آیا مسلح شدن لازم است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۷/۶/۱۸ کد خبر: 154469 منبع: پرینت

برخی از دوستان بر این باورند که چون سنگر دشمن ما مشخص نیست و آنها ناجوانمردانه ما را هدف قرار می‌دهند بنابراین با مسلح‌شدن مردم مشکل حل نخواهد شد.

درست است که فعلا دشمنان ما در شهرها سنگر مشخصی ندارند اما در ولایات و مناطق مرکزی که هر روز اخطارنامه دریافت می‌کنیم دشمنان ما دارای سنگرهای مشخصی هستند بنابراین ما باید مسلح باشیم تا در صورت حمله‌ی دشمن از خود دفاع کنیم.

در شهرها نیز اگر وضعیت همینگونه پیش برود و حکومت همچنان در قبال امنیت مردم ما بی‌توجه باشد بعید نیست که دشمن در شهرها نیز علیه مردم ما جبهه رسمی باز کنند علاوه بر اینها خود سلاح حالت بازدارندگی دارد.

این امر نیز درست است که تنها مسلح‌شدن مردم ما کافی نیست بلکه در کنار مسلح‌شدن مردم کارهای استخباراتی و شناسایی مراکز نگهداری و فرماندهی تروریست‌ها و نابودی آنها از اساسی‌ترین نیازهای مردم ما است که این امر نیاز به اقدام کسانی است که در امور استخباراتی و نظامی کار کرده‌اند.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلاح
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   درشرایط فعلی حتی یک پسر ویا دختر بالای دوازده سال باید مسلح باشد
دریک کشوریکه دزدی ترور اختطاف وغیره فجایح جریان داشته باشد وحکومت خودرا بی مسولیت اعلان کند باید مسلح شد
حتی بر سر نیروهای امنیتی هم نباید حساب کرد ویا توقع امنیت داشت.

>>>   کابل و غرب کابل را محاصره کردند فکر می کنید که طالب از بیرون کابل راست راست وارد میشوند نخیر همه در خانه ها و گراژ های بنام تجای جابجا شدند و به نام داعش جنایت می کنند. تا دیگر اقوام بترسد ، ضربالمثل معرف است که به مرگ بگیرش تا به تب راضی شوند، خوب نفع اش به کی میرسد به حکومت باشیست.

>>>   این همه با هماهنگی واقدام عاجل نیروهای امنیتی حل خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است