نظام الدین قیصاری خطرناک بود یا اختر لوچک؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154278 منبع: پرینت

پس از کنار رفتن استاد عطار محمد نور، لوچک و لفنگ شهر مزار خون به رگ هایشان دمید و سر ز خاک بیرون آوردند و شروع کردند به دزدی و جنایت.

اما پرسش اینجا است که حکومت چرا این اخلالگران را بازداشت نمی‌کند؟ چرا همان کماندوهایی را که برای بازداشت نظام الدین قیصاری فرستاده بود به مزار نیز نمی‌فرستد تا اختر لوچک را با پسران لفنگش بازداشت کند؟

نظام الدین قیصاری هر چه بود یک خوبی داشت که با طالب می‌جنگید اما این اختر لچک نه تنها که با طالب نمی‌جنگد همکاری نیز می‌کند. حکومتی که قانون را با تفکیک قومیت بر شهروندانش تطبیق کند قطعا سقوط خواهد کرد.

هوشمند فرارودی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
اختر لچک
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اقای فرارودی.قیصاری بخاطر حرف هایش به ادرس جنرالان وریس جمهور بازدشت شد. سایر مسایل برای دولت مهم نیست.

>>>   این ازقوم خودشان است.

>>>   اقای هوشمند فرارودی قوماندان اختر ابراهیمی لوچک از جمله قوماندان باند معاذ ملی است عکس ریس جمهور پاکستان را در خانه اش دارد و هر روز به ان نگاه میکند تا پاکستان را از یادنبرد و بطرفداری از پاکستان در جنگ افغانستان سخن میزند پدر مرحوم اش جنگ با طالبان را ناروا گفته بود گلبدین حکمتیار ترورست وطنفروش جاسوس پاکستان دز زمان ریاست شورای صلح را داشت وارد شهر کابل کرد وقتیکه تمام خاندان رهبر قوماندن ابراهیمی از جمله طرفداران پاکستان و جاسوسان انکشورطالبان ترورست است این قوماندان اختر ابراهیمی لوچک هم طرفدار طالبان است چگونه شما توقع جنگ با طالبان را از وی میکنید کار این قماش مردم جاسوسی و خیانت به این کشور و دوست و طرفدار پاکستان و طالبان هستند و کار شان جز دزدی و راه گیری و قتل و قتال و زور گویی چیزی دیگری نبوده ونیست گرفتاری و زندانی شدن قیصاری بعلت مقابله جدی با طالبان اله دست پاکستان چیزی دیگری نیست غنی احمدزی قومگرای معتصب در هر جاییکه از اقوام غیر پشتون در قدرت و بر ضد طالبان باشد و در منطقه مربوط شان امنیت را برقرار کرده باشد با دسایس گوناگون انرا از انجا دور میکند که نمونه ومثال ان دور کردن عطامحمد نور والی قبلی ولایت بلخ و گرفتاری و زندانی کردن قیصاری را یاد کرد .

>>>   اى بى ..... كمى از از فجاعى قيصارى خود را باخبر بساز بعدا ميدانى كه آقاى قيصارى چى جرايم سنگين را مرتكب شده كمقابل بخشش نيست

>>>   معلم عطا وقیصاری دوروی یک سکه اند واین قوماندان هم عین چیز

>>>   اختر از خود است چون اوغان است. اوغان معاف است چون گویندگان همان زبان خاص هستند. بروید دست شما بی اتفاق های بی‌غیرت خلاص.

>>>   هنگام که رابطه هاو تصمیم گیری ها مبنای زبانی داشته باشد میتوان گفت که هیچ اقدامی علیه اختر لوچک و یا لوچک های دگر زاده شده از دامن تعصب قومی صورت نخواهد گرفت .
میشد که گروه های انسانی شامل درسازمان های غیرقومی بوِیژه ساکنین شهر مزاردریک طومار بلند داد خودرا سر میدادند واین شیطان لجام گسیخته را به پای رسانه می بردند تا شاید حمایت گران ستم پیشه شان متوجه احوال مردم میگردید .

>>>   به اهل قبیله وحشت و انفجار ببینید که چگونه این غول های بی‌فرهنگ مذبوهانه تلاش دارند این اختر لوچک قلدر اوغان خود را با شخصیتی چون استاد عطا محمد نور در یک سطح قرار دهند تا مگر شود از این فرصت هم استفاده کرده باشند و مثل.... علیه استاد عطا زده باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است