خبر خوش و پر افتخار ملی از رییس جمهوری دلسوز
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۲    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154731 منبع: پرینت

به تازگی رییس جمهور دلسوز ما به سلسله خلاقیت های پیشین و کمدی خود یک کار خوب دیگر هم کرد.

همو که چند روز پیش گفت که با تلفات برادران طالبش دل شکسته می شود حال بخاطر دل نشکستگی خود وظیفه آموزش پولیس ملی افغانستان را به کشور دوست ما پاکستان سپرد.
در یک قرارداد دو جانبه غنی صاحب فیصله کرد که بخاطر داشتن پولیس بسیار هوشیار و باانضباط مثل پولیس های نمونه پاکستان منبعد سرنوشت آموزش پولیس افغانستان به پاکستان سپرده شده و افتخارات ملی و اجدادی ما زنده شود.

آگاهان عقیده دارند که منبعد ضروری نیست تا افغانستان طالب و داعش واردات نماید. همین پولیس تربیه شده پاکستانی نقش هر دو را بخوبی انجام داده و از مصارفات کار استخباراتی پاکستان در داخل افغانستان و در درون نظام امنیتی کاسته می شود. به اثر تصمیم عاقلانه غنی بابا منبعد افغانستان یک پولیس ملی پاکستانی خواهد داشت که اینها از لحاظ تخنیکی دارای تخصص در رشته واسکت سازی انتحاری، مواد انفجاری، شیوه های ترور و ده ها هنر ملی و مردمی خواهند بود.

کسانیکه سابق بر حماقت های بی پایان این مغز متفکر می خندیدند باید به این ابتکار تاریخی رییس جمهور بخندند و بگریند. او عاقبت گرگ را پاسبان رمه ساخته است.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
پولیس ملی
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   آری او (غنی) بابرنامه قومگرایانه دست به چنین افتضاحات می زند

>>>   راست گفتند پاکستان.....

>>>   درد دستت را نبینی دیده شود که این پولیس ها با کدام جرآت عازم به این آموزش خواهد شد و این پولیس ها کیها خواهد بود ؟

>>>   ای خدا اگر واقعیت باشد شرم آور است چی کنم بااین مغز بی تفکر.

>>>   هرجوانی که ذره احساس وطن دوستی وغیرت دارد میداند که مسئولیت ویرانی افغانستان ریخته شدن خون پدران مادران جوانان یتیمان همه بدوش پاکستان یا اسرائیلستان است هیچکس باید این جنایات پاکستان را نادیده نگیرد وجهت آموزش یا تحصیل به پاکستان بر ود ،
چنانچه قبلا هم پاکستان همین خواست را داشت اما هیچکس حاضر نشد به کشور دشمن وطن خود برود ،
کسانیکه این بی ننگی را متقبل میشوند وبه پاکستان میروند یقینا آینده منحیث جاسوسان پاکستان درین کشور خواهند بود

>>>   هر فرد افغان برادر یکدیگر هستند اگر راضی هستند و یا ناراضی ولی اتباع افغانستان هستند و یک روز باهم راضی خواهد شدند ولی کولی ها و‌اجنبیان که بنام این و آن در افغانستان زنده گی میکند آنها افغان نیستند و ملت افغان شده نمیتواند و دشمن ملت راضی و ناراضی هستند زنده باد ملت یک پارچه افغانستان

>>>   از ديوانه چى گله اول كه يك نفر خداميزند خلاف تحصيل خود كار ميكند تو بي عقل معلم بودى معلمى ميكردى تورا به سياست چى ،احمق ترين ريسجمهور دنيا است غنى ٠

>>>   گذشت زمان به وضاحت نشان داد که ما شایسته ان نسیتیم که یک کشور ازاد ومستقل داشته باشیم.مه میگوم خدا کند پا کستان٬ امریکا٬روس یا ایران ویاهم هر کشور دیگر که اشغال میکندنوش جانش.مقصد جنگ ختم شوه.
عاقل

>>>   یک شخص آمد پیش ملا نصرالدین باعجله گفت ملا ملا ملا نصرالدین گفت بلی بفرمایید خیریت است شخص گفت خانمت عقلش از دست داده است ملا نصرالدین به فکر رفت شخص گفت چرا به فکر رفتید ملانصرالدین گفت خانمم اصلن عقل نداشت تو میگی از دست داده میترسم چیزه دیگری از دست داده باشد حالا هم غنی اصلن مغز نداشت تو میگی مغز متفکرش ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است