منزل ابراهیم خیل در محاصره نیروهای امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۷/۶/۱۱ کد خبر: 154256 منبع: پرینت

خانه ی اختر محمد ابراهیم‌ خیل از ساعت 6 شام روز گذشته تا هنوز در محاصره نیروهای امنیتی است.

نیروهای امنیتی در تلاش بازداشت نورمحمد ابراهیم‌خیل پسر اختر محمد که متهم به سرقت مسلحانه روز گذشته است می‌باشند. اخترمحمد و افراد مسلح تحت امرش از بازداشت پسرش جلوگیری کرده و در مقابل نیروهای امنیتی آمادگی دفاع مسلحانه گرفته اند.

یک منبع از محل می‌ گوید که متنفذین و موسفیدان تلاش دارند از طریق مذاکره و گفتگو این تنش را حل کنند. نور محمد ابراهیم‌ خیل نامزد انتخابات شورای ولسوالی در ولسوالی چاربولک ولایت بلخ است.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ابراهیم خیل
سرقت مسلحانه
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   پولیس باید عقب نشینی تکتیکی کند یا از نیروهای خارجی وبی پیلوت کمک بخواهد

>>>   اين بى .....هرچه زودتر با تمام دار ودسته اش گرفتار و به جزايى اعمالش برسد

>>>   در سابق شنیده بودیم که میگفتند (هم دزدی و هم غری و هم جنگ خیبری) حال ابراهیم خیل که از پسر دزد مسلح اش با سلاح های غیر قانونی و افراد غیر قانونی در دفاع از گرفتاری پسر دزد نازدانه اش در برابر پولیس محل که گرفتاری ان دزد خاین اقدام کرده و پدری که نه تنها مانع این خیانت و جنایت پسر اش نشده و حال که پولیس میخواهد مردم را از شر ان دزد خلاص کند و قانون را بالای ان تطبق کند ابراهیم خیل که خود را کانید پارالمانی کرده که گویا منحیث نماینده مردم از حق انها دفاع میکند جای تعجب این است که پسر اش در دزدی و چپاولگری بجان مردم مشغول است مانع ان نمیشود واز ان دفاع میکند و همین پدر ادعای خدمتگذاری بمردم را میکند شرم باد به چنین پدری .

>>>   اشرف غنی یا عبدالله باید خودشان به محل بروند و با فیر "توپهای دی سی" خود غایله را خاموش کنند!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   در کجای دنیا همچون اتفاق افتاده است.بلاخره مملکت قانون دارد .در روز روشن خر گاهی.ازنظر مردم باید پوليس تا آخر تا خاتمه ازخود اش مقاومت نشان بدهد دراین جا اگر پوليس شانه خالی کند.قطاوالطريق های دیگر پر روتر میشوند.این ها را باید دستگیر کنند.وبه جزای اعمالشان برسانند.وبه اشد مجازات محکوم کنند

>>>   سلام.
این جنایتکار مسلح وسائر هم قطارانش به دار آویخته شوند.در صورت مقاومت مثل طالبان خانه شان بمبارد شود تا از ریشه خشک ونابود شوند.جای تآسف است که مقام ولایت بلخ وپولیس اینقدر ضعیف باشد.
باشنده بلخ.

>>>   من باشنده شهر مزار شریف هستم, افراد اختر لوچک در روز روشن مصروف راه زنی هستند, از دوکان دار گرفته تا عابر پیاده از دست این مردم به آرام نیستند, از روز که اینها داخل مزار جای گرفتند دوزدی شروع شده. امید دارم که هرچه زود این آدم ها گرفتار شوند, تا شهروندان ولایت بلخ با خاطر آرم زندگی کنند.

>>>   برای ریشه کن ساختن عناصر دزد چون ابراهیم خیل‌ها و دزدان منابع طبیعی کشور (زمرد پنجشیر و سنگ رخام ، لعل بدخشان ۰۰۰) و هم افراد تفرقه انداز ، خاینین که طور سیستماتیک بنام قوم و قریه و طایفه عوام را به گردن هم انداخته اند ، افرادی که یک ملیت مشخص را به خاطر کجروی های یک حلقه ای مشخص مربوط همان ملیت سایر ملیت ها را علیه همان ملیت تشویق می‌کنند و کشور را به سوی تجزیه میکشا نند اگر ریس جمهوری میداشتیم که یگانه خصلت خوب یکی از رهبران قدیم را «چنگیز خان مغل ، یا جوزف استالین » را میداشت
دگر ما این معضلات را نمیداشتیم . چنگیز خان با وجود وحشی بودنش از دزد و دزدی نفرت داشت ، به همینخاطر قلمرو تحت حاکمیت او برای رفت و آمد کاروان های تجارتی ، خیلی ها مصوون بود ، چنگیز حتی سلطان محمد ، سلطان خوارزم را دزد خطاب کرد ، زیرا به امر سلطان کاروان تجارتی با پیغام چنگیز برای سلطان غارت شد و فرستادگان چنگیز به جز یک تن همه کشته شدند،. استالین با وجود قصاوت قلبش در برابر هم و طنانش و افراد دور و پیشش ، از افراد دزد و خاین به نظام و ، وحدت شوروی نفرت داشت ،‌او حتی حاضر به تبادله ای پسرش که اسیر المان‌ها در جنگ دوم جهانی شده بود نه شد و در برابر پیشنهاد المان‌ها که میحواستند پسر او را با یک مارشال شان گه در جنگ اسیر اردوی شوروی شده بود تبادله کنند موافقت نه کرد و او در جواب گفت؛(من یک سرباز را با یک مارشال تبادله نمیکنم..)، منظور این است که برای رهبر شدن و رهبر بودن تنها صادق بودن کفاف نیست بلکه یک رهبر آنهم که از طریق انتخابات به قدرت برسد باید یک قوماندان ورزیده هم در پشت میز و هم
در میدان نبرد باشد ، در برابر دزد و خاین و افرادی که تبسم را از لبان اتباعش میربایند ،جنگ و بدبختی و نفاق میان ملیت ها را دامن میزنند ، چون چنگیز خان مغل و استالین بیرحم باشند ، متاسفانه افغانستان چندین دهه است که از داشتن رهبر ی که هم ترقی پسند و واقعا” روشن فکر باشد محروم است به همین خاطر امروز ما در گودال بدبختی غرق هستیم.
««خیرخواه»»

>>>   خودی ریس جمهور هم همین را میخواست.که اعطا محمد برود کنار این قطاوالطريق ها بیایند داخل شهر دست به هرکاری بزنند ریس جهمور کله خراب نافهم

>>>   اختر لچک سی سال پیش با دولت پرتوکول داشت بااستفاده ازین امتیازات پیوسته مصروف ،راه زنی و چور و چپاول و راه اندازی جنگ های تنظیمی( سگ جنگی)بود.

>>>   هرکس چیزیکه کشت کند درومیکند حتمی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است