گزارشی از اولین روز سفر والی هرات به مشهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۶    ۱۳۹۷/۶/۱۴ کد خبر: 154362 منبع: پرینت

در نخستين نشست مشترك واليان هرات و خراسان رضوي، بر تلاش هاي جدي در جهت تقويت و توسعه روابط و تعاملات دوستي و اقتصادي توافق شد.

در اين نشست كه در مقر استانداری «دفتر والی» خراسان رضوی برگزار شد، محمد آصف رحيمي والي ولايت هرات مشكلات موجود در عرصه هاي مختلف از جمله وضعيت مهاجرين، تاخير در عقب نشيني ديوار كنسولگري، جلوگيري از قطع برق شهروندان هرات در فصل سرما و گرما، رفع مشكلات سكتور خصوصي در گمركات و بنادر، مبارزه با قاچاق و پولشويي مطرح شد.
والي هرات با اشاره به ظرفيت هاي موجود در دو طرف مرز آرزو برد تا اين سفر منشا خير براي دو ملت شود.

علي رضا رشيديان استاندار «والی» خراسان رضوي از مساعد شدن زمينه به آموزش به هشتاد هزار جوان و نوجوان مهاجر در اين استان «ولایت» خبر داد و تاكيد نمود كه بر اساس سياست هاي دوستان جمهوري اسلامي ايران، توجه ويژه اي به بهبود وضعيت مهاجرين مبذول شده است.

او همچنان از پيگيري جدي پيشنهادات مقام ولايت ياد آوري نمود و آرزو برد تا بزودي عقب نشيني ديوار كنسولگري ايران در هرات نيز تكميل شود.
قرار است فردا در آخرين روز سفر والي هرات به استان خراسان رضوي، برخي توافقات، جلسه نهايي بين مسوولان دو ولايت برگزار شود.

معاونیت ولایت هرات


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
مشهد
نظرات بینندگان:

>>>   مراجعین به کنسولگری افغانستان در مشهد باعث ایجادمزاحمت برای ساکنان این محل هستند که باید برای رفع مزاحمت اقدام گردد.
داریوش مشهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است