غنی برای اتمر دوسیه می سازد
غنی از کارهای اتمر بی خبر نیست، ولی تا زمانیکه وی را در کنارش داشته از تمام نقص ها کاستی ها و دزدی هایش گذشته، اما حالا که او را در کنار کرزی و دیگران می بیند دلش سخت به درد آمده و علیه او دوسیه سازی می کند 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۵۳    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154672 منبع: پرینت

بگومگو های شنیده می شود مبنی بر اینکه، رییس جمهوری و اطرافیان اش علیه حنیف اتمر مشاور پیشین امنیت رییس جمهوری دوسیه اختلاس مالی بازکرده است.
این خبر از زبان فضلی نام که مشاور ارشد رییس جمهوری است گزارش شده است و شخص نامبرده اظهار کرده است که اتمر به علاوه ی اینکه 900 مشاور خیالی داشته و برای این مشاورین ذهنی و خیالی اش معاش گزاف دالری می گرفته است، از سفارتخانه های کشورهای خارجی نیز پول های میلیونی بنام شورای امنیت گرفته است. فضلی گفته است که پرونده اتمر درحال بررسی است و بعدا اعلام می شود.

کسیکه چهارسال با یک رییس جمهوری کار مشترک کند و هردو باهم رابطه ی بند تنبانی داشته باشند رییس جمهوری باید از تمام کارها و فعالیت های این شخص آگاهی کامل داشته باشد.

غنی از کارهای اتمر بی خبر نیست، ولی تا زمانیکه وی را در کنارش داشته از تمام نقص ها کاستی ها و دزدی هایش گذشته، اما حالا که او را در کنار کرزی و دیگران می بیند دلش سخت به درد آمده و علیه او دوسیه سازی می کند.

اتمر اگر واقعا اختلاس کرده، حتی بعد از استعفایش اگر دوسیه واقعی برایش ترتیب شود و به این دوسیه رسیدگی صورت بگیرد کار شایسته و در خوش تحسین است، ولی اگر اینگونه نباشد و صرف مساله تصفیه حساب سیاسی باشد، قضیه بیشتر به نفع اتمر و به ضرر غنی تمام خواهد شد.
درکار این دولت اعجوبه و رییس جمهوری نابغه کسی نمی فهمد.

واقعا جایی تعجب است که مشاور امنیتی رییس جمهوری 900 مشاور داشته باشد و پول های میلیونی را از سفارتخانه ها بنام دولت ولی برای خودش بگیرد، اما رییس جمهوری بعد از استعفایش از این همه کلان کاری و خیانت باخبر شود و علیه مشاور امنیتی اش دوسیه باز کند آنهم نه توسط یک نهاد قضایی که به واسطه یک مشاور دیگر اش.

غنی واقعا نابغه ی بزرگ و متفکر دوم جهانی است باید به نبوغ و تفکر این آدم فراوان احترام قاییل شد اما بد است که متفکر اول جهانی با وی همکار نیست ورنه افغانستان تاحال به توسعه رسیده بود و بهشت برین تیار شده بود.

ببینیم که اینبار این نابغه ی بزرگ چه می کند و دوسیه سازی اش به کجا می رسد. اما برای من از همین حالا روشن است که هیچ نانی به هیچ دوغی تر نخواهد شد.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مظفری
اتمر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   شما بسیار کوتاه بین و سطحی می اندیشید بخاطریکه اتمر بدون امضای غنی هیچ کاری را عملی نکرده و هر ورق را اگر افشا هم کنند باید اول غنی جواب خوده بته. تشویش نکو اتمر کسی است که بیشتر از یک دهه در سیاست دنیای امروزی با این کله ها سر دچار است. شما از افکار عجولانه تان بگذرید فقط منتظر بمانید که بخت با کی یاری میکند.
وسلام

>>>   همه میدانند که اتمر برای خانواده اش در انگلستان کار میکند و اهداف استخباارت انگلیس را با پول بدست می آورد . وای بحال ما که تا هنوز نمیدانیم .
امیرمحمد از خوست

>>>   انمر در دوران کار خود با غنی همه رزم و راز غنی را دریافته و خود غنی را در تار جولا بسته کرده است . و غنی هیچگونه دوسیه یی را برای اتمر ساخته نمیتواند . خود اتمر برای دوسیه ساختن متخصیص است دوسیه ایسچی ، دوسیه وحیدی وزیر مخابرات و غیره همه توسط اتمر مهندسی شده است.

>>>   مشاوریعنی چی؟
اصلا استخدام اشخاص ولوبه هرمقصدی که باشد تحت نام مشاور به استثنای یک ویا چند نفرمحدود خودش فساد است .بدین معنی اگر خودت انجام کار هارا نمیدانی وبه مشاور نیاز داری پس لطفن کنار برو تا آن که میداند به صحنه بیایداینها همه دروغ اند وفریب اذهان عامه ونشان دادن به اصطلاح مبارزه بافساد وگرنه رگ رگ این مملکت مملو از فساد است
س

>>>   اگر اتمر مانند سابق عضو کا حی بی باشد واعتماد ایم ای سکس وسون را جلب نکرده ویا خارجی ها از اتمر وسیله ای ابزاری ساخته اند واهداف خودراذریعه ای اوبه پیش برده وحالا اورا دور انداخته اندو... ممکن است دیگر او کار ارای خودرا ار دست داده ومطرود گردیده است ویا هیچ کدام نیست وجناب اتمر مورد اعتماد غرب شده واین اختلاف وکشمکش ها ظاهری وساختگی بوده نیرنگ های بیشتر ودسیسه های بزرگ پیش رواند این که واقعا روی رفتن ویا نه رفتن در مسکو میان اجنت ها اختلاف بمیان امده وراستی اتمر طرفدار رفتن هیآت افغانی به مسکو باشد دیگر اعتبار خودرا از دست داده ومحبور شده مشت هایش باز شود ودر سر دوراهی قرار گرفته وچاره ای نداشته تا از سازمان اصلی خود همان کا حی بی اظهار حمایت وپشتیبانی نمایدچون در یک دستش شمشیر ودردست دیگرش مانیفیست حزب کمونیست بود حال شمشیر از دستش افتیده وتنها ما نیفست را حفظ نموده است ولی در شرایط کنونی خوب بود که چهره ای اصلی خودرا به این زودی ها افشا نمیکرد اما انسان هرقدر زیرک وکار کشته وماهر باشدشرایط گاهی با او یاری نمی کند ومجبور مبشود یک طرف را اختیار نماید حال این اقا فقط مسکورا با خود دارد ودالر های باد اورده ای بیشمار را که میتواند به وجهه ای عین وغین لطمه وصدمه برند وبس چیزی را که انها هعم ندارند
زهره اتمر از دبی

>>>   نه کل باند نی کدو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است