وزیر خارجه پاکستان در دیدار با رهبران حکومت در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۰    ۱۳۹۷/۶/۲۴ کد خبر: 154657 منبع: پرینت

شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان وارد کابل شد و با برخی مقام ها در حکومت وحدت ملی دیدار و گفتگو کرد.
وی که به دعوت صلاح‌الدین ربانی، وزیر خارجه کشور به کابل آمده است، با اشرف غنی، عبدالله و ربانی دیدار کرد.

بخش مطبوعات ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ای گفت که رییس جمهور غنی با وزیر خارجه پاکستان دیدار کرده و دو طرف روی موضوعات مختلف از جمله امنیت، صلح و ثبات در منطقه، مبارزه‌ی مشترک با تروریزم و تطبیق پلان عمل افغانستان و پاکستان بحث و گفتگو کرده‌اند.
در این اعلامیه آمده است که آقای غنی با وزیر خارجه پاکستان در مورد تطبیق همه جانبه روند صلح به رهبری و مالکیت افغانستان نیز صحبت کرده است.

ریاست اجرایی نیز از ملاقات عبدالله با شاه محمود قریشی خبر داده اعلام کرد که آقای عبدالله ابراز امیدواری کرده است که روابط میان دو کشور تحت اداره‌ی حکومت جدید پاکستان بهبود یابد و کابل و اسلام‌آباد در عرصه‌ی مبارزه با دهشت‌افگنی و استفاده از فرصت‌های موجود برای رشد و توسعه‌ی اقتصادی باهم همکاری کنند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
قریشی
نظرات بینندگان:

>>>   هههههه ،باز خبر های هست که این جاسوس چند جانبه وارد افغانستان شده، باز کدام استان کشور رو تاراج و تسلیم طالب و برادرش داعش میکند، خدا به داد این کشور مظلوم ثروتمند ، و خودش فقیر ترین، محروم ترین، بی ثبات ترین کشور در جهان است برسد.

>>>   چه خیال های خامی ،عجیب ونهایت مضحک است:
دززمانهای قدیم بزرگان بگفتندی که نباید پشک را نگهبان گوشت بکردی وگرگ را نگهبان رمه بکردی،زیرا از ایندو دشمن گوشت چنین انتظاری نباید بردندی.
حالا اینها از حامی تروریزم میخواهند مبارزه مشترک با تروریزم نماید.درقدم نخست پاکستانیها پدران نامشروع تروریزم بوده اند واما درقدم دوممبارزه صادقانه درافغانستان کجا وجود داردکه آنها نیز سهم بگیرند
س


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است