زندانی قومه کچالو خور، بجای داعش دستگیر شد!
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۰    ۱۳۹۷/۶/۲۸ کد خبر: 154762 منبع: پرینت

ریاست امنیت ملی عکس 26 نفر از اعضای داعش را منتشر کرده و گفته است که اینها می خواستند در روز عاشورا خودشان را منفجر کنند اما ما مثل جیمزباند رسیدیم و گفتیم هر کی خودش را بکشد ما می کشیمش آنها هم ترسیدند و به دست پرتوان ما دستگیر شدند.

یکی از هموطنان دلسوز گفت که در بین این عکس ها عکس مهیمن است، رفیقم بود که چند وقت پیش دستگیر شده و حالا در زندان قورمه کچالو می خورد. ملت هم تا این موضوع را فهمیدند گفته اند که ما دیگر باور نمی کنیم همه عکس ها دروغ است.

حالا امنیت ملی می فرماید که یک عکس اشتباه شده و دگه عکس ها همگی اعضای داعش است که روز قبل دستگیرشان کردیم شما چرا اینقدر زود زود می فهمید، باور کنید که همگی داعش هستند اگر باور نمی کنید فردا همه شان را بفرستیم پیش شما تا خودشان را منفجر کنند که باورتان شود اینها همانهایی هستند که قرار بود همینها منفجر شود.

به چیزی که ایمان دارید باور کنید، به سر اولاد چهارمی تان باور کنید، خواهش می‌کنیم درک کنید ما را...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
امنیت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ دروغ درو.غ !مانند همیشه دروغ !
درطول این هفده سال قهرمانی شهادت وجان بازی کار پولیس مظلوم مابوده هر روز ده بیست سی نفرشان تلف میشوند اما رئیس جمهور صرف همه امتیازات رابه ریاست انحصاری پنشیر وردک که سابق بنام امنیت ملی یاد میشد میدهد مثلا اپارتمان ها ودرین اواخر امتیازات تقاعد ، این یک ظلم بزرگ برحق پولیس است همین پولیس بود که انتحاری را زنده بغل کرد یکبار نه چند بار ،
اگر همین پولی قهرمان نباشد پرسونل همیشه بیدار امنیت را اشرار زنده میبرند ما هیچوقت از پرسونل همیشه بیدار کدام دست اورد واقعی ندیدیم
ر

>>>   این هم مانند موضوع ابراهیم است

>>>   این صرف برای اینست که مردم فکر کنند ما هم استخباراتی داریم درحالیکه دروغ است آنها اینقدر همت ندارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است