غنی همه صلاحیت ها را از همه ارگان ها گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۷/۶/۱۹ کد خبر: 154485 منبع: پرینت

عقل آدمی به شگردهای دولت خداداد افغانستان قد نمی دهد.

ده سال و اندی پیش در دوره کرزی، احدی بنا به ملاحظات شخصی و سیاسی صلاحیت دریافت مالیات را از مستوفیت گرفت و به وزارت مالیه سپرد کسی هم نپرسید که اگر جمع آوری مالیات را از مستوفیت بگیرند دیگر چه کاری به این ارگان می ماند؟ چه حاجتی به این ارگان اصلا هست؟ چرا دروازه آن را نمی بندند؟

این در حالی بود که در آن هنگام معاون اول رییس جمهور که مسوول مسایل اقتصادی کشور بود اصلا از موضوع خبر نداشت حال می گذریم از اینکه مستوفیت از نظر اداری مربوط ولایت کابل بود و با والی هم کسی در این زمینه صحبت نکرده بود اکنون صلاحیت امور معادن را از وزارت معادن گرفته اند. پرسشی که مطرح می گردد این است که چرا دروازه این وزارت را نمی بندند؟

در یک سخن، اشرف غنی احمدزی همه صلاحیت ها را از همه ارگان ها گرفته و در دستان حق پرست خود در دارالسطنه ارگ متمرکز ساخته است در این حال براساس قانون اساسی در برابر هیچ ارگان و هیچ مرجعی پاسخگو و مسوول نمی باشند.

بنده که با دل پرخون و چشمان اشکبار از دیر باز از نزدیک و دور شاهد این بی بندوباری ها هستم آینده کشور را بسیار تیره و تار می بینم.

عزیز آریانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
صلاحیت
نهادها
نظرات بینندگان:

>>>   غنی احمدزی نظر به خصوصیات و خود خواهی و بلند پروازی هایش عملکرد بالاتر از فرعون نابود شده از جانب الله متعال انزمان است درین عصر حاضر نام این خود خواه متکبر از خود راضی که نه پابند بقانون اسلامیست ونه بقانون اساسی کشور و سایر قوانین جاری در کشور بوضوح میتوان گفت که فرعون قرن حاضر در جهان اقای اشرف غنی احمدزی لقب بخود گرفته تنها به چیزی که پابند است سر تعظیم فرود میاورد در مقابل امریکایی ها است که انرا با تقلب گسرده به ارای مردم انرا بمقام ریاست جمهوری نشانده اند ورنه خود میداند که نظر به لیاقت و کارکرد گذشته و فعلی ان لیاقت چوکی یک ریاست عادی را درین کشور ندارد با سکسری و ناشنوی از مردم و زیر دستان و باساس کبر و غرور اش کشور ما را توسط ترورستان طالبان به ویرانه تبدیل کرده مرمان نظامی و ملکی ما را توسط طالبان ترورست بیشتر و بیشتر بشهادت رسانده نا امنی را بشتر از پیش کرده اقتصاد کشور و مردم ما را به پایین سطح رسانده امنت جان ومال مردم در هیچ جای وجود ندادرد فساد مالی و اداری به اوج خود رسیده عدالت کالمن از بین برده شد و صد ها مشکلات دیگری را غنی احمدزی برای مردم وکشور بوجود اورده است خدا تباه کند غنی را که همه را تباه و برباد کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است