کرزی در فکر خنجر زدن از عقب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154615 منبع: پرینت

مهره هایى چون كرزى، سياف، اتمر، مجددى، سپنتا و ديگران در اين هفده سال خود در قدرت بودند و عامل تشدد بحران و فاجعه كنونى اند.

كرزى يكى از منافق ترين كسانى است كه در اين هفده سال فرصت هاى زيادى را بر باد داد، استاد ربانى و ده ها فرمانده ى دوران مقاومت را كشت و طالبان را دوباره جان بخشيد. اكنون اين گروهک هاى طفيلى دوباره در فكر گرفتن امتياز و رسيدن به قدرت حكومتى اند هر چند افرادشان در همه ى رده هاى قدرت موجودند و به نوعى خود جز حكومت اند.

غنى با همه بدى اش يک وصف دارد كه دوستى و دشمنى اش با طرف معلوم است و كمتر در رفتارش دو رنگى دارد. غنى دشمنى است كه شناختش خيلى ساده است و اما كرزى و افراد مانند او منافقان اند كه فقط در فكر گول زدن و خنجر زدن از عقب اند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اساس بدبختی را کرزی خاین ملی گذاشت ما یک مملکت دیکتاتوری کار داریم تا خاینین ملی مانند کرزی و سیاف و اسماعیل و قانونی و عطای نور و برادران مسعود و محمود کرزی و محقق و غیره و غیره را اعدام کنند تا وطن ما از دست این .....پاک شود
بصیر نظری

>>>   آقای کرزی نمیدام از مردم افغانستان چه میخواهد اگر امروز کشور به چنین بحران گرفتار شد محصول زحمات همین کرزی و دار دسته میباشد او که در انتخابات تقلبی به نفع غنی احمدزی تا ازآخیرا امکانات استفاده کرد حال چرا به فکر نجات کشور شده او از غنی احمدزی شناخت کافی داشت نباید چنین شخص رادر انتخابات کمک میکرد. حال اکر میحواهد خدمت به افغانستان کند بهترین گفتن واقعیت ها در مورد انتخابات ۲۰۱۴ تا مردم بدانند که رول امریکای ها و انگلیس و ای اس ای پاکستان در انتخابات چه بوده است.

>>>   حکومت اشرف غنی صدمرتبه بهتر از حکومت کرزی وچهار صد دزدش هست

>>>   خوب فامیدی ولی به زور طالب و انتحار هم که شده زور پشتون زیاد است و خوب است غیرپشتونها رهبران قدیمی و بی ظرفیت را با رهبران تکنوکرات و روشن فکر تبدیل کنند و منسجم تر و ملی تر شروع کنند
اس پ هزاره

>>>   تمام ....ها يك هدف دارند و ان هدف جز بدست داشتن قدرت و از بين بردن قوم اكثر يعني تاجك و هزاره چيزي ديگري نيست. تاجك هزاره كه يك زبان اند بايد متفق شوند. همين است راه حل و بس

>>>   در حکومت کرزی تعصب قومی در افغانستان وجود نداشت کرزی هرچه است آدم متعصب و قومگرا نیست افغانستان را برای همه می خواهد. کرزی با خردمندی خود افغانستان که به خاکستر و ویرانه مبدل شده بود دو باره زنده و آباد کرد اقوام که دشمن یک دیگر شده بود و تنظیم های سیاسی که تشنه خون یکدیگر بودند با دریایت و خردمندی همین کرزی دو باره با هم آشتی کردند و در عوض جنگ های مسلحانه به رقابت های مدنی روی آوردند. مجاهد و کمونیست روی یک دسترخوان نان خوردند همه از دریایت و دور اندیشی کرزی است. حالا وضعیت بسیار خطر ناک است در مساجد شعیان انتحار ی نفوذ می کند مکتب ، کورس های آموزشی ، کلپ ورزشی ، محل تجمعات مدنی هزاره ها مورد انفجار و انتحار قرار میگیرد که همه سوال بر انگیز است. یک عده از روی عقده علیه کرزی حرف می زند نمیدانم که این جنابان قبل از حکومت کرزی در افغانستان زندگی می کردند یا نه و آن روز ها را به یاد دارند یا خیر ؟ من مطمینم که به عوض کرزی هر متعصب و قوم پرستی که بعد از کنفرانس بن به قدرت می رسید نمیتوانست افغانستان را دو باره واحد و یک پارچه بسازد و میان اقوام ، ولایات و جریان های سیاسی تفاهم و آشتی به وجود بیاورد.

>>>   واقعا همینطور است چنانچه گفته اند: انسان های بد به دو دسته اند. دسته اول به گرگ میماند و دسته دوم به روباه. از دسته دوم باید بیشتر بر حذر بود.
رومل کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است