راهپیمایی در سالروز ترور مسعود، نمایش اعتراض
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۷/۶/۱۹ کد خبر: 154490 منبع: پرینت

روز 18 سنبله سالروز ترور احمدشاه مسعود امسال در كابل بيشتر از هر سال ديگر روز خيابان گردی جوانان و نوجوانان با حمل بيرق های پيشين دولت اسلامی و تصاوير آمر صاحب بود.

شمار راهپيمايان و موترها چند برابر سال های قبل بنظر می رسيد. برخی راهپيمايان مسلح و خشمگين بودند و به شليک هوايی می پرداختند. چرا؟
1- اين راهپيمايی با چنين حالت بيشتر اعتراض و نارضايتی از حكومت و اوضاع سياسی را به نمايش مي گذارد تا سوگواری و تجليل از 18 سنبله را.

2- عدم التفات و اعتنا به تقاضای برخی مسوولين حكومتی، چهره های متنفذ جهادی و حتي متعلقين آمرصاحب در جلوگيری از اينگونه راهپيمايی حكايت از ايجاد فاصله و بی اعتمادی ميان حكومت و آنها و نسل جوان و نوجوان است.

3- به هر حدی كه فاصله ميان حكومت و مردم و بخصوص نسل جوان زياد شود و به هر حدی كه اين فاصله ميان مدعيان پيروی از جهاد و مقاومت احمدشاه مسعود و نسل جوان متعلق به حوزه جهاد و مقاومت مسعود، عميق و گسترده شود اينگونه اعتراضات و نارضايتی بيشتر نمايان می گردد.

راه حل برداشتن اين فاصله و كسب اعتماد مردم و اين نسل است.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سالروز ترور مسعود
راهپیمایی
جوانان افغانستان
اعتراض
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   هرکس مطابق ظرفیتش عمل میکند

>>>   چون انهایی که به زعم خود جهادومقاومت کردنددر اخیر فروختندامید وارم دراخیر کلمه وطن فروش را اضافه کنندتاهویت مکمل شود یعنی! نیروهای جهاد٬مقاومت ووطنفروش.
عاقل

>>>   سوار بر موترها بطوری وحشت زده با لباسهای نا مناسب و همه افراد مسلح نمایانگر بجز وحشت و دهشت چیزی دیگری نبود و نیست و این عمل را هرگز جوانان و مردم افغانستان و بخصوص شهروندان کابل تمجید نخواهد کرد بلکه برعکس تقبیح می نمایندو سبب انزجار بیشتر مردم میگردد

>>>   این اوباشان بیسواد وند گیر پوسته فروش دزد کدام عمل خلاف بود که در طی این سالها نکردند حالا اعتراض هم اینها دارند

>>>   اکثریت دزد های شمالی هستند که علاقه به اوباشی وحشیگری وقانون شکنی دارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است