هفده سال گذشت و ما همچنان تروریست هستیم!
آمریکایی ها بدون هیچ مشکلی افغانستان را غارت می کنند و در این میان تمامی نوکران غربی خود را بنام افغان بر مسندهای قدرت در کشور منصوب کرده اند و ما هنوز همچنان ترویست هستیم! 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154558 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) هفده سال از فروریختن برج های دوقلو در نیویورک آمریکا گذشت اما تا هنوز عامل اصلی حمله بر مرکز تجارت جهانی معرفی نشده است. آیا آمریکا از پیدا کردن عوامل یا عامل اصلی حمله بر برج های دوقلو ناتوان بوده است یا مصلحت ها ایجاب می کند که مقصر اصلی معرفی نشود؟

چهار فروند هواپیما که از فرودگاه بین‌المللی دالس واشنگتن، فرودگاه بین‌المللی لوگان و فرودگاه بین‌المللی لیبرتی نیوآرک به مقصد فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس در پرواز بودند، دزدیده شدند و 19 هواپیماربا که تماما عرب و عضو سازمان «القاعده» بودند کنترل این هواپیماها را به دست گرفتند.
دو فروند به ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی اصابت کرد، یک فروند با ساختمان پنتاگون برخورد کرد و هواپیمای چهارم که احتمال می‌رود به هدف تخریب ساختمان کاخ سفید هدایت می‌شده نیز در پنسیلوانیا سقوط کرد.
در نتیجه این حمله‌ها سه هزار تن کشته شدند که بیشتر تلفات این حوادث، غیرنظامیانی متعلق به 90 کشور جهان بودند.

اینکه چرا و چگونه این عملیات انجام شد، دلایل متعددی بیان شده است اما آنچه به واقعیت نزدیکتر است، این حمله ضربه سنگین بر اقتصاد جامعه اروپا بود تا آمریکا! و شواهدی (از جمله خروج قبل از انفجار تمامی صهیونیست ها از این مکان،) که نشان می داد احتمال دارد آمریکا عمدا این حمله را طراحی کرده است که هم از لحاظ اقتصادی جامعه اروپا را فلج کند و هم بهانه حمله به افغانستان را بدست آورد.

اما در رابطه به افغانستان؛ یازدهم سپتامبر2001 میلادی یادآور بهانه آمریکا در حمله به افغانستان است.
پس از این حملات، جورج بوش رییس جمهور وقت آمریکا تمامی تقصیرها را بر گردن القاعده انداخت و به بهانه تحویل ندادن اسامه بن لادن، فرمان حمله به افغانستان را در هفتم اکتبر 2001 با نام رسمی «عملیات بلندمدت آزادی» صادر کرد.
عملیات آزادی نه برای مردم افغانستان آزادی آورد و نه باعث امنیت در منطقه شد، بل بیشتر به هراس افکنی در افغانستان و منطقه دامن زد که یقینا این وضع به نفع آمریکایی ها تمام شد.

آمریکا با ایجاد و حمایت چندین گروه ترویستی از جمله طالبان و داعش سبب گردید که تمامی زیربناهای افغانستان نابود شود و مردم به یاس و ناامیدی نسبت به آینده برسند که در این روند یا کشته و زخمی می شوند و یا از کشور فرار می کنند و برخی دیگر آنقدر درگیر فساد و مشکلات اجتماعی خواهند شد که دیگر توان مبارزه و رویارویی با آمریکا را از دست بدهند و بی خیال از کنار تمامی دزدی ها و غارت های معادن غنی کشور عبور کنند و فقط بفکر زنده ماندن و پیدا کردن لقمه نانی برای اولاد خود باشند.

اینک همان زمان فرارسیده است و آمریکایی ها بدون هیچ مشکلی افغانستان را غارت می کنند و در این میان تمامی نوکران غربی خود را بنام افغان بر مسندهای قدرت در کشور منصوب کرده اند و دیگران را هم آنقدر آلوده به فساد مالی و اخلاقی کرده اند که هرچند آنان را تحقیر و توهین می کنند، صدایی از آنان بیرون نمی آید، انگار اصلا وجود خارجی ندارند.

این است عاقبت یک طرح آمریکایی که جهان را به بازی گرفت و افغانستان و مردم اش را به نابودی کشانید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یازدهم سپتامبر
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   وقت آن رسیده است که ملت با یک صدا به امریکایی ها بگویند که : آمریکایی ها از افغانستان خارج شوید. ما به هیچ موع کمک شما نیاز نداریم.

>>>   کارو
بجای جنس تازی آفریدم مردم دل پاک
قلوب مردمان را مرکز مهرووفا کردم
رجال خائن ومزدور را درآتش افگندم
سپس خاکستراجساد شانرا برهواکردم
ر

>>>   افغانها تا آخرین قطره خون خود به فساد کفر و الحاد مبارزه خواهد کرد ولی مشکل بزرگ ملت افغان این است کولی های بیگانه که افسته به فساد فحشا کار. های غیر اخلاقی چور ‌چپاول رو کرده اند و ملت افغان را دچار مشکلات نموده اند و انشالله که هردو منافقین بسیار زود شکست خواهد خورد
هم کولی های بیگانه و هم کفار به امید پیروزی

>>>   نویسنده ای محترم مقاله، متاسفانه شما چیزی را نوشته اید که هفده سال قبل آمریکا بگوش مردم جهان پمپ کرده بود إن هم دروغ شاخدار، ولی تاسفم بحال شماست که چرا این دروغ یازده ای سپتامبر را باز بگوش مردم میرسانید، این را حالا همه ای دنیا میداند حادثه ای یازده تی سپتامبر کار سرمایه داران یهودی همراه با همکاری خانواده ای بوش جمع بن لادن صورت گرفت تا به این انگیزه بتواند کشور عزیز مانرا وتمام شرق میانه را اشغال نماید، متاسفانه نمیتوانم بیشتر بنویسم.
خسروی از آلمان

>>>   چند دقیقه پیشتر در تلویزیون صدای امریکا راجع به امنیت مراسم عاشورا با یک نفر در منطقه غرب کابل مصاحبه صورت گرفت.
او برای خبرنگار گفت که امید وارهستیم که نیرو های امنیتی در مراسم عاشورا،امنیت را بصورت درست تأمین کنند تا مردم به خوشی این مراسم را برگزار کنند.
فکر میکنم که مصاحبه کننده مراسم عاشورا را با روز های عید تعویض کرده است.
مراسم عاشورا از چه وقت به مراسم خوشی تبدیل شده است؟
مراسم عاشورا عبارت از سالگرد شهادت امام حسین است که عزاداری صورت میگیرد و زنان و مردان پیر گریان میکنند،اما مردان جوان خود را بازنجیر ها میزنند و در آخر نیز حلوا میخورند تا انرژی که در اثر ضایع شدن خون از دست داده اند،دوباره اعاده شود.
اما درین اواخر مردم به شفاخانه ها رفته خون میدهند،تادولت خون آنها را به طالبان زخمی ترزیق کند،تا از آنها در عملیات انتحاری علیه هزاره ها استفاده کنند.

>>>   دیگرباید قوم پشتون قبول کندکه درهمه عرصه های حکومت داری حد اقل ازیک صدسال بدینسو ناکام بوده
اند وباید داوطلبانه قدرت رابه اقوام دیگر واگذرارکنند حداقل برای امتحان که ایا واقعا اقوام دیگر توان ادره حکومت را دارند یاخیر طوری که جهان شاهد است و
میدانندکه پشتونها ازسالیان درازتفنگ بدست بوده واز علم ودانش روزبیخبرهستند زنهایشان که حتی حق دست
رسی به سوادمعمولی را ندارند چی رسد به تحصیل درمقطه های بلند امابرعکس اقوام غیرپشتون همگیشان درهمه شرایط سخت ودشوار دامن پرفیظ علم ودانش را
هم از زن مرد رهانکرده و درک کرده اند فقط از راه
کسب علم ودانش والا میتوان مصدر خدمت خوب به کشورشد اما پشتونها فقط دلشان به همین خوش است که همیشه درصدر قدرت باشند ولوکه کوچترین فرقی را
بین خوب وبد ونفع وضررکشورندانند و فقط دلشان به همین خوش است که شفاخانه را روغتون،دواخانه را درملتون،دانشگاه را پوهنتون بگویند،بزرگترین دست اورد شان ازنظرخودشان شایدهمین باشد درحالیکه دیگرکشور
های جهان کم کم میخواهند که کره خشک زمین را ترک کنند وبطرف سیاره های که بهتر میشود درآن زندگی کرد حرکت کنند...
م م

>>>   تشکر از امریکائی واروپائی هاکه مارا از شر جهالت نجات دادند وخداکند عهرگز کسی درین ئدیار دیگر یک ساعت هم در زیرلوای جهل وسیاهی زندگی نکند
نابود باد اسرائیلستان !

>>>   رژیم کثیف و آدمکش و ضد اسلام امریکا تا اکنون این کشورهای اسلامی را نابود کرده:

1-کشور اسلامی افغانستان
2-کشور اسلامی عراق
3-کشور اسلامی سوریه را با خاک یکسان کرده
4-کشور اسلامی یمن را با خاک یکسان کرده
5-چند سال است در کشور اسلامی بحرین هر روز مسلمین را بدست غلامش (رژیم آل خلیفه) می کشد.
6-هر روز از طریق رژیم صهیونیست اسرائیل فلسطینی ها را می کشد.
7-کشور اسلامی لیبی را با خاک یکسان کرد.
8-در کشور اسلامی مصر دیکتاتوری به نام السیسی را آورد تا همچو مبارک غلام امریکا باشد و مصر را برای 30 سال دیگر مستعمره امریکا بماند.
9-کشور اسلامی سومالی را نابود کرد.
10-از آدرس رژیم سفاک اسرائیل مکرر به لبنان حمله کرده.

این ها صرف گوشه ای از جنایات رژیم دیکتاتور و خونخور امریکاست که از مغول ها آدمکش تر است. آنوقت آن زنکه نافهم رذل (نیکی هیلی) در سازمان ملل از دیموکراسی گپ میزند و کلگی غربزده های مشنگ بدبخت هم گپ او را قبول می کنند و امریکا را مروج دیموکراسی می دانند ! خو کور که نیستند. چرا اینهمه جنایات رژیم جلاد امریکا را نمی بینند. این کثافتکاری های امریکا مال 5 صد سال پیش که نیست. همین امروز در جریان است.تا رژیم کثیف امریکا نابود نشود مردم زمین آسوده نخواهند شد.

>>>   دست خارجی ها از دیروز ویا دو دهه پیش نیست که به کشور دراز شده تاریخ ثابت میکند که کمی کمتر از سیصد سال میشود که با بکار گیری قوم قبیله وکوچی های کوه های سلیمان و غارت و چپاول سرزمین های دیگر اقوام ساکن در روستاهای اطراف آن کم کم انگریز ها نقشه های قدرت طلبی خود را با وسیله ساختن آنها تطبیق نمودند که تا امروز ادامه دارد با دادن نام افغانستان به این سرزمین زیبا تاریخ پر افتخار گذشته اش را پاک نمودند و هر از گاهی با تغییر باداران شان ولی همیشه وفا دار وباداران شان و خیانت به مردم و کشور به خدمت شان ادامه دادند و امروز با بکار گیری شیوه های مدرن و امروزی و تشکیل راهپیمایی های بنام صلح خواهی از یکطرف وبا انتحار وانفجار از طرف دیگر بخدمت به بیگانگان ادامه میدهند .خلاصه با استفاده از نیرنگ وفریب وظلم و فساد وطن را با خوش خدمتی به باداران شان به خیانت ادامه داده و وطن را که سالیان دراز است گرو داده اند اینبار تسلیم میکنند .

>>>   من به همه نظریات هموطنان نازنین ارج میگزارم اما من فکرمیکنم نظامیان خارجی مستقر دروطن ما همیشه تعادل وتناسب را در کشتار عساکر٬طالبان واشخاص ملکی رعایت کرده وهیچگاه یک کتگوری را به کتگوری دیگری ترجیح نمیدهند.
عاقل.

>>>   ما بیچاره ها سالها قبل بارها چیغ میزدیم که روسها ۱۰۰۰ مرتبه نسبت به امریکایی ها بهتر است شما قبول نداشید.اینکه بعد از ۴۰ سال فهمیدیدباز هم خانه تان اباد.

>>>   جناب شماکه باتفنگ امریکایی بطرف روسهاذیروز باافتخار فیرکردیدحال وطنتان را با تاجکستان٬ ازبکستان و...و.... مقایسه کنیدبعدحتما درک خواهیدکردکه خطاکردید یا صواب.من شمارا بخشیدم٬خدا کندتا خودخودراببخشید.

>>>   پس انهایی که بخاطرپیشرفت وترقی وطن از دامن روسها محکم گرفتند لوده نبودند بل لوده انهایی بودند که علیه شان رزمیدند.

>>>   ننگ بر دو اجنبی اشغالگر. هم روس اشغالگر و هم امریکایی کافر جلاد نیرنگباز.امریکا از روس بدتر. انگلیس از هردو نجس تر.

>>>   به نظر دهنده م م این را باید بدانید که همین قوم است شما به زور همین تفنگ به را آورده است در غیر ان تمام نسل تان صیغه یی خواهد بود و هر خانه تان روسپی خانه و مراکز فساد های غیر اخلاقی که فعلا به چشم های خود مشاهده میکنید در تمام مراکز تعلیمی و دولت را شما مراکز فسادهای غیر اخلاقی ساخته اید و از اسلام حیا هیچ اثاری دیده نمی‌شود و تمام جوانان را فامیلهای شما به بیراهه کشیده است و دوره حکومت داری شما کولی ها را خوب تجربه کردیم و دیدیم که چطور حکومت کردید ضرورت به بار دوم نیست

>>>   چه چیز ترا غارت کردند؟ به خدا کلّ سرمایهً جهان را به شما متحجرین و حاکمان افغانستان و دکانداران دینی بسپارند، بازهم فقط در سنگسار و آدم کشی و اجرای شریعت اسلامی و ترور و خونریزی و و حشیگری صرف و هزینه کرده و به باد می دهید و عاقبت به امید بهشت واهی و خیالی خود می نشینید و توی سر هم می زنید. حق افرادی مثل شما همان طالبان وحشی بود. نوش جانت. آمریکا کشور افغانستان را از اشغال حکومت وحشی طالبان آزاد کرد و سپرد دست شما، حالا تو نمی توانی کشور را اداره کنی آنوقت آمریکا مقصر هست؟ تو خون کسان خوری و ما خون رزان*** انصاف بده کدام خونخوارتریم؟

>>>   اگر صدسال بگذرد من معتقدم اگر به همین منوال مبارزه باشعار برعلیه تروریسم اما برعکس تقویت تروریسم توسط مافیای تروریستی صورت بگیرد ما متاسفانه از نامی که به شدت از آن نفرت داریم یعنی تروریزم باقی خواهیم ماند. باید دانست که تروریسم به آمریکا کمک های شایانی کرده است مثلا 50 سال میشد که آمریکا در صدد تسلط بر افغانستان بود.اما این باند های تروریستی منجمله طالبان بودند که زمینه رسیدن آمریکارا به افغانستان مساعد کرد بناءاز امتیاز بیشری برخوردار باید باشد
سروری

>>>   حکومت های عقلیت ها درتاریخ کشوردومراتب بوجود امده که هردومراتب چور چپاول غاردگری ناامنی میباشد اصلا عقلیت ها توانمندی حکمت داری راندارد حتی امنیت تامین کرده نمیتواند وپیشرفت ناممکن است ولی پشتونها حد عقل درپهلوی تامین امنیت مردم وعدالت پیشرفت ها هم داشته است

>>>   به نظر دهندهً اول:
به آنانی که به آمریکا و دموکراسی می تازند:
مشکل افرادی مثل شما این هست که سطحی نگاه می کنید،به عمق مسئله و اتفاقات نمی اندیشید، من شما را مزمت نمی کنم، چونکه بلوغ سیاسی و فرهنگی و دامنهً بینش شما از حد و حصار جهل و تعصب و نقل و قول و شعار بالا نرفته و بیشتر نیست، لذا هرگز به علتها نگاه نمی کنید و فقط معلولها را دیده و توجیه و تبلیغ می کنید،انصافاً یکبار برای خودتان هم که شده فکر کنید، مثلاً از خود بپرسید چرا در آلمان و فرانسه و دیگر کشورهای آزاد و دموکراتیک با وجود صدها زبان و نژاد و رنگ ...، انقلابی بوقوع نمی پیوندد و یا رخ نمی دهد؟ در کشورهای آزاد سرنوشت کشور در دست شخص و یا گروه و حزب خاصی نیست، قوانین دموکراتیک حاکم است. مقامات و اشخاص بطریق انتخابات آزاد می آیند و می روند، ولی آب از آب تکان نمی خورد و راه روند رشد سیاسی و اقتصادی...، کشور همیشه باز هست، همیشه جاری و باقیست.
تنگ چشمان نظر به میوه کنند *** ما تماشا کنان بستانیم.
تو به سیمای شخص می نگری *** ما در آثار صنع یاریم.

>>>   لعنت خداوند براستکبار که چیزی جز شر و نکبت واسه مردم جهان نداره.امیدوارم مردم عزیز افغانستان بر این مشکلات فائق شوند و رنگ آرامش رو ببینند.
حسین از ایران

>>>   باسلام. دیرنیست انروزکه همه جنایات طایفه پختون را
مردم توسط دنش وعلم روزبه رخ همه جهانیان بکشانند
همانطورکه توسط علم ثابت شدکه پختون ازطایفه یهود
ازقوم بنی اسرایل است بایدحساب همه عقب ماندگیهای کشور وهمه قتل عامهای انسانهای بیگناه رابدهید دیگر
دوران جهل متعلق به پختونهااست دیگراقوام الحمدالله
قلبهای همگیشان از نورعلم ودانش مانندخورشیدمیدرخشد وهمه سیاهی ها وجهالت های مملکت رابه گودال کثافات میندازندپس اماده انروز باشیدکه دست مردم باشد وگریبان شمابلاخره این دوران زور وسلاح وانتحاری به
پایان میرسد جنگ اصلی روزی است که رو در رو درمقابل اقوام غیر اوغان بتوانی ایستاده شوی وجواب بدهی...
م م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است