علم پیروز است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۵    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154589 منبع: پرینت

در انفجار مر کز دانایی، و انفجار ورزشگاه ، عاملان وآمرین و مشوقین و تعلیم دهند گان این جنایت ، آشکارا به قصد نسل کشی هزاره ها، و حذف فیزیکی آن ها مرتکب این جنایت هولناک شدند ! اما تاریخ نشان داده که سر انجام علم ودانش بر جهل و وحشی گری پیروز خواهد شد.

جنایتکاران جز نفرت عمومی، روسیاهی، و بدنامی دنیا و آخرت نصیبی نخواهد برد. اولین کسی که دست به نسل کشی آغشته کرد ، فرعون مصر بود. قرآن کریم داستان این نسل کشی را چنین بیان می کند. " و اذ نجیناکم من آل فر عون یسو مونکم سوء العذاب یذ بحون ابناءکم و یستحیون نساء کم و فی ذالکم بلاء من ربکم عظیم ( سوره بقره آیه 49) ترجمه: بیاد آورید (ای بنی اسرا ییل) دوره حکومت فرعون را که پسران شما را به جرم اینکه از قومِی غیر از قوم حاکم بودند، به قصد نسل کشی ذبح می کردند و زنان و دختران شما(به قصد ازدواج) را زنده می گذاشند و بانواع عذاب ها شما را عذاب می داد ند، و گرفتاری و بلا یای پروردگار شما بس عظیم بود، اما خداوند شما را نجات داد. خبر این نسل کشی در چند سوره قران کریم بعضا به تفصیل بعض دیگر به اختصار بیان گردیده است. اما آنکه نابود شد و هیچ نسلی از او نماند، فر عون است و شما در هیچ کجای دنیا، احدی را پیدا نمی توانید که بگوید از نسل فر عون است، فرعون و فرعونیان برای ابد نابود شدند، جز بد نامی و لعن و نفرت و نفرین نصیبی نبردند. و بنی اسراییل با آنکه آن روز از مصر رانده شد ند، و لی سر انجام طبق وعده الهی نجات یافته و با لا خره به عزت و اعتلا و حکومت رسید ند و حضرت سلیمان یکی از سلا طین مقتدر این قوم است. امروزه لا اقل بیش از بیست میلیون انسان در سراسر جهان یافت می شو د که خود را از بنی اسراییل می دانند.

عملی که امروز انتحاری ها انجام می دهند، دقیقا همان عمل فر عونی است، با این تفاوت که فرعون لا اقل دست به قتل و کشتار زنان و دختران نمی آعشتند، اما انتحا ریگران چنان مسخ شده اند که از قتل و کشتار زنان و دختران معصوم وحتی اطفال شیر خوار هم ابایی ندارند.
صدق الله العظیم.

کاظم یزدانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یزدانی
علم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است