دزدی وجه مشترک جهادی ها و غرب آمده ها !
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154703 منبع: پرینت

ما هیجده سال است كه مى گويیم اين نظام و اين حكومت مال چند گروه مافيايى است مافيايى كه از غرب آمده است و مافيايى كه ظاهرا جهاد كرده است همه در اين حكومت دزدند و يا همكار و همدست دزد.

اين تنها رولا غنى نيست كه مى دزدد عبدالله، عطا، صالح، وردک، كرزى، قسيم، عمر زاخيلوال و... طومار دزدان اين حكومت و اين نظام خيلى دراز است براى همين هم رهبران جهادى و هم لايک هایی كه از غرب آمده اند اين حكومت را مال خود مى دانند.

وجه مشترک جهادى هاى سابق با مافياى غربى فقط در همين غارت كشور و مردم است. حكومت و نظام دزدان.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دزدی
رهبران افغانستان
مافیای غربی
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان از قديم تا حال زمامداران دزد دارد، پادشاه كل ظاهر خان در رأس دزدان قرار داشت، كمترين دزدي دولتي در دوران دَاوُدَ خان بود، كمونستان هم از اين نعمت بي بهره نماندند، هر زماني كه سفراي پرچم بكابل خواسته ميشدند تمام پول سفارت را برده و پناهنده غرب ميشدند، البته در آنزمان بودجه و پول حكومت بسيار كم بود، با آنهم دزدي ميشد، زمانيكه نجيب الله سفير ايران بود، من هم در آنجا بودم ، و در اثر اختلافات حزبي حدود ده هزار دالر سفارت را زِد و برد، ده ها نَفَر از رفقاي حزبي خود را با ويزه سياسي به فرانسه فرستاد و در آنجا پناهنده شدند، هم چنان ديگرانش مانند داكتر شاولي ، راتب زاد و حتي ببرك كارمل تمام ما يملك سفارتها را بردند.
در افغانستان متل بود كه : كي را زور داد كه ظلم نكرد و كي را پول داد كه سود نخورد، و همچنان : شراب مفت را قاضي ميخورد.

>>>   خیلی خجالت اوراست که مجاهدین راه استقلال وازادی افغانستان را دزد خطاب میکنید.مجاهدین چهارده سال با لباس چرکین و غذاهای محلی وبعضا با خوردن علف درسنگر های شان از شرف و عزت مردم مومن وازاده افغانستان دفاع کردند و بعضی های شان به شهادت رسیدند.روح شان شاد باد و یادشان گرامی باد.
الحاج انجنیر عبدالرشید ناصری از آسترالیا

>>>   دوست ما وجه اشتراک مجاهدین را بیان داشتند درین میان وجه افتراق هم است وان این که غرب امده ها یکسره وبدون استثنا خاین وطن فروش وخود خروخته اند ودر بین مجاهدین هستند کسانی که وطن خودرا دوست دارند وبخاطر ازادی واستقلال کشور خود مبارزه وتلاش نمودند درست است که ما مجددی وسیاف وحکمتیار وفانونی ومعنوی داریم اما ازادی خواه ووطن دوست هم خیای دازیم ولی اگر کسی کافر یا مسلمان مرد است نشان دهد که یک تکنوکرات وطن دوست ومبارز باشد مگر منکر نیستم که در میان کمونیست ها در سطوح پاین بیشتر ودر سطح های با لا خال خال اشخاص با تقوای سیاسی وطن دوست وضد امپریالیزم غرب موجود است اما تجاوز روس وامپریالیست شرف را همه ای شان طرفداری و تاید مینمایندودر میان طالب هم عده ای خارج برنامه وخود روپیدا میشوداین که عده ای سلفی ووهابی از سعودی هوا خواهی میکنند ویا بعض سر سپرده های ایران در همه گروه ها یافت میشوند سی سال قبل با دوست ها نشسته بودبم یکی میگغتند مسعود وربانی نفر امریکاست تعدادی به این نظر بودند که به نفع ر وس کار میکنند من گفتم اگر گذاشتند که ربانی ومسعود حکومت نمایند وحکومت نیم بند وبد نام خودرا ادامه دهند حرفهای شما درست است وگرنه اینها خوب ووطن دوست وصادف هستند ودیدیم که انها را نگذاشتند چه که حق حیات وزندگی را هم برایشان ندادند
در مذهب زنده دلان جز نکو رانکشند
مردار بود هر ان که اورا نکشند
تبنگ چی

>>>   و تنها تو لومپن برخاسته از زیر پای قشون سرخ دزد نیستی ودیگران همه دزد اند

>>>   صد در صد درست!!!!!

>>>   سلام به همه، به نجیب سلام باید گفت که جهادی های واقعی هیچکدام شان حالا نیستند اگر هستند هم معیوب و سرگردان بخاطر پیداکردن روزی حلال هستند. اینهای که به نام جهادی و رهبر خود را مطرح کرده اند، اینها در سنگر جهاد هم حضور نداشتند و حالا هم جهادی نیستند. آنهائیکه در سنگر بودند شهید شدند، معیوب شدند و بیچاره شدند. اگر هدف شما از همان جهادی های که رفتند و معیوب شدند باشد، پس افسوس بحال شما، چون اگر همان جهادی ها نمی بودند حالا نام شما نجیبوف و یا هم سلاموف میبود.پس بهتر است به جهادی های واقعی توهین نکنید. و طرف دیگر که غربی ها هستند برای اینها نه کشور مهم است نه حب وطن دوستی دارند و نه هم در فکر وطن هستند. چون در غرب زندگی کرده اند حتی فامیل هم برایشان مهم نیست وطن را در جایش بگذار، شنیده و دیده باشید که در غرب والدین پیر خود را به جاهای که پیران و موسفیدان نگهداری میشوند به آنجا مسیپارند. پس برای اینها وطن چی ارزش دارد. فقط آمده که خیانت کنند و پول بدست بیاورند به این کشور و آن کشور جاسوس باشند و بس.

>>>   هوالله
جناب مبصر
من با دزدها چپاولگران سروکاری ندارم ولیکن کلمه جهادی هارا سرمشق مضمون خویش قرار دان بفکرم خود شما به مانند سایر سیکولاریست ها همیش نابسامانی های جامعه را درمحور جهاد ومبارزه خلاصه مینماید به این معنی که کمونیستان دیروز وسیکولاریست های امروز همیش برضد جهاد وکلمه جهادمردم را تحریک مینمودند وشما هم نقش قدم انان را تعقیب مینماید درحالیکه همه پیامبران مجاهد بودند ودرراه خدا جهاد مینمودندواگر هدف شما زا اباشان دزدان باشد پس ضم کردن جهاد با انگونه اشخاص جفای بزرگ درحق همه مجاهدین اسلام ومسلیمن میباشد که از اوان ظهور اسلام تا به امروز جهاد منمیاند میباشد
وما علینا البلاغ

>>>   استرالیا نشین !عبدالرشید ناصری !
تو از ان دورها شنیده ئی ، شنیده کی بود مانند دیده ، ما از نزدیک به چشم سر اعمال اشرار را دیده ایم ، از یکی ازینها نام بگیر که دزد و غاصب نباشد ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است