به بد نیتیت شک نه بلکه یقین داریم
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۳    ۱۳۹۷/۶/۲۸ کد خبر: 154755 منبع: پرینت

اگر مردم و انسان جامعه هزاره پس از این همه رذالت، شرارت، شیادی، شروری، سرکوب و حذف عبدالرحمانی که اشرف غنی به اجرا گذاشته است بار دیگر به این فاشیست شوم اندیش اعتماد کنند الحق که سزاوار بردگی، سرکوب، حذف سیاسی و سلاخی شدن هستند و ارزش برخورداری از آزادی و عدالت را ندارند.

چرا چنین صریح و بی تعارف گپ می زنم؟
اشرف غنی در دیدار با شماری از باشندگان غریب کابل گفته است "به نیت ما شک نکنید". غنی در حالی چنین درفشانی کرده است که در نتیجه‌ی چهار سال حضور شوم و نامشروع او در ارگ ریاست جمهوری مردم افغانستان در کل اما جامعه هزاره بصورت خاص به خاک سیاه کشیده شده و آشکارا و بی تعارف هدف نسل کشی، سرکوب و حذف سیاسی قرار دارند.

غنی در حالی گفته است "به نیت ما شک نکنید" که عملا برای مردم سوژه‌ی نفرت و انزجار جمعی است و مردم به شرارت و فتنه‌گری اشرف غنی شک نه بلکه یقین کامل دارند. خلاصه اگر در جامعه هزاره هنوز کسانی باشند که چنان انتخابات 2014 به غنی اعتماد سیاسی داشته باشند و همچنان غنی را فرشته نجات تعریف کنند از نظر من چنین اعتماد به غنی به معنای کودنی، نفهمی، خنگی و نادانی سیاسی خودشان می‌باشد و لاغیر!

برای من رفتن این جمعیت بزرگ از باشندگان غرب کابل به ارگ ریاست جمهوری نوع و گونه‌ای از دادخواهی سیاسی است. آری که در بین این جمعیت شماری اندک و انگشت نمایی فقط برای چاپلوسی در محضر دربار و نهاد قدرت به ارگ رفته‌اند اما شک ندارم که اکثریت دوستانی که در این تصویر دیده می‌شوند و در این جمع حضور دارند با نیت دادخواهی به ارگ رفته اند و مهمتر اینکه حالا فاصله میان گفتار و کردار خودکامه ی نامشروع چون غنی می‌دانند.

در پایان لازم است یکبار دیگر به کاکا غنی بگویم به بد نیتیت شک نه، یقین داریم و کم نیستند کسانیکه در چهارسال گذشته چوب اعتماد به تو را خورده اند راستی پاسخ شما در مقابل این گپ غنی که گفته "به نیت ما شک نکنید" چیست؟


اشرف غنی باشندگان غرب کابل مردم هزاره دادخواهی

اشرف غنی باشندگان غرب کابل مردم هزاره دادخواهی

اشرف غنی باشندگان غرب کابل مردم هزاره دادخواهی



آصف آشنا

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
باشندگان غرب کابل
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی شخصی توانمند و وطنپرست است؛
شخص خودم در انتخابات اشرف غنی را شخصی فاشیست و عصبی خیال میکردم ولی مبارزه با فساد ، سیاست خارجی و منطقوی ، مسائل صلح و غیره ی او را که دیدم، نظرم تغییر کرد!
متوجه باشید که ما هزاره های ملکی ، مدنی و ترقی خواه هم جزء کشور هدف استخبارات خارجی و پرمشکل افغانستان هستیم و نیاز به صلح ، وحدت ملی و دولت یا صدای واحد هستیم!
چه غنی باشد یا کدام مآمور دیگری از جانب امریکا ، ما یک زعیم پرکار ، توانمند و مدبر میخواهیم و از چهل سال سرگردانی و فقر درمانده شده ایم.
پاسخگو

>>>   مردمی که سیاستمداران فاسد، حقه بازان، دزدان و خائنین را انتخاب می کنند قربانی نیستند، بلکه شریک جرم هستند.
جرج اورول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است