هشت خبر پشت پرده در قالب هشت شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154296 منبع: پرینت

1-
یک منبع در کمیسیون شکایات انتخاباتی میگوید که احتمال زیادی میرود برخی از نامزدان پارلمانی پس از فهرست نهایی حذف شوند.
منبع از حذف اسامی هریک احمد بهزاد، داود ناجی، عالم خلیلی، باقر محقق، جعفر مهدوی، عزیز رویش، شاه گل رضایی، حفیظ الله جلیلی، حیدر بصیر، هاشم کریمی، باز محمد جوهری، ابراهیم قاسمی، فاطمه نظری، راحله جعفری، آصف آشنا، ذوالفقار امید، الله گل مجاهد، لالی حمیدزی، امان پیمان، فرزان جاغوری، بانو بلخی و چندین تن دیگر خبر میدهد!

2-
شاكر كارگر ممنوع الخروج شد
بعد از بركنارى حنيف اتمر حالا از اداره امور رياست جمهورى خبر ميرسد كه شاكر كارگر كه در عقد قراردادهاى مربوط به خريد تجهيزات امنيتى از كشورهاى منطقه مستقيما از اتمر دستور ميگرفت و دلال اصلى قراردادها بود طى فرمان رييس جمهور ممنوع الخروج شده و اين حكم بزودى اجرایی ميشود. گفته ميشود كه در قراردادهاى خريد تجهيزات امنيتى میليونها دالر جعل و اختلاس انجام شده است.

3-
از پولیس قندهار خبر می رسد که چهار ماه متواتر معاش نیروهای امنیتی پولیس در این ولایت پرداخت نشده است.
پس از تشدید اختلاف نظر میان جنرال رازق فرمانده پولیس قندهار که از مریدان حامد کرزی می باشد با اشرف غنی، معاش سربازان پولیس این ولایت قطع شده است.

4-
عزیزان و سروران گرامی من نمیخواستم رسوای، خیانت و بی حرمتی وزیرک تازه به دوران رسیده را نشر کنم ، خودش مرا نهایت مجبور ساخت.
شبی برایم مسیج نمود تقاضای همخوابی و پیشنهاد پول هنگفتی را برایم داد و گفت در فلانی تعمیر در کارته سه بیا ساعت هم تقریبا دوازده شب بود. بالاخره از بس بی حرمتی و بی تربیگی نمود بعد از چند لحظه فهمیدم که وزیر ترانسپورت نشه است.
من حوزه مربوطه را در جریان گذاشتم.
تشکر میکنم از آمر صاحب حوزه که به زودی خود را در ساحه رسانیده و متهم را مورد باز جوی قرار داده با آنهم حمید طهماسی بالای آمر حوزه حمله ور شده میخواسته با لگد آمر حوزه را بزند با یک قدم عقب کشیدن آمر حوزه پای وزیرک با میز برخورد کرده و پایش میشکند که چند روز قبل بخاطر تداوی راهی هندوستان شده بود.
فوزیه کوفی

5-
گزارش ها از منطقه چهاردهی کابل حکایت دارد که به ﭘﺸﺘﻮﻧﻬﺎ و اﻭﻏﺎﻧﻬﺎﻱ ﭼﻬﺎﺭﺩﻫﻲ ﻛﺎﺑﻞ ﺳﻼﺡ و ﻣﻬﻤﺎﺕ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﻣﻴ ﺸﻮﺩ.
ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺤﻞ نیز این موضوع را تایید می کنند و می گویند که در ماه های اخیر تمامی اوغانهای منطقه مسلح شده اند.

6-
یک منبع موثق از شفاخانه سردار داوود خان خبرمیدهدکه درسه ماه گذشته بیشتراز 400تن از زخمی های طالبان دراین شفاخانه وشفاخانه امنیت ملی در کابل درمان شده اند ودوباره به خانه های شان بازگشتانده شده اند .
منبع افزود که گاه گاهی این طالبان حتی دریک اتاق باسربازان ارتش یکجا درمان میشدند وبستری بودند .
منبع تاکید که هم اکنون ده ها زخمی طالبان دراین دوشفاخانه تحت درمان قرار دارند
شاداب امین

7-
معامله ننگین و شرم آور دیگر در استان بغلان!
طالیبان برای از بین نبردن پایه‌های برق بسیار چیز‌ها از دولت قلام میخواستند که فقط با ۱۰۰ عراده موتور سایکل و ۶ میلیون روپیه تواقق کرده بودند ، امروز تیل مصرفی موتور سایکل‌ها را نیز خواسته ا‌ند که یک بوزر ( تانکر کلان تیل ) میشود ، در غیر آنصورت ، برق را قطع خواهند کرد ...!
پ.نون : اینها همش ساخت و بافت خود دولت است که آنها میکنند ، در حقیقت خود دولت است که به آنها باج میدهد برای بردران طالب اوغان‌های‌شان که آنجا زور گویی کنند و ویرانی و ..


8-
تا حالا فکر کرده اید این همه پولی‌ که به این کشور خیرات داده میشود چه میشود؟
همش در جیب و و شکم تروریست‌ها ریخته میشود .
ماهانه بیش از ۴۰ میلیون از بیت المال فقط برای گلبدین پرداخته میشود ، صرف بخاطر پختون والی ، پسان نوارش را نشر خواهم کرد .
ماهانه بیشتر از ۱۰۰ میلیون دالر دیگر در جیب تروریست‌ها ریخته میشود که دهشت افگنی کنند و خارجی‌‌ها حکومت ...
اما سربازان ارتش کشور با نان خشک شکم‌شان را سیر و ننگ و ناموس کشور دفاع میکنند ...

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
خبر
نظرات بینندگان:

>>>   بله شاكر كارگر غرق در فساد و رشوه ستانى است و اي شخص راه بلد حنيف اتمر در أخذ رشوه از كشورهاى اسياى ميانه است
با خبر

>>>   کوفی صاحب باید ازدواج کنند تا ازین مزاحمت ها رهائی یابند

>>>   وزیرترانسپورت باید استیضاح شود

>>>   امریکائی ها باید عش سربازان پولیس کندهار را بدهند

>>>   قرار يك خبر دقيق كارگر تنها در يكمورد از عقد قرارداد خريد تجهيزات امنيتى سه و نيم مليون دالر رشوه گرفته و تجهيزات بى كيفيت را خريدارى كرده است.

>>>   حکومت تک قومی همینطور میباشد .

>>>   حكومت تك قومي نيست، تشكيل از دزدان تمام اقوام است، تاجك هم دزدي ميكند، هزاره هم دزدي كرده ، ازبك و پشتون هم، در غير آن همه بلدنگ هاي كابل، هرات، قندهار و مزار از پشتون ها بايد ميبود، در حاليكه حقيقت چنين نيست.

>>>   همه واقعیت دارد
شیما کابل

>>>   من در حیرتم که چرا گفته ها و توضیحات خانم فوزیه کوفی، در بخش « شایعات » درج شده؛ مگر مسوولین رسانه ، خبر را از آدرس ایمیلی خانم کوفی ، دریافت نکرده اند؟
اعتبار یک وکیل پارلمان، از نظر سیاسی و مقام اجتماعی، در برخی کشور ها، بالا تر از وزیر است.
آیا خانم کوفی، برای خودش« شایعه سازی» کرده؟

>>>   تا غنی و عبدالله در قدرت است نه پشتون و نه سایر ملتها روز خوشی را میداشته باشند

>>>   من فکر میکنم این گپ برای فوزیه کوفی ساخته شده و این مهارت فکری نویسنده است و در مخالفت به شخصیت فوزیه کوفی قرار دارد .
م.ش.ف کابل

>>>   از که باید یاری بگیریم تقریباْ 4 ماه می شود معاش اخد نکردیم در قندهار هستیم وقتی می شود به این مشکل پایان داد باید آمرامنیت قندهار برکنار شوند.

>>>   هر گو نه دزدی خیا نت بی شرفی و رذالت و وطن فروشی حتی تکراری تکراری نا موس فروشی از شا کر کارگر بعید نیست .
موصوف یک بی غیرت و مزدور شوروی و اجنت کا جی بی بوده شریک جرم حنیف اتمر با ید بعد از مصادره تمام دارای اش به دار اویخته شود
عبد الرحمن قل

>>>   فوزیه کوفی برای خودش خریدار پیدا میکند و سابقه خوب هم ندارد قواره اش نیز خیلی منحوس میباشد
انس تالقانی

>>>   به : از که باید یاری بگیریم تقریباْ 4 ماه می شود ...
یکمراتبه به رادیو آزادی تماس بگیرید تا آنان از طریق خود تلفونی موضوع را براسی کنند

>>>   شایعه ای نهم این که مولانا جلا ل الدین حقانی را یک بار دیگر مرده اعلان نمودند تا هنوز چدین مرتبه خبر مرگ مولانا زا اعلان کرده اند مه هر بار با تمذیب طالب ها موا جه شده اما این مرتبهخود طالب ها از مرگ ایشان اطلاع داده اند واقعیت هرچه باشد مرگ یگ روز حتما به سراغ انسان امدنیست اما جلا ل الدین خان که بود
ایشان از توابع پاکستان بوده ودرانجا بزرگ شده اند وبعذ ای اس ای انها را به اسم طالب به پکتیا در منطقه ای فخری نزد جناب مولوی صاحب تور فرستادند جند صباخی را نزد مولوی ساحب تور به عنوان طالب سپری نموده با امدن کموتیست ها ایشلت را مسلح تنوده دران منطقه وظیفه دادند من در فخری رفتم وبا مولانا از نردیک دیدمبا حاجی ایوب که از بزرگان فخری بود ملاقات ودر موردحلال خان پرسیدم ایشان گفتند مولانا از افغانستان نیستنداینجا طالب لودند واکنون از طرف پاکستان وظیفه کربته اند وفیض محمد خان وزیر سرحدات وفت کمونیست ها را نیز جلال الدین خان به قتل رسانیده بود ونولانا مستقیما تحت حمایت ایاس ای بوده قرار گاه اصلی انها در بخری ومناطق جنگی شان روحانی با با وخوست وگردیز بود عرب عا وای اس ای در مورد ایشان بسیار لابی گریوتبلیغات می نمودند به خدی که یک دختر اماراتی بنام این که او مجاهد واقعی است اورا به شوهری قبول نمود وازین جهت بسیاری به امارات هم رفت وامد داشتنداورا که موسس گروه حقانی واز حامیان مولانل عمر ساحب میخوانند در وافع نماینده ای خالص پاکستانی ها بوده به احتمال قوی در شها دت مولوی صاحب دست داشته استدر پکتیا ومنطقه ای فخری همه میدانند که جلا ل الدین خان از پاکستان اند نه از افغانستان
نسیم اخند زاده

>>>   شاكر بيكاره به همه قسم فساد دخيل ميباشد اخلاقى و مالى ده دوره وزارت انرژى و اب چهارده مليون رشوه خورد باز اين آدم فساد پيشه چطور ترجمان اتمر ميشود و نماينده رييس جمهور پس آنها هم نيت فساد دارد

>>>   سلم فوزیه جان.
ضربالمثل است که. میراث خور را خواب میبرد .آموخته خور رانه.
البته این دفعه بخشش آن کم بود ؟ که سروصدا را آغاز کردی.
وگرنه فاحشه ها برایش بسیار بود.
بدخشی.

>>>   فوزیه کو فی و شاکر کارگر سا بق هم کدام نام نیک نداشتند کوفی در تجارت مواد مخدر و شا کر کارگر د رشوت اختلاص و خیانت و حتی توانش برسد وطن و خاک میفروشد ...خود را گروه گان نزد پوتین مانده و پوتین هم که ...ر خدمت پوتین روز و شب قرار دارد.
میرزا ل. بیگ

>>>   كارگر هرموقع به تاشكنت مي يايد فقط پشت رشوه ستانى و فساد ميگردد.خدا گوم كند همچو اشخاص مفسد را كه خون مردم را ميخورند و كسى بازخواست نميكند چون بادارانش هم فاسد و رشوه خور است

>>>   در افغانستان از قديم مردم نظر نيك در باره بيوه ها نداشتند هميش مورد استفاده قرار ميگرفتند، اما اگر مسأله فوزيه كوفي راست باشد، بايد همه ما متحداً عليه وزير ...ترانسپورت داخل اقدام شوم ، و اين بار او را نشه نكرده و در حال عادي چند نفره بالايش تجاوز صورت بگيرد، و عكس ها و فيلم او را هم پخش نمائيم، و در اخير مانند حيوانات او را خصي نمائيم كه ديگر هيچ كيرش بالاي كس نخيزد، و مجبور به خود كشي شود.

>>>   فوزیه برای شهرت این پیام را نشر کرده است وگرنه همه می داند که او از این کار ها لذت می برد

>>>   لطفاً دوستا نظر تان یک طرفه نباشد نظر تان برای آبادی وپیشرفت این وطن باشد تا ازاین بدبختی ها بیرون آمده باشیم تاکه میتوانید مفکوره تان طفدار برقراری عدالت درکشور باشد.
نور احمد نور

>>>   انس تالقانی!
دیگر حرفهایت صحیح، دلی قواره اش خیلی خوب است!...

>>>   بانو کوفی در کشوری زندگی میکند که در آن قبیله وحشت و دهشت و انفجار قدرت را در دست دارند و با فرهنگ وحشی خود از انسانیت و مدنیت به فرسنگ ها فاصله دارند چه آن می‌خندند.

>>>   فوزیه جان برای تو چه فرق میکندتو خودت راسردمدار آذادی ودیموکراسی میدانی حتمآ قرار وعده گذاشته بودی مگر در حقش بی وفایی نمودی تو چه فامیدی که اونشه است واندازه پول را نگفتی که چه قدر پیشکش نموده بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است