هما سلطانی را چه باید نامید؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۱۳ کد خبر: 154321 منبع: پرینت

من چندی قبل در مورد وکلای غزنی و نقش آنها در پارلمان تحلیلی نوشته بودم که از آن جمله در مورد سلطانی نیز گفته بودم که من تعجب می کنم که چگونه رای دهندگان به این خانم رای داده اند؟

من اضافه کرده بودم که هرکسی در مورد بیماری روانی این خانم شک داشته باشد باید خود نیز دچار مرض روانی شده باشد چون یک خانم که مریض نباشد هیچ وقت ادعا نمی کند که چند شبی را با ملا عمر رهبر فقید طالبان گذشتانده باشد و یا اینکه از نامبره مهمانداری کرده باشد و آن خانم هم از قوم هزاره باشد حالا خانم هما سلطانی در داخل فروشگاه البته با فروشنده بالای نرخ اشیا موافقت نمی کنند و بعد شروع می کند به شکستاندن شیشه های فروشگاه و متباقی اشیای داخل فروشگاه آن هم در انظار مردم.

این است اخلاق یک وکیل پارلمان افغانستان.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هما سلطانی
وکلای پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   این وکیله راباید....( جان سینا) نامید وبرای او درمسابقات بین الملی باید چانس اشتراک داده شود

>>>   نامش را صمد آغا بگذارید که با انگشتان اش ویترین کلمه فروشی را شکستاند.
شعار صمد آغا همیش چنین بود:صمد آغا ار انگشت خود غافل مباش!

>>>   بدماش

>>>   سلام.
هما سلطانی ازجمله جنایتکاران جنگسالاران قاچاقبران وآدم کشان زن درین قرن حساب میشود.همیشه چنین اعمال نا شایسته وویران گری از آن سرزده است.اول باید محاکمه شود .دوم توسط مالک دوکان در خانه این فاسد چنین ویران گری صورت گیرد.سوم خساره مالی از آن گرفته شود.لیاقت وکیل بودن را در شورا ندارد.
باشنده کابل

>>>   این دختر فلم دلسوز(؟)چرا این اطفال را به منزل شخصی اش دعوت نکردزیرا موبل عالیجناب کثیف میشد. میتوانست کلچه خریداری کرده ودربیرون دکان به اطفال تقسیم کند واکتینگ او را همه ببینند.وحشی بوده ووحشت انجام داده.
عاقل

>>>   دومی خیلی دقیق گفتی!

>>>   عما سلطانی ....طالبان است و اعمال اش طالبانی است
بصیر نظری

>>>   خساره دوکان وخساره حفظ حیثت دوکاندار از اوگرفته شودخودش خونه ابرودارد ونه عزت به یک زن افغان چنین حرکات ناشایسته جواز ندارد خدامیداند که در خانه پدر اولاد هاچقدراز دست این شلیته درعذاب است
شاه گل از کابل

>>>   به نظر من این وکیله باید خوب یخ شود از پس و پیش تا عقلش به سرش بیاید و دیگر تا زنده است چنین کاری نکند. ملت شاهد است که گفته بود اگر دولت صلح میخواهد بیاید که همرای ملاعمر در خانه من گفتگو کند. چند شب مهماندارش بودم. فکر کنم ملاعمر همانجا کارش را نکرده بود که اینقدر حالا خود را شیر میگوید. حضور این زن بحیث وکیل توهین است به سایر وکلا، توهین است به زنان افغانستان، توهین است به انسانیت ، توهین است به کرسی پارلمان، خلاصه این زن توهین است به مردم شریف ولایت غزنی و بس.

>>>   همای بر همه مرغان از آن شرف دارد
که استخوان خورد و جانور نیازارد

>>>   هما جان دویدن را دیده افتیدن را ندیده. عنقریب غرورش خوا هد شکست.با مرمی بدرقه وبه جهنم فرستاده میشود.بخاطر داشته باشید.
فامیل درد رسیده آن.

>>>   جای خجالت است که یک عضو پارلمان کشور یه این سویه بازاری میباشد . از دیگران نباید شکایت کرد.
سایه

>>>   سر یک بوتل کولا یکونیم لیتره بنشانینین
ازیکطرف ازطالب پشتیبانی میکند از طرف دیگر وکیل پارلمان است.وهمچنان از زور کارگرفته.
فتح الله از قلعه فتح الله

>>>   اگر وکیل شد ویاباشد پس فرعون خونیست همان صاحب فروشگاه یک آدم ذلیل و بیغیرت بوده که نتواسته از جان و مال خود در مقابل یک لچر بیخرد احمق دفاع کند وقتیکه انسان تا این حد بیغرت باشد جزای از این بد تر اگر من عوض صاحب فروشگاه می بودم طوری پلان می سنجیدم که همین دوست دختر ملا عمر و بادیگاردهایش را طوری خلع سلاح و دستگیر و بعد آن اول خود همین دوست دختر ملا عمر طوری لت و کیبل کاری میکردم که غبرت می شد برای همه اعضای دوزدهای چورلمان بعد آن شروع میکردم به بادیگاردهایش همچو اعمال را آنجام میدادم و لو که از یک ساعت از عمرم باقی می ماند ویا برای آبد زندان هم می شدم. اگر گوشه ای از این لحاف ملا نصرالدین در اختیار من قرار بگیرد یگانه کاری را که آنجام خواهم داد محروم کردن همه حرام زاده های پارلمان بنام نماینده های مردم از جمیع امتیازات هر کس می خواهد خدمت کند باید بدون امتیاز خدمت کند آنوقت خواهم گفت که واقعآ انسان هستند و خدمت گار مردم می باشند.
م.ط.ی .احمدی

>>>   انسانها تابع طبعیت و فطرت خود اند که در طول سالها فرا گرفته اند و نمیشود فطرت و خوی خود را پنهان کرد به هرصورتی خوی و فطرت خودنمایی مینماید، چون خویی درندگی و وحشت سرشت اکثریت اهل قدرت امروزی را میسازد لذا هر نوع خشونت و بربریت از اهل قدرت امروزی بدور از تصور نیست.

>>>   تقریبا همه وکیلان و سناوران چار عیب شرعی اند. کسانی اند که در بچگی و جوانی کو.. و کو.. بوده اند وقتی کلان شدند شروع به جمع آوری "قرضه های" خود کردند و خود به بچه بازان تبدیل شدند و عده شان همانطور به ... دادن ادامه دادند و به انواع بیماری و ازآنجمله بیماری روانی مبتلا شدند.

>>>   هما خانم جدأ به کمک ضرورت دارد، هر چه زود تر باید
به سرویس عقلی و عصبی در شفاخانه نزدیک منزلش برده
شود تا ادویه آرامش و تسکین اعصاب برایش تجویذ گردد
در غیر آن شاید کسی دیگری در جای دیگری و به بهانه
دیگری مورد حمله وحشیانه اش قرار بگیرد، زیرا طوریکه در
ویدیو ملاحظه می‌شود، یک حالت کاملأ اثتثنائ است ،
مخصوصأ برای یک خانم .
ک - م
از کلیفررنیا .

>>>   عمل هر انسان معرف شخصیت او میباشد متاسفانه در افغانستان همه مردم قاضی است ما نزدیگ نبودیم و نمیدانیم که قضیه ازچه قرار است تنها شنیدیم اما صبر لازم است تابیبینیم که واقعیت چیست ؟ در دکان های افغانستان رواج بر این قرار است وقتی یک زن در دکان داخل شود باید صد در صد از دکانچیزی بخرد ورنه دکان دار حرف های رکیک را برایش استفاده میکند چرا آمدی ؟چرا نمیخری ؟ تا اندازه بخود حق میدهد که گویا صلاحیت عام و تام در زندگی این خانم ها داشته باشد که عکس العمل خانم ها در چنین مورد خاموشی است از اینکه مورد خشونت و حرف های زشت و پوچ دکان داران واقع میگردد. اگر خانم ها مانند مرد هازور داشته باشد و بدانند که مانند فرخنده توسط مرد های مسلمان نما افغانستان عریان نمیگردد روزانه شاید شاهد بیش از هزاران قضیه هما سلطانی باشیم دکان داران خود شان خوب میدانند دگران باید منتطر نتیجه قضا باشند اگر یک مرد چنین اعمال را انجام میدادو حتی کسی متوجه هم نمیشد اما وقتی یک زن بهر دلایل که باشد این کار را کرده چنین حرف های زشت و رکیک برایش استفاده شد برادر که برایش جزا پیشکش کرده حتی مقام انسانیت را فراموش کرده اندیشه خودش در قبال زن را برای دگران پیشنهاد نموده از طریق دگران اندیشه خود را بیان نموده پس قضاوت در دست شما وقتی یک مرد برای اعمال یک زن چنین اندیشه را باخود حمل نماید. در کجای این کشور انسانیت وجود دارد که در هما داشته باشد شما از هما کرده جه فرق دارید ؟ نمیدانم چرا خانم ها استسنی قرار دارد برادر که از کلفرنیا هدایت داده جند سال است که در کلفرنیا زندگی دارد هنوز رسم و آین زندگی را نمیداند از کلفرنیا تا افغانستان دست ازقضاوت بر نمیدارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است