برنامه پروموت تاثیر زیادی بر زندگی مردم دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154694 منبع: پرینت

گذشته از اینکه فردی یا نهادی را متهم بدانیم، خبر «ناکام» خوانده‌ شدن برنامه‌ی پروموت از سوی سیگار و توقف احتمالی آن خبری ناخوشایند و ناامیدکننده‌ای به‌مردم افغانستان بویژه زنان است.

پروموت با رقم بودجه درشت بزرگترین برنامه‌ در جهت توانمندسازی زنان در افغانستان می‌باشد. متاسفانه پروژه‌های اینچنینی که تاثیرگذاری بالایی بر زندگی مردم دارد به‌ دلیل بی‌کفایتی، غفلت، کوتاهی و فساد فردی و سیستماتیک به‌ اهداف تعیین‌شده خود نمی‌رسند و در نتیجه مردمان زیادی که سودی از این برنامه متوجه‌شان بود از آن محروم می‌شوند.

اکنون بر رسانه‌ها و نهادهای عدلی و قضایی کشور است تا تحقیق جامع، مفصل و بی‌طرفانه‌ای را در مورد عوامل ناکارآمدی و شکست این برنامه روی دست گرفته و با عاملین آن برخورد جدی نمایند.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروژه پروموت
زنان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   من هم با حسیب معترف موافقم عاملان این کار باید جبران خسارهبپردازد آبر و عزت و پول مردم افغانستان و آنهم زنان که واقعا از این برنامه مستفید میشوند را بدهند. پول ها راباید برگردانند همیشه مافیا پول هار ا قدم به قدم تعقیب مینمایند و مورد دستبرد قرار میدهد دولت مصروف چانه زنی ریاست آینده خوداست نهاد های عدلی و قضایی افغانستان که دگر تعریف ضرورت ندارند چتل ترین و مردار ترین انسنهای روی زمین هستند برای پنج افغانی مراجعین راتا در دروازه های شان تعقیب میکنند که این پول ها را پیدا کند ؟ و به چه شکل؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است