چرا حاکمیت را تروریست پرور می دانیم؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۳۹۷/۶/۱۷ کد خبر: 154416 منبع: پرینت

ارایه ی اسناد مکتوب دال بر تروریست‌ پروری حاکمان نه ممکن‌ است و نه لازم، همین کافی‌ است تا به عملکردهای زمامداران در نوع برخورد آنها با تروریست‌ های رنگارنگ به علت علایق قومی و انگیزه‌ های تباریشان نگاهی داشته‌ باشیم.

نوازش تروریست‌ها به گونه‌ های مختلف از یک‌ طرف و تضعیف نیروهای امنیتی به شیوه‌های گوناگون از سوی‌ دیگر باعث تقویت، جسارت و نیرومندی عناصر خرابکار و معاند شده‌ است. عملکرد تبار‌گرایانه و نژادپرستانه مطلق حاکمان در قالب تفکر منحط حذف دیگران باعث شکاف‌ های بزرگ و خطرناک سیاسی و اجتماعی شده و میزان حمایت اقشار مختلف مردم کشور را از حکومت کاسته و مشروعیت آن‌ را به حداقل تقلیل داده‌ است.

در نتیجه اینها و ده‌ها مورد دیگر باعث آن‌ شده تا تروریست‌ ها هم از لحاظ فکری و هم از نظر توسعه ساحه نفوذ و سلطه بر جغرافیای وسیع در سطح کشور به موفقیت‌ هایی دست یابند. با این وصف آیا «تروریست‌ پروری» شاخ و دم دارد؟

سلمانعلی ارزگانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریست پروری
حاکمیت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   تروریست کیست
قبلا همین ترږریست کی بود
کی کمک اش میکرد
چرا تروریست شد
تعریف تروریست چه است
اسبر و تروریست را تعریف نماید
کی ها تروریست را ایجاد کرد
هدف شان چه بود
اینده برای ترویست چه است
یک روز تروریست در لست سیاه است و روز دیګر مبارز ږ خارج میشود
منافع چیست
ضرورت و کمبود اقتصاد چیست
چرا کشور های اسلامی ارورست دارد
وغیره
نمی دانم میخواهم بدانم
احمدی
کابل افغانستان

>>>   تنها ترورست پروری نه بل ضرر این زمام دار حکومت بدتر از ضرر ترورستان مسلح طالبان مزدور اله دست پاکستان است عامل اصلی ترور مردم نا امنی در کشور و فساد اداری و بی عدالتی و نابرابری در تقسیم قدرت و سرمایه همه پیوند به عملکرد ریس حکومت است اب از بالا خت و زهر الود ساخته شدهو تماشا گر جان دادن مردم است و از ان حز میبرد ریس حکومت سخن اش دروغ تعهد اش فریب دادن وعده اش عوام فریبی و ده ها خیانتدیگر هم کرده تنها چیزی که بهان پابند و رفتار راست دارد همکاری با ترورستان طالبان قوم و زبان خودش است و بس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است