تجلیل از سالروز ترور احمد شاه مسعود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۷/۶/۱۸ کد خبر: 154474 منبع: پرینت




داکتر عبدالله همراه با جمعی از مقام‌ها به‌ مناسبت هفدهمین سالروز ترور مسعود در پای منار مقاومت اکلیل گل گذاشت

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی

سالروز ترور مسعود هفته شهید اکلیل گل رییس اجرایی مقامات دولتی



داکتر عبدالله به مناسبت هفته شهید به‌ سربازان و افسران مجروح نیروهای امنیتی خون اهدا کرد

رییس اجرایی سالروز ترور مسعود هفته شهید نیروهای امنیتی اهدای خون

رییس اجرایی سالروز ترور مسعود هفته شهید نیروهای امنیتی اهدای خون



اعضای روند سبز به مناسبت هفدمین سالگرد ترور قهرمان ملی پای عکس مسعود در چهار راه منار مقاومت گل گذاشتند

روند سبز افغانستان سالروز ترور مسعود چهارراه منار مقاومت کابل اکلیل گل

روند سبز افغانستان سالروز ترور مسعود چهارراه منار مقاومت کابل اکلیل گل

روند سبز افغانستان سالروز ترور مسعود چهارراه منار مقاومت کابل اکلیل گل

روند سبز افغانستان سالروز ترور مسعود چهارراه منار مقاومت کابل اکلیل گل



کد(14)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجلیل
سالروز ترور
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   وای به حال این مردم گوسفندی که از گذشته نمی آموزند.

>>>   تعدادی از اوباشان روزشهید را با موتر دوانی وشار گشتک تجلیل کردندوده ها آد بیگناه را زخمی نمودند
روز شهید باید با ختم قر آن وخیرات ها بزرگداشت گردد نه با مردم اراری وفیر های هوائی ،
کسانیکه به فیرنمودن خیلی علاقه دارند اگر غیرت دارند بدوند غزنی وقندز بغلان بر ضد اشرار فیر کنند
موتر هارا با رتنگ های غیر عادی پوشاندن وبا کلاشیکوف در شهر موتر دوانی ویر چی ربطی به شهید دارد ؟؟؟
ر

>>>   بلی مانند مسعود قهرمان زیاد است ولی گمنام است
مسعود قدرت طلب بیش نبود فقط وفقط تبلغات است
کاری که مسعود در کابل کردن ماها بنام مسلمان
اسلا آبدا رو نداریم
از جمله دشت برچی وافشار دورغ نیست صد درصد
راست نه توهین نه جب سازی کامل راست است
وسلام مهاجر

>>>   ای کاش یک قهرمان دیگر درین مراسم مزخرف جانفشانی مینمود و تمام این حلقه خبیثه را به خاک و خون میکشانید.
به امید همچون یک روز

>>>   قبلاً از کسی شنیده بودم که گفته بود مسعود پدیده است که دیگر پیدا نخواهد شد. اما من امروز میگویم مسعود پدیده بود که دیگر هرگز به روی کره زمین همانندش نروید. خداوند ان زوج را فلج نماید که طفل مانند مسعود بدنیا بیاورد. خداوند آن پیوند را شکل ندهد که در نتیجه ان طفل به مانند مسعود ......بدنیا بیاورد.
مردم شاهد هستند که دیروز این ..... چی کارها کردند بدون اینکه بدانند که کسی مریض دارد، کسی مرده و مرده داری دارد، کسی کار عاجل و پریشانی دارد، اطفال خورد سن در خانه ها میترسند. اما این اوباشان و رهبران شان بدون هیچ اعتنایی به ملت چهره .... خود را به نمایش گذاشتند. من برایشان چند توصیه دارم:

1- اگر واقعاً قهرمان هستید و قهرمانی و شجاعت و غیرت تان را نشان میدهید در قدم اول در فامیل های تان به شینگری که در قوم تان رواج است رسیدگی کنید.
2- اگر واقعاً غیرت و شهامت تان را نشان میدهید، فاحشه ها و بدکارهای پنجشیر که در شهر کابل فعالیت دارند، آنها را جمعآوری کنید.
3- اگر واقعاً غیرت و شجاعت را به نمایش میگذارید در تمام محافل شب نشینی های خصوصی همین دختران شما پنجشیری میرقصند و عشوه نمائی میکنند.
4- اگر واقعاً قهرمانی تان را به رخ ملت میکشید بروید در برابر طالب و داعش ایستاده شوید.
5- اگر واقعاً زور تان را نشان میدهید بروید حق تان را از رهبران تان بگیرید که بر سر شما تجارت میکنند. همین حالا رهبران پنجشیری تان را ببینید که در کدام حال و احوال زندگی میکنند و شما در کدام حال و احوال زندگی دارید.
6- اگر واقعاً میخواهید با این کار به قهرمان مولی تان ارزش بدهید. به یاد داشته باشید که بتاریخ 18 سنبله برعلاوه این ملت سنگ و چوب این مرزوبوم به هفت پشت شما و قهرمان مولی و سرکرده های پنجشیری تان خواهر،مادر و خانم گفته دشنام داده اند.
7- اگر واقعاً خود را به خاطر قهرمان مولی تان جگرخون وانمود میسازید پس بهتر است که گوشه را اختیار کنید، در این روز کارهای خوب کنید، ختم قران کنید تا مردم بدانند که از مسعود بز برای رهروان شان کارهای نیک بجا مانده نه اینکه مثل ....ها تمام روز .... کردید، روز هم گذشت و حالا پیش وجدان تان خجالت هستید و باخود میگوئید. که یکروز تمام .... کردیم آیا در مقابل این کار ما مردم به ما دعا کرد و یا دشنام داد، پول و امکانات را کی ها میگیرند به ناحق شما در این روز به سرکها میبراید و ....
8- شما میدانید دیروز که دیگران در خانه های خود نشسته بودند و شما در روی سرکها ....کنان برامده بودید، یک تعداد همین خانه نشینان از طرف .... به خانه شما دعوت شده بودند و برایشان گفته شده بود که بهترین موقع است، که شوهران و برادران ما در سرک پشت استخوان سرگردان هستند و شما م.... یقین دارم تعداد از شما که به خانه رفته اید با چند عمل روبرو شده اید، .....

>>>   آفرین به نویسینده اخیر گل گفتی لعنت خدا باشد بالای این او باشان و گروه بدنام شروفساد بد بختی افغانستان همین گروه بدنام بوده که سرکرده شان همین بز مولی بود ....باشدبالای این ...>
عبدالله نباید با خون موردارش خون چند مسلمان دیگه را ملوث میساخت لطفا خون این ....را دور اندازید تا سبب شرارت چند مسلمان دیگر نشود.
فهیم ازکارته نو کابل

>>>   زير بيرق امريكا تجليل ميكنند ، سيل تانرا خواهد كردم بعد از آمدن طالبان به قدرت ، جزاي اين قاتلين را طالب خوب ميداند .
كابلي از نيوزيلند

>>>   تجلیل از سالروز ترور احمد شاه مسعود باید باختم قرانکریم وخیرات برګزارشودوپول مصارف پوستر ها وغیره مصارف بیجا پولش برای فقیرا یک بوجی ارد یک قطی روعن توزیع شود بهترین کار است وثوابش هم بیشتر میشود.

>>>   احمد شاه مسعود قهرمان پنجشیری ها؟؟؟؟؟زمانیکه روز تجلیل از شهادت و یا ترور او توسط اعراب و به توطیه ای طالبان ، فرا می‌رسد شهریان کابل را تب لرزه می‌گیرد زیرا قطار های مدار ها با افراد مسلح ، فیر های نمیدانم شادیانه و یا سوگوارانه روز روشن مردم را به شب سیاه مبدل میسازد. با اعمال هواداران او مردم. جتی نسبت به شیر پنجشیری نفرت پیدا کرده و به جای لقب شیر اورا به روباه تنزیل می‌دهند . چند ده قبل میر اکبر خیبر تیوریسن و مغز متفکر حزب دموکراتیک افغانستان ،ملیت پشتون در کابل بنا به توطیه ای ترور شد ، در روز مراسم تدفین او هزاران ،نفر به شمول اعضای حزب و غیر حزبی و و هواداران او از پشتونستان نیز شرکت داشتند. در این روز ببرک کارمل بیانیه مبسوطی ایراد و دولت داود را به لرزه دراورد ، قضایا شکل دگر گرفت و کودتای ثور شد و بعدا ششم جدی روز آزادی مردم افغانستان از زیر ساطور امین ، چنانی که به کمک امریکا مردم از زیر سلطه حکومت قرون وسطایی طالبان نجات یافتند. برای من حضور نیروهای خارجی مفهوم یکسان دارد. مقصد من از یاد کردن شهادت میر خیبر این بود که بعد از ششم جدی نیز روز شهادت او را برگزار میکردند ، اما در بین تالار و سترون ها نه در کوچه و بازار نه با فیر مرمی و راکت ، نه با آزار و اذیت مردم ، نه با لاف های بیجا ، در حالی که حزب و دولت وقت هر گونه که میخواستند میتوانستند تجلیل کنند ولی آنها نمیخواستند چنین سبک و مزخرفانه عمل کنند ، حزب بالای اعضای خود دسیپلین داشت ، تاجیک و پشتون هزاره و ازبک ، نورستانی و پشه ای خلاصه از هر ملیت در این حزب عضویت داشتند و میر اکبر خیبر را که پشتون بود همه از دل و جان احترام میکردند ، این بود حزب. مردمی و این بود تربیت و تعلیم و انضباط حزبی . رهبر و قهرمان اگر از طرف ملیت ها تایید نه شود نمیتواند قهرمان شناخته شود ، منحیث تاجیک برای من قهرمان و شخصیت ملی می‌تواند احمد شاه درانی باشد زیرا او از یک گشور بی سرو پا پ پارچه پارچه یک کشور مقتدر واحد و یک پارچه ساخت .باید به چنین افراد سلام کرد ، اگر مسعود چنین میبود و جنگ را میتوانست برای همیشه خا تمه دهد شاید سنگ و چوب این کشور او را چون قهرمان کیستون د ولی امروز او یک قهرمان صرف در دل اعضای شورای نظار است و حتی بسیاری از پنجشیری ها هم او را تایید نمیکنند.
حنظله»»»»


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است