افزایش آمار زخمی های فیرهای هوایی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۷/۶/۲۰ کد خبر: 154524 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، تعداد زخمی های فیرهای هوایی هواداران مسعود در کابل به 30 تن افزایش یافت.
وزارت صحت عامه اعلام کرده بود که در فیرهای هوایی هواداران مسعود در روز هیجدهم سنبله در کابل 13 تن بوده است اما روز گذشته این آمار را به 22 تن تصحیح کرد.
در حالیکه آمار های مردمی بیشتر از این حکایت دارد.
یک شهروند کابلی اظهار می دارد که در فیرهای هوایی هواداران مسعود در کابل بیش از 50 تن زخمی شده اند اما منابع متعدد تعداد زخمی های این روز را بین 30 تا 50 تن می دانند.

در روز هیجدهم سنبله به بهانه یادبود از سالروز ترور احمدشاه مسعود و هفته شهید، تعدادی مسلح با موترهای بدون پلیت و شماره مشخص، به خیابان ها آمدند و با فیرهای هوایی تعدادی را زخمی کردند و به برخی از معابر و عمومی و ساختمانهای دولتی و خانه های مردم با شلیک گلوله خسارت وارد کردند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فیرهای هوایی
هواداران مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   آمر این اوباشان 65 هزار کابلی را شهید ساخت، هوادارانش که باید 50 نفر را شهید کنند. این بسیار کم است به مقایسه با آمر صاحب...

>>>   اینها جهاد ومقامت کرده اند حق دارند هزاران نفررازخمی کنند ویا بکشند

>>>   لندغران بی فرهنگ پنجشیری که اولاده مجاهدین اند عامل این بدبختی ها اند. از قدیم گفته اند که "از .. خمیره نماند"!!!

>>>   بیهو ده اتهام نبندید وهر هفترا را قبول نکنید سازمان استخبارات اغانی وجهانیبرای کم رنگ جلوه دادنحماسه افرینی های هواخواهان مسعود خود بالای مردم غیر مینمایند وانگشت انتقاد را بالای دیگران میگذارند طرفداران مسعود همه استعمال سلاح را میدانند فیر های هوای وفیر های مستقیم را تشخیص میتوانند انها با سلاح بزرگ شده اند ونیک میدانند هنگام فیر نمودن استقامت سلاح شان را چگونه توجیه نمایند این زخمی نمودن وبه شهادت زسانیدن ها همه توطیه ای بیش نیست وحتی از منابع خود حکومت مزدورنیزاین ذم رمه ها شنیده شده است وخاصیت ....نیز ایجال مینماید که به هر بهانه ای ملت عزیز را به شهادت برسانند اگر خدای نخواسته طرفداران مسعود بالای اشخاص وافراد فیر نموده حتما زخمی ها از هواخواهان عبداالله وغنی باشدنه مردم عادی وملت عزیز
زید الله بیگ

>>>   بیگ صاحب
مردم میدانند که طرفداران مسعود سلاح و کاربدر سلاح را میدانند
ای کاش به عوض سلاح ، درس و تعلیم را میدانستند ای کاش به عوص سلاح کمپیوتر و مسایل دینی را میدانستند
باید بدانی که عاید و گداره شبانه روزی مردم از مزد و معاشی است که نطر به دانایی خود شامل کار و وظیفه میشوند
همین وطندار ها چون عیر از سلاح و کار برد سلاح چیزی نمیدانند بنآ پول ، عاید ، سرمایه و زندگی شان از طریق سلاح و میله تفنگ بدست می آید.
سیدعبدالغفور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است