مرگ یک آلمانی و بازداشت دو نوجوان هموطن
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۷/۶/۱۹ کد خبر: 154484 منبع: پرینت

در پیوند به مرگ یک شهروند آلمانی در ایالت زاکسن-آنهالت آلمان، دو جوان افغانستانی بازداشت شدند.
روزنامه دپا به نقل از پولیس روز یکشنبه نوشت: علت مرگ شهروند 22 ساله آلمانی که با شهروندان افغانستان جنگ کرده بود، حمله قلبی بوده و هیچ ارتباطی به دو جوان افغانستانی ندارد.

بر اساس این گزارش، پولیس آلمان می گوید که مرگ این شهروند آلمانی به آسیب های دریافتی از درگیری پیوند ندارد. در پیوند به این حادثه دو شهروند مظنون افغانستان که 18 و 20 سال سن دارد، دستگیر شده اند.

در آخرین ساعات شنبه‌شب، سه شهروند افغانستان با یک زن در یک زمین بازی کودکان و در حال بگومگو و درگیری می شوند، پس از آن دو شهروند آلمانی از راه می‌رسند و وارد این درگیری می‌شوند. اینکه پس از آمدن این دو نفر دقیقا چه اتفاقی افتاده، هنوز روشن نیست اما یکی از دو شهروند آلمانی که جوانی 22 ساله بوده، جان خود را از دست می‌دهد. علت اولیه مرگ این جوان خون‌ریزی مغزی اعلام شده است. قرار است پیکر او کالبدشکافی شود.

پولیس در حال حاضر دو شهروند افغانستان را به عنوان مظنونان اولیه بازداشت کرده است. علیه سومین شهروند افغانستان در حال حاضر در این درگیری سوءظنی وجود ندارد و به همین دلیل فعلا دستگیر نشده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قتل آلمانی
پناهجو
نظرات بینندگان:

>>>   یک افغان باغیرت دیگر توسط چاقو درپاریس افرادی را زخمی ساخت

>>>   اینرا غیرت نمی گویند که در مملکت بیگانه آدم بکشی بلکه اغلاق خود را خوب کردن و مثل یک انسان زندگی کردن با غیرتیست نه بد نام کردن خود و کشور خود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است