عبدالله: هیچکس حق فسخ پیمان با آمریکا را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۳    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154716 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت در نشست شورای وزیران گفت: زیر سوال بردن پیمان امنیتی با آمریکا، امنیت افغانستان را تأمین نمی‌کند و هیچکس حق فسخ این پیمان را ندارد.

وی بیان داشت: زیر سؤال بردن موافقتنامه امنیتی با امریکا و مطرح کردن آن به‌خاطر منافع «شخصی» به تامین امنیت کشور کمک نمی کند.

این در حالی است که اکثر نمایندگان مجلس افغانستان و برخی چهره‌های سیاسی از جمله حامد کرزی، رییس جمهور پیشیین و متحدین سیاسی اش خواستار بازنگری در پیمان امنیتی با آمریکا شده اند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیامان امنیتی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   مردم اگر بخواهد شما را هم از قدرت پایین می آورد تا چه رسد که پیمان امنیتی را لغو کند. شما ادعا می کنید که با رأی مردم رئیس جمهور و رئیس اجرائی شدید ولی در حقیقت شما از سوی آمریکا با شرط پذیرش پیمان امنیتی به این قدرت رسیده اید و باید حالا فریاد بزنید که کسی حق ندارد پیمان امنیتی با آمریکا را فسخ کند. چقدر بیچاره و ضعیف هستید که در پشت سر آمریکا پناه می گیرید و بدون آمریکا هیچ چیزی نیستید! چقدر ذلیل و ضعیف هستید که دوستی با آمریکا را برای خود افتخار می دانید!
چقدر نادان و جاهل یا سر سپرده هستید که دشمن خود را دوست می پندارید!تا کی با حمایت آمریکا می خواهید مردم سواری کنید و خون ملت را مانند زالو می مکید؟ روزی خواهد آمد که از پندیدگی شکم مانند زالوی خونخوار منفجر خواهید شد.

>>>   کسیکه امضا کرده صلاحیت لغو امضای خودرا دارد علاوه بر آن وقتی حضرت صاحب نخواهد هیچ کاری ممکن نیست بجای این حرفهاحکومت یا امریکا جیب های حضرت صاحب وحساب های بانکی کمیشن کاران را توسط دالر پر سازید هیچ وخلاص !

>>>   از کـد 91 وکلا وحضرت صاحب را راضی سازید وچون کرزی پول زیاد می خواهد اورا صرف سی آی ای زاضی کرده میتواند با ملیون دالر !

>>>   بعد از ملاقات سفیر امریکا با حضرت صاحب حالا حضرت صاحب میگوید سو تفاهم واقع شده پیمان هیچ مشکلی ندارد اگربالای پیمان تجدید نظر کنید من خفه میشوم میروم !

>>>   هههههه ،شما ها میتونن که این پیمان مقدس رو فسخ کنید؟ محال است و جنون، در همچو شرایطی؟ که طالبان 65% خاک افغانستان رو در اختیار دارند؟ عجبا.

>>>   عبدالله خاین قنده هاری نوکر امریکا تاجیکان را فروخت. ....

>>>   حضرت صاحب استثنی است اگرنه خفه میشود

>>>   اقای عبدالله این پیمان امنیتی چه سودی داردبرای ما؟؟؟
هروزبترازدیروز
واین پیمان بایدازمردم وکشوردربرابرهرگونه تعرزات داخلی وخارحی حمایت کندودفاع کند ایا امریکا ازتمامیتدارضی افغانستان دربرابرپاکستان وطالبان ودیکرکشورها حمایت کرده ؟؟
این پیمان مردم مارابه خاک وخون کشانده وهروزکشورهای همسایه سلاهای جدیدی به طالبان میدن امریکا چه کاری کرده برای مردمدبهتراست این پیمان فسخ شودوامریکا ازکشورخارج گرددوقبل ازخروج امریکاازکشورباطالبان برای اینده کشورگفتگوشود تابعدازخروج انها جنگ داخلی دیگرراه نایفتد
مابه هیچ کشوری نیازنداریم
فقط کافیه باطالبان گفتگوکنیم وامریکا راازکشوربیرون کنیم هرچه زوترراه مذاکره درپیش گیریم بهتراست مانابودی کشوررانمیخواهیم وهیچ کشوری برای ما کاری نمیکند
جمشیدی هرات

>>>   ایتلاف احزاب میخواهند که اصلاحات را برای انتخابات ایند ه به وجود بیاورند کسانی در راس این احزاب اند خاینین ملی و قاتلین و دزدان که چور و چپاول کردند زمین ها راغصب کردند و حق زندگی را در افغانستان ندارند مانند سیاف و اسماعیل و احدی و ظاهر قدیر و کرزی و عطای نور و برادران مسعود و حکمتیار و غیره که همه امتحان خود را داده اند این ها با این اعمال خود خود را مسقره میسازند و ملت از ایشان نفرت دارند و کاری هم از دست شان نمیاید و مردمان جاهل و احمق و مفلس را با پول میخرند و هرج و مرج را میاندازند و از اینده خود و فامیل شان به ترس و لرز است مایک حکومت دیکتاتوری مانند بنگلدیش و مصر کار دارد و این خاینین ملی و خود فروش ووطن فروش را نابود کنند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است