظرات بینندگان:

>>>   نه تنها هزاره ها، بل تاجكها، ازبكها و غيره هم هيچ درس عبرت ازتاريخ نگرفتند و هميشه بخاطر منافع شخصي خود ، از منافع قومي و ملي گذشته و فريب فاشيزم را خوردند. در هفده سال اخير اشخاص مانند فهيم،عبدالله ، دوستم، خليلي، محقق، ضيا مسعود، قانوني و امثالهم براي موقف و استفاده هاي شخصي و فاميلي شان براي كرزي و احمدزي خوش خدمتي كردند، وقتي از در بار رانده شدند، باز ناله و فغان سر داده ،از فاشيزم قبيله شكايت كردند. عبدالله كه تا چندي قبل ناله ميكرد كه ريس جمهور اورا تحويل نميگيرد و نتوانست در اين مدت سهم خودرا بگيرد، حالا يك شبه دوست غني شده و در انتخابات معاون او ميشود. او بحيث يك سياستمدار بي خاصيت كه در اين هفده سال خودرا مطرح ساخت، صرف مصروف زر أندوزي و حركات نمايشي در رسانه ها است. او خوش است كه لباسهاي مدرن خود و آرايش خودرا به مردم نشان بدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است