حملۀ مسلحانه بر سه مکتب در پکتیکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۱    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154304 منبع: پرینت

مخالفان مسلح دولت در ولایت پکتیکا شب گذشته بر سه مکتب هجوم بردند.
مهراب‌الدین شفق رییس معارف پکتیکا، به سلام‌وطندار گفت، مخالفان مسلح مکتب‌های حضرت بلال، خواجه‌خیل و سیدجلال بخاری را در مرکز این ولایت هدف قرار دادند.
به گفتۀ آقای شفق، این افراد پس از آن‌که نگهبانان مکتب‌ها را بیرون می‌کنند، با ماین و راکت مکتب‌ها را نشانه می‌روند و تمامی دروازه‌ها و کلکین‌های آن‌ها را از بین می‌برند.

بختیارگل همت رییس شورای ولایتی پکتیکا می‌گوید، دشمنان مردم افغانستان با استفاده از عدم هماهنگی میان نیروهای امنیتی دست به این کار زدند و می‌خواهند کودکان این سرزمین را از آموزش محروم کنند.
با این حال، عبدالحمید آمرخیل آمر امنیت پکتیکا می‌گوید، امنیت این ولایت نسبت به سایر ولایت‌های کشور بهتر است، اما موضوع حمله بر مکتب‌ها باید به‌طور جدی بررسی شود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پکتیا
حمله مسلحانه
نظرات بینندگان:

>>>   نابود باد جهالت

>>>   خوب است که محافظان را نه کشته اندکدام با انصاف شان بوده است خیر ببیند که فامیل شان را به ماتم غم نشانده اند
لوگری

>>>   اقای لوگر با وصف چنین جنایات و خیانات شان در حق اولاد اینده سازان کشور بازهم خودت به ترورستان جنایتکار طالبان جاسوسان پاکستان دشمن افغانستان خیر نثار میکنی بجای فرستادن خیر لعنت بگو بر ترورستان طالبان غلامان و جاسوسان پاکستان .

>>>   ضرر رسانیدن به مکاتب به علم و دانش سالهای سال قبا از زمان تشکیل اخوان الشیاطین شروع و توسط محاهدین ، طالبان، داعشیها، وپ، القاعده و دیگر پدرلعنتها تا امروز ادامه دارد و حالب اینست که عده ای از آنها امروز تخریب و سوختاندن مکاتب را "جنایت" مینامند!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است