جوان پناهجو در آلمان دوست دخترش را کشت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۵    ۱۳۹۷/۶/۱۴ کد خبر: 154346 منبع: پرینت

میریل ۱۷ ساله در ماه مارچ در منزل اش با ضربات چاقو توسط احمد به قتل رسید.

یکی ازمشکلات جوانان افغانستانی که تنها و بدون سرپرست به آلمانی می آیند این است که سن خود را بسیار کمتر از چیزی که هست می نویسند که اگر این افراد مرتکب جرم شوند برای دادگاه بسیار سخت است سن حقیقی آنان را پیدا کند، این پروسه زمانگیر است، چون اتهام قتل برای جوانان زیر ۱۸ سال با جوان ۲۱ سال فرق می کند و از زمان ارتکاب جرم تا دادگاه نهایی مدتی می گذرد تا دادگاه حکم نهایی را پس از مشخص شدن سن صار کند.

چطور این جنایت وحشتناک در المان اتفاق افتاد؟ احمد زیر سن بدون همراه در سال ۲۰۱۵ به آلمان رفت، او مدتی بود با یک دختر ۱۷ ساله آشنا و نهایت دوست شده بود. او در ماه مارچ دوست ۱۷ ساله خود را بنام میریل با ضرب چاقو در خانه اش به قتل رساند.

حالا این پناهجو بنام احمد ز که در افغانستان متولد شده است، باید در دادگاه فلیسبورگ در مورد قتل دختر ۱۷ ساله المانی پاسخ بگوید.
احمد در حال حاضر در بازداشت بسر می برد، کارشناسان مشغول بررسی سن واقعی او هستند، تا سن اصلی او را مشخص کنند.

در ابتدا باید سن متهم مشخص شود، چرا که اظهارت متناقض نسبت به سن او وجود دارد. اتهامات وارد شده بر این جوان پناهجو این است که احمد از روی حسادت و انگیزه انتقامجویانه دوست سابق دخترش را که ارتباط دوستی با جوان دیگری برقرار نموده بود، به قتل می رساند. اینکه چرا و چگونه دوست دخترش از او دوری نموده گزارش نشده است.

در گزارش آمده است که احمد نتوانسه این جدایی را تحمل نماید. در ابتدا متهم در دادگاه سکوت نمود، در حالیکه مادر میریل در زمان شنیدن اتهامات عیله احمد اشک می ریخت.
در گزازش دیگری آمده است که میریل حتی برای دوست خود روسری پوشیده بود.

منجمزاده


جوان پناهجو در آلمان دوست دخترش را کشت

جوان پناهجو در آلمان دوست دخترش را کشت

جوان پناهجو در آلمان دوست دخترش را کشت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجو
منجمزاده
نظرات بینندگان:

>>>   اگر افغان هم هست باید قانون بالایش تطبیق شود و همانطور اعدام گردد تا دیگران بدانند که در ملک خود جای نداری به ملک بیگانه انها را میکشی پس باید یک پند برای افغانهای مهاجر داده شود

>>>   عاشقی سخت است درد ورنج .
اله

>>>   بسیار یک انسان کثیف وبیغیرت است این...

>>>   افغانیت وجهالت خودرا ثابت کرد

>>>   شما باید به یک چیز آگاه باشید،مقصد من برای تمام افغانهایی که به خارج خصوصاً اروپا و امریکا سفر میکنند.
اگر شما دوست دختری پیدا میکنید،این مال شخصی شما نیست که به هر سازی که شما دول بزنید،او برقصد.
حتی اگر از صمیم قلب او را دوست هم داشته باشید،شاید روزی از شما خسته شود و برای خویش دوست پسر دیگری انتخاب کند.
زیرا درینجا حتی کسانی که ازدواج نیز کرده اند،از هر سه ازدواج یکی شان منجر به تلاق میشود.اینجا آزادی و دموکراسی است و هرکس اعم ار زن و مرد،آزاده خودش انتخاب میکند که با کی زندگی میکند و یا باکی زندگی نمی کند.
پس شما حق ندارید بخاطر عشق آتشبن خویش و یا بخاطر ناموس بودن دوست دختر و یا خانم خویش که از شما جدا میشود،او را به قتل برسانید.
این ضرب المثل مشهور شما که مال فدای سر و سر فدای ناموس،اینجا بدرد نمیخورد.
همچنان نشان دادن مردانگی و تحت تاثیر قرار گرفتن رفقای تان که شما را تعنه میدهد که بچیم نامردی نکن،برو بکشش،اینجا به درد نمیخورد.
زیرا اگر شما کسی را به قتل برسانید،سالها در زندان خواهید ماند و سرنوشت خودتان خراب خواهدشد،نه سرنوشت کسانی که شما را به نامردی متهم میکند.
بنأ از عقل سلیم کار بگیرید و بدانید که کلتور و رسم و رواج و عنعنات این کشور ها ،تا کشور های شما زمین تا آسمان فرق دارد و کاری نکنید که به دیگران و خودتان ضرر برسانید.
اگر دوست دختر تان شما را رها کرد،چند وقت دلخور هستید و بعداً میتوانید دوست دختر دیگر بگیرید.
فراموش کنید که قلب شما منبع عشق و علاقه و احساسات شما است.
شما فکر کنید که قلب شما فقط یک پمپ خون است که خون را به تمام بدن شما میرساند و خون ناپاک دوباره به آن سرازیر میشود و به شش ها میرود و در شش ها توسط آکسبجنی که شما تنفس میکنید،این خون دوباره پاک میشود و به قلب میرود و دوباره به تمام وجود شما پمپ میشود.
پس در تمام مسایل زندگی از عقل خود کار بگیرید و عقل شما وظیفه تصمیم گیری شما را ندارد،نه قلب شما.
قلب شما مرجع تصمیم گیرنده تیست،بلکه مرجع احساسات است که عبارت از وظیفه فرعی آن است.اما وظیفه اصلی قلب عبارت از پمپ کردن خون به بدن شما است.
بنأ کوشش کنید که از وظیفه فرعی قلب صرف نظر کنید.

>>>   عجب لعنتی هستند همچو شیطان های انسان نما.
خود میرود به زاری و گدایی درانجا دوست دختر پیدا می کند و سپس می کشد او را.
برای پناهجویان دیگر مشکل ایجاد میکند.
نفرینش باد

>>>   از نسل قوم بهود و پشتون های بی عقل و بی مغز هستند اینها هیچ وقت هوشیار نمیشوند و هیچ وقت انسان نمیشوند حالا 30 سال زندان میرود تا کمی عقل گندیده پشتونیش خنک شود

>>>   حتما ازطایفه انتحاری است باید مثل ....به جزای اعمالش برسد

>>>   خوب کار کرد چرا دختر با هر کس وناکس خود را الوده می کند مگر این جوان چی کم داشته است سزای قروت آب گرم.
غزاله از کابل

>>>   این پسر بی تربیه که از پدر و مادر نادان و احمق به وجود امده باید هر چی زودتر اعدام شود
بصیر نظری

>>>   بجواب غزاله خانم از کابل .
بحیث یک خانم امروزی قضاوت بسیار عجولانه و دور از عقل نمودی کافیست که هر روز در شهر ها وقایع ها وقصبات این کشور زن ها را سر میبرند وگوش وبینی قطع میکنند ومورد تجاوز جنسی قرار میگیرد حالا این سوغات شوم جهالت را در خارج از کشور هم باخود میبرند و شما مدافع یک کسیکه از انسانیت بوی نبرده نیک قاتل دفاع میکنید .میدانید که در آلمان حتی با شنیدن نام افغانستان خانه خود رابیک افغان کرایه نمیدهند .جهالت تا کجا رسیده .

>>>   در دنیای خارج زن مالکیت مرد نیست مانن افغانستان که زن برده مرد سال های سال باشد مانند کلفت همه کاره باشد بلکه زن و مرد بازوی توانا هم دیگر هستند، زمانی که زن نخواهند حتی نمیتونی بهش دست بزنند اون هم موجود از انسان است حس دارد که با بدنش راحت باشد، اما متاسفانه جوانان غیرتی افغانستان که به خارج سفر می کند با این غیرت بی غیرتی دست به اعمال می زند که نباید بزنید و تا خانمی رو می بیند فکر می کند که عام تام بهش تعلق دارد، نه بابا جان اینطوری نیست، اندک تخطی باید تو زندان آب خنک خورد جوانان متوجه اعمال انسانی باشید و کنترل نفس و کنترلی از حس انسان بودن رو در وجود تان داشته باشید.

>>>   اگر از قانون که در افغانستان برای تان ساخته شده اطاعت دارید پس برای چه فرار را بر قرار ترجیح میدهید ؟ وقتی در کشور دگران داخل میشوید لطفا مردم افغانستان را فاقد هر نوع انسانیت جلوه ندهید هر کشور قانون خود درادارد به کشور که قانونش را پذیرفته نمیتوانید پا نگذارید مردم را جرحه دار نسازید.

>>>   هشت سال زندان براي قتل جزاء ناچيزيست.
كم از كم بايد بيست سال در قيد ميبود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است