جلسه سران قومی و سیاسی در منزل مجددی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154585 منبع: پرینت

ساعتی قبل، حامدكرزى، حنيف اتمر، محمد محقق، كريم خليلي، يونس قانونى، سيد منصور نادرى، ضراراحمد مقبل، زلمى رسول، رنگين دادفراسپنتا، عبدالهادى ارغنديوال، سيدحامد گيلانى، وحيدالله سباوون، انوارالحق احدى، صادق مدبر، جنرال جرأت، قطب الدين هلال، مصطفى ظاهر و نماينده های جنرال دوستم و سياف در خانه صبغت الله مجددى گرد آمدند و احتمالا به صرف نان چاشت در منزل حضرت صاحب دعوت هستند.
هنوز از محتوای این تجمع خبر خاصی نشر نشده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
مجددی
نظرات بینندگان:

>>>   شاید حضرت صاحب کدام ابتکار جدید روی دست داشته باشد مثلا بخواهد منحیث رئیس حکومت موقت به مردم خدمت کند
وناگفته نماند که حضرت صاحب از جناب رئیس جمهور خفه است چون هیچگاهی با حضرت صاحب مشوره نمیکند
ر

>>>   شاید صبغت فوت کرده باشد.

>>>   ضراراحمد وگیلانی می خواهند مشکل افغانستان را حل سازند !!!!

>>>   این کشور را صرف جناب حضرت صاحب بنیانگذار جهاد درافغانستان واولین رئیس جمهور اسلامی افغانستان میتواند نجات دهد همانطوریکه برای اولین بار حضرت صاحب جهاد را شروع کردند وشوروی را شکست دادند !
زمانیکه حضرت صاحب رئیس جمهور بودندهنوز یک روز از زمان تعیین شده دوره ریاستش باقی مانده بود که ایشان قدرت را رها کردند !

>>>   عناصر تکراری، حرفهای تکراری خواهند داشت، نباید کدام چیز نو از ایشان تصور نمود

>>>   عاملین تباهی و بر بادی افغانستان شرن است بشما که بار دوم بخاطر بدسا آوردن قدرت افغانستان را به تباهی میکشد همه شما یکدوره جکومت نکردید ناکام نشدید بد نام نشدید بس است دیگر خائنین و تشنگان قدرت - خداوند یک بم خوشه ئی بالای تان بیندازد که یکی زنده نمانید....
عارفه

>>>   نان چاشت نوش جان شان !
كُلِ كانكور زده ها ره دعوت كده !
اي حضرت صاحب هم بلاي بي نول اس خدا و راستي !

>>>   طبق یک خبر دیگر، مصارف پذیرایی و تهیه خوراک و کیک و کلچه در نشست شخصیت ها و رهبران سیاسی در خانه مجددی مبلغ ۲۵ هزار دالر قبلا به وسیله آقای اتمر از طریق سلیمان کاکر به خانواده حضرت مجددی تحویل داده شده بود

>>>   مجددی بارها چیغ زد که جهاد را اعلان کرده خدا خیر کند که حالی کدام ... دیگه نخوره.

>>>   فـــــوری :
خـداوند توانا ده سال از عمر گلبدین رابه حضرت صاحب ببخشد تا بتواند چند سال دیگر هم به افغانستان خدمت کند بدون حضرت صاحب این وطن زنده بوده نمیتواند

>>>   وطن که رهبرش صبغت اله وصبغت اله ها باشد حالش همین است که میبینید.

>>>   مجددی می خواهد
وصیتنامه خود را تحویل نمایدهگان مجاهدین کند .واز این طریق از مردم افغانستان عذر بخواهد که با ایشان ظلم شده . انها حق ملت را خودره اند اگر مردم ما را نبخشند ، خدا مار نخواهد بخشید او همچنان که گریه می کرد و از انها خواست توبه کنند تا در آتش جهنم نسوزید . کرزی که از که بد معاش تر بود ، گفت این ظلم را من نکردم شواری نظار کرده است . مصطفى ظاهر که تا حال سکوت کرده بود ، گفت خوش به خال پدرم که در این جنجال ها دست ندشته و قبلا در گذشته است .سيد منصور نادرى گفت تو چه میدانی که ظاهر خان و پدرش چقور از ازادی خواهان را با کمک تره باز خان قوماندن به دار زدند . خلاصه هنوز گپ ها خلاش نشده بود وحيدالله سباوون گفت حضرت صاحب حالا پول ها کجاست که بتوانم از آن به خانواده شهدا بدهیم حضرت گفت بچه ها پول ها را چور کرده اند حالا هم اگر سفارت عربستان سعودی در کابل نباشد از گرسنه گی تلف می شدم همین نان هم از آنجا آمده است صحت ها خوب گرم شده بود ، که ناگهان سيدحامد گيلانى فریاد زد برادر ها قورا پراکنده شوید که اشرف نا جوان خانه را محاصره کرده است و هر کدام به طرفی فرار نمودند
زلمی از المان

>>>   عاجل
حضرت صاحب ميخواهد با ازرائيل بجنگد و نمي خواست دنياي فاني را ترك نمايد، و اين خيرات خوران را خواسته كه از ازرائيل تمنا نمايند كه شرائط حساس است حضرت صاحب را مهلت دهيد تا مشكل سياسي افغانستان را حل نمايد، مگر متأسفانه ازرائيل اين پيشنهاد را رد كرده و روح جناب عالي را با خود بردند، انا لله و انا اليه راجعون

>>>   حضرت صاحب درنشست امروزی گفته است :
«با درنظرداشت اینکه کشور ما هرروز بیشتر از پیش شکار مصایب و بحران ها می گردد و از اینکه در زمامداری موجود دولت شفافیت دیده نمی شود، مشوره ها را نمی شنوند، فساد اداری به بالاترین حد رسیده است و کشور به بحران رفته است، نیاز است تا شما باهم برای بیرون رفت از این بحران باهم متحد شوید.

>>>   خبر عاجل
نسبت ...حضرت صاحب صبغت الله مجدیدی نخستین ریس جمهور دو ماهه دولت اسلامی افغانستان که قبلا مرده زنده وفات نموده بود برای خیرات به سیاست مداران دزد ها به شمول دزد ها خبر میدهد جهت خوردن پلو مزاری و کباب دیکی و کچالوی پخت کلوخی بامیان به منزل اش دعوت اند
احمدی کابل افغانستان

>>>   کیک و کلوچه مهمان ها شده25 هزار دالر.خرچ شده.اگر همان مبلغ را برنج روغن و گوشت میخریدن.پخت میکردن نصف مردم فقیر و بیچاره افغانستان و کابل را به نان چاشت پذیرایی می‌نمودند.بندگان خدا چقدر خوشحال می شدند.و پیش خداوند هم کمی از گناهانتان کاسته می شد

>>>   البته فساد همه جا را به تباهی کشیده..از کجا معلوم که آن مامور خرید .دوهزار افغانی کیک و کلوچه به مهمان های آقای مجددی خریده باشد باقی اش را به جیب خودش گذاشته باشد.اشخاص فاسد فاسد است هیچ کاری نمیشه کرد.فقط خداوند میتواند جان اشخاص فاسد را بگيرهد.درانوقت قضیه تمام میشود.

>>>   حتما حضرت صاحب باز استخاره خواب میکند
غوری

>>>   جواسیس امریکا و انگلیس چون صبغه الله مجددی .پیر گیلانی .سید منصور نادری .همین ها بودند که با گلو پاره کردن ها و فال بینی ها به اشاره امریکا و انگلیس اشرف غنی را آوردند .حال چی شده که اشرف غنی اینها را درمقابل خود می بیند .پسر سیداحمد گیلانی .پسر مجددی مانند پدر شان که دربرابر امان الله خان فتوای جهاد به نفع حبیب الله خان کلکانی دادند .دختر سید منصور نادری فرخنده اشرف غنی را کشتی نجات خطاب کرد و مردم را تشویق به رای نمود و حال چی شده که نام برادرش سید جعفر نادری که در هفده سال اخیر کوچکترین تخطی ضد قانون انجام نداده نامش از لیست نهایی حذف شده است .دلیل این بی وفایی اشرف غنی چیست .
پیر گیلانی تا زمان حیات خود به نفع صلح کار کرد اما پسر ش حامد و دخترش فاطمه دامادش انورالحق چرا ناراضی هستند فکر کنم چوچه های جواسیس کدام پیام از مرکز فرماندهی باداران شان کدام پیام شنیده اند .
جالب اینست که یونس قانونی خیانت کار کنفرانس بن وحنیف اتمر .نمایندگان گلب الدین .پسر سید حسین انوری نماینده جنرال عبدالرشید دوستم این پادشاه ساز واقعی نیز تحت قیادت حامد کرزی به حضور پیر استخاره چی حضرت صبغت الله مجددی برای دگرگونی مشرف شده اند .

>>>   این عناصر کهنه وبنیانگذاران فساد اداری .... میباشند.بمردم عوام خدمت نکردند صرف به فامیل های خود خدمت کردند.

>>>   این حضرت های .... از نام مقدس اولیا وانبیا سو استفاده نموده ونام مقدس اسلام را بد ساخته اند یکی از همین فاسدین در حصه اول کوهستان ولایت کاپیسا قبرستان مردم عامه را بنام زمین شخصی خودش دعوا دارد وحتی به استخوان قبر ها اهانت کرده وگفته است که شاید این استخوان حیوانات باشد .
این طایفه خبیث را خوب بشناسید البته ....در کاپیسا مشهور است

>>>   همه دزد، غاصب، ااستفاده جو تحت رهبري كلانترين مافيا و جاسوس چند جانبه ، نقشه بربادي افغانستان را ميكشند. كرزي كه باعث اينهمه بدبختي، احيائ مجدد طالبان است، باز چه ميخواهد. اتمر كه جنگ را به شمال انتقال داد ، از داعش پذيرايي كرد و تا حد امكان در حذف ديگر اقوام است، باز بكدام منظور همراي عناصر استفاده جو و زر أندوز شمال يكجا شده است. حضرت صاحب حتمن باز استخاره كرده. ببينييم اينبار كلكش طرف كرزي كرزي يا اتمر و يا مصطفي ظاهر ميرود.

>>>   مجددی فالبين سرهندى در پيوند عمر حضرت نوح را شکست داد.
درگذشت کسيکه چندين بار اعلان شود تا ابد زنده است.
اين شخص حتى مرگ را مسخره کرد!

>>>   گذارش نامه نوشته است :

حنیف اتمر ۹۰۰ مشاور خیالی با معاشات گزاف دالری در تشکیل شورای امنیت استخدام کرده بود.
این مطلب از سوی فضلی مشاور ارشد رئیس جمهور و چهره جوان خیلی مقرب به دکترغنی نقل شده است. گفته میشود این جوان در پشت تمام فیصله های ارگ نقش اساسی وتعیین کننده دارد.

مشاور دکترغنی توضیح داده است، وقتی بعد از انفکاک آقای حنیف اتمر، امورات مالی وی را بررسی کردیم؛ مشخص شد که ایشان از بودجه شورای امنیت مبالغ گزافی را برداشت کرده است در حالی که حدود ۹۰۰ مشاور حضور فزیکی نداشته اند. زمانی که از همکارات آقای اتمر درین باره سوال شد، همه اظهار بی اطلاعی کردند. وقتی قضیه را تحقیق و پیگیری کردیم، به این نتیجه رسیدیم که به نام این تشکیلات بزرگ خیالی که روی کاغذ تشکیلات اپراتیفی نام گرفته، هزینه های بزرگی حیف و میل شده است.

مشاور دکترغنی اشاره کرده است که اتمر باید استجواب شود که این قدر خزانه در کجا خرج شده است؟
فضلی گفته است که ما به ارتباط اختلاس چند صد هزار افغانی، مردم را در محاکم وسارنوالی سال ها زجر میدهیم ولی یک نفر این قدر پول گزافی را زیر زنخ وریش ریاست‌جمهوری حیف میل کرده است، چه گونه می تواند خودش را عقل مدبر به قلم بدهد؟
اقای فضلی افزوده است که معلومات موثق وجود دارد که آقای اتمر افزون بر این بودجه، میلیون ها دالر به نام بودجه شورای امنیت ملی از سفارت های خارجی مقیم کابل دریافت کرده است. فضلی تصریح کرده که پرونده مالی آقای اتمر تحت کار است و نتایج آن به سمع مردم خواهد رسید.
ر

>>>   ازموده ها را ازمودن خطاست .فعلا" این جنایتکاران را همه میشناسند
کابلیان اصیل

>>>   کجا بود برادر انتحاری ما که این خاینین را یکجا باهم به .....ارسال میکرد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است