احمد ولی مسعود: وضعیت کنونی قابل پذیرش نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۲۰ کد خبر: 154530 منبع: پرینت

شماری از چهره‌های سیاسی و مقامات ارشد حکومتی در روز هیجدهم سنبله در کابل با هشدار به حکومت وحدت ملی اظهار داشتند که در مقابل قضایایی اخیر بی‌تفاوت نیستند و این حساب را ذره ذره پس خواهند گرفت.
آنان با انتقادهای تند از رهبری حکومت، نظام کنونی را به دامن‌زدن به تعصبات قومی، سمتی و زبانی متهم کردند.
این مقامات تاکید داشتند که نتیجۀ انتخابات تقلبی را به‌صورت دسته‌جمعی تحریم می‌کنند.

به گزارش ماندگار، احمد ولی مسعود، رییس بنیاد شهید مسعود در این مراسم گفت: تلاش‌های ما در طول ۱۷سال برای تحقق عدالت اجتماعی بوده است، اما چالش‌های اخیر نابسامانی‌هایی را ایجاد کرده است که سبب نگرانی مردم شده است.

آقای مسعود با بیان این‌که وضعیت کنونی به‌هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، افزود که این وضعیت باید تغییر کند. او گفت که باید زیر یک‌چتر بزرگ جمع شویم و دست به‎دست هم داده، چالش‌ها را رفع کنیم تا به نظامی دست یابیم که در چرخۀ تصمیم‌گیری آن همه شهروندان سهیم باشند.

مسعود با بیان اینکه هیچ‌گزینه‌ای برای عبور از حالت فعلی بدون انتخابات قابل پیش‌بینی و مطلوب نیست، اما تاکید کرد که نتیجۀ انتخابات تقلبی را به‌شکل دسته‌جمعی تحریم می‌کنیم.

او افزود که خداوند ریشۀ تعصب، تحجر و انجصار را بخشکاند تا دیگر شاهد تنش و چالش نباشیم؛ زیرا کاسۀ صبر مردم به لبریزی رسیده است و دیگر تجربه‌های تلخ گذشته قابل پذیرش نیست.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   از هیچ یک از رهروان احمد شاه مسعود نه شنیدیم که ازاحمد ضیا مسعود پرسیده باشند که ۵۲ ملیون دالر را از کجا بدست اوردی وچرا انرا با سوءاستفاده ازمقام دولتی به خارج بردی ودر دوبی با سرافگندگی دستگیر شدی وبرای ۴ ساعت در بازداشت بودی وبر نام تنطیمی ما لکه دیگررا درسطح جهان ثبت کردی؟ چرا ان مبلع را برای پروژه های عام المنفعه در پنجشیر که ولایت امن است بکار نیانداختی تا چند هموطن بیکار از ان لقمه نانی بدست میاورد. همچنین بر ثروتهای نامشروع سایر منسوبان وکادرهای رهبری این حزب.

>>>   این شروشور دیروز به بهانه روز شهید قابل پذیرش بود ؟؟؟

>>>   چکه چور مقسود ، شما خوب متوجه استین که مردم از باند شورای نصوار متنفر هستند و حاضر نیستند کثافت در در قدرت ببینند ، از اینرو شما دزدان پیش از انتخابات داد تقلب میزنید.
روزش رسیده که مردم با شما حساب کند و بر این تفنگ بازی های سقوی تان نقطه پایان بگذارند.

>>>   بلی بخاطریکه مردم ازدست اوباشان ولنده غران به ستوه آمده اند

>>>   شما این حالت را بوجود اوردید شما ....های خائن هر کدام در ولایات مربوطه خیانت های فراوان قتل های زنجیره ئی فساد اخلاقی و مالی و هزاران هجایع دیگر را در وطن اوردید دیگر از جان نیمه جان این وطن چه میخواهید بس است خداوند شما را نابود بسازد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است