بورد کریکت و میلیون‌ها افغانی که ناپدید شد (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۴۰    ۱۳۹۷/۶/۱۳ کد خبر: 154337 منبع: پرینت

مدارکی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که بیانگر ناپدیدشدن میلیون‌ها افغانی از سوی 13 تن از اعضای پیشین بورد کریکت است. در یکی از این مدارک که پای آن امضای شکرالله عاطف مشعل، رییس عمومی بورد کریکت دیده می‌شود، از دادستانی خواسته شده تا در بازپرداخت این بدهی‌ها با بورد کریکت همکاری شود.
بر بنیاد ادعای بورد کریکت، این پول‌ها به این بازیکنان برای مدتی قرض داده شده بود.

عزت‌الله دولتزی بازیکن پیشین تیم کریکت کشور، کبیرخان و پیتر اندرسن مربی‌های پیشین تیم ملی و قرار عزیزی مسوول زون جنوب بورد کریکت شامل این فهرست‌اند.
بر بنیاد مدارک، حدود 3 میلیون افغانی و 8 هزار دالر از بورد کریکت به این 13 تن قرض داده شد که هرگز دوباره پرداخت نگردید.
عزت‌الله دولتزی اما در واکنش به این مدارک به سلام‌وطندار می‌گوید که این ادعاها بی‌بنیاد بوده و از سوی بورد کریکت سازماندهی شده است.

پیتر اندرسن، مربی پیشین تیم کریکت کشور از استرالیا می‌گوید که هرگز از بورد کریکت پول قرض نگرفته و هیچ بدهی‌یی به این اداره ندارد. آقای اندرسن اما در گفتگو با سلام‌وطندار بورد کریکت را «فاسدترین اداره در تمام جهان می‌خواند.»
به گفتۀ او، اکنون وضعیت بهبود یافته، اما در زمانی که کارمند این اداره بوده، شخصاً دیده که «پول‌های این اداره ناپدید شده است.» آقای اندرسن می‌گوید، شماری در بورد کریکت می‌خواهند با استفاده از نام او پول هنگفتی را به جیب بزنند.
خواستیم به مدارکی که نشان‌دهندۀ بدهی این افراد از بورد کریکت باشد دسترسی پیدا کنیم، اما تلاش‌های‌مان در این زمینه بی‌نتیجه ماند.

عبدالله پکتیانی، مسول مطبوعاتی بورد کریکت اما می‌گوید که هیچ مدرکی از آدرس آنان به دادستانی فرستاده نشده است. او خاطرنشان می‌کند که مدارک و اسناد ولو با امضای مسوولان ارشد این اداره که از شبکه‌های اجتماعی به دست بیاید قابل اعتبار نیست.

کد (10)


بورد کریکت و میلیون‌ها افغانی که ناپدید شد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریکت
پول
نظرات بینندگان:

>>>   فساد کرکت نسبت به کرکت بازان درجه بالا تری دارند در سطح جهان مقام اول !

>>>   در مورد فساد فوتبال چطور؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است