مصونیت وکیله در اوباشی و وحشیگری
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۱    ۱۳۹۷/۶/۱۳ کد خبر: 154309 منبع: پرینت

هما سلطانى همان كذابِ فريبكارى است كه چند سال قبل ادعا مى نمود كه ملاعمر و رهبران طالبان در منزل شخصى وى حضور دارند و چند ماه رسانه ها و پوليس را مصروف دروغپردازى هايش نموده بود.

با چنين اوباشى و رذالتى كه ديروز انجام داده به اين فكر مى كنم كه موكلين اين خانم چه انسان هاى نفهم و نادانى اند كه چنين گزينه اى دارند آن هم نماينده اى از غزنى پايتخت فرهنگى كشورهاى اسلامى!

حقيقتاً در كشورى كه كرسى ها نه بر اساس لياقت و شايستگى بلكه بر مبناى تقليد از دموكراسى غربى كه حتماً 25% پارلمان بايد زن باشد حتى اگر همچون هما سلطانى اوباشتر از مردان اوباش هم باشد بايد چنين انتظار داشت.

آيا در كشور قحط النسا است؟ مگر زنان فرهيخته و دانش آموخته كم داريم كه كرسى ها را با چنين موجوداتى كه فاقد دانش، تجربه و تربيت فاميلى اند پُر كنند؟

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هما سلطانی
وکلای پارلمان
اوباش
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند کمیسیون انتخابات نامش را از لست دور بعدی بیرون کشیده اند ونمیتواند در دور بعدی کاندید باشد

>>>   چه کرده؟

>>>   أين زن شهور ضرورت دارد تأ أزين عمل شوهرش إز أو ممانعت كند خدا إصلاح آش كند

>>>   مردم درمورد رئیس جمهور اشتباه می کند، وکیل یک ولایت که کوچک است. مگر شمارجال که خودرا دانشمند ونوسنده وقلم ب ست وروشن فکرمی گیرید عنی را برملت مسلط نکردید؟ دوآتشه ازآن با قلم تان حمایت نکردید؟ حالا چگونه به رآی دهندگان به این خانم توهین می کنید؟ اگرما به این خانم رآی دادیم ازجهالت مابوده نه ازبی عقلی ما، وما نیزهیچگونه ادعای هم نداریم، اما شما که این همه ادعا دارید چرا اشتباه کردید؟ آیا به حقیقت اشتباه شما بزرگتر است یا ازما؟ منصفانه قضاوت کنید. باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است