هرکه فریاد عدالت و حق سردهد کشته می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154570 منبع: پرینت

هرچند هیچ نبشته‌ای (سوگنامه) در پیوند به کشتار مردم مظلوم و بی‌ دفاع‌ کابل و شماری از ولایت‌ های کشور از جانب هیچ برادر و هموطنمان نخوانده‌ ایم تا لااقل بپذیریم که نه درد هرکس فقط مربوط به‌ خود و خانواده‌‌ اش است بلکه هر درد را می‌شود با دیگران تقسیمش کرد ولی (ما) درد آشنای قدیمی‌‌ همیم و نمی‌توانیم بی‌مهری را با بی‌مهری پاسخ‌دهیم. ما نمی‌توانیم به‌ سان هموطنانمان که در برابر تمامی جنایت‌ها خاموشی اختیار کرده/می‌کنند‌ ساکت بمانیم و لب از لب نگشاییم.

به‌ قول سعدی که گفته‌است: «بنی‌آدم اعضای یکدیگرند.» ما وجود همیم و درد و رنجمان‌ هم یکی‌ است. ما باور داریم درد هموطنانمان‌که عزیزترین هایشان‌ را از دست داده/می‌دهند، تنها مربوط به خودشان نمی‌شود بویژه درد و آلامی‌ را که دیروز و امروز ننگرهاریان شرافتمند دارند تحمل می‌کنند ما همواره بعنوان بازوان قوی‌ در کنار هموطنان درد کشیده‌‌ مان بودیم و هستیم.

برای جان باختگان از خداوند بهشت و به زخمی‌های رویدادهای خونین پسین سلامتی‌کامل می‌طلبم.

مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فریاد عدالت
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   هرچند برادران پشتون مان در غم و اندوه و درد مشترکمان شریک نمی شوند اما وجدان مان قبول نمی کند و نمی‌توانیم بی‌مهری را با بی‌مهری پاسخ‌دهیم.
همانگونه در یک سرزمین واحد زندگی میکنیم ، پروردگارمان یک ، قبله ما یکی و پیغمبر ما یکی است.
از خداوند متعال برای شهدای ننگرهار بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان شهدا صبر جمیل خواهانیم.
امید که همه ملتهای مقیم کشور عزیمان با هم متحد شده و این پدیده شوم را از سرزمین زیبایمان محو بسازیم و این محقق نمی شود بجز از کسب علم و دانش و آگاهی ملت .
محمدی
کابل

>>>   برادر به خدا قسم است که ما از دست خالی هیچ کاری را کرده نمتوانی ارگ نشینان که نا گلو مسلح هستند وقدرت دارند همین گپ شمارا نیز بعد از حادثه میزنند برای جان باخته گان بهشت برین وبرای زخمیان رویداد سلامتی میخواهیم حتی این غلامان یکبار از خانه شهدا وزخمیان خبر نمی گیرند و قادر به هیچ نوع کمک برای باز مانده گان ایشان نمی باشند همیشه دست بالاکنید و خیر مردم را بخواهید وبرجنایت کاران لعنت بگوید
ننگرهاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است